en ook een vlammendquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
dat wordt een vlammende relatie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:20 schreef Posdnous het volgende:
Hehe,
And d'you know, why this church is still standing?
A.j.: The bricks?.
En A.J. helemaal genieten dat z'n vader zulke vuige taal uitslaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef CrookedEye het volgende:
toch vond ik deze beter
you suck your daddy with that mouth
ja was trouwens wel ook een vieze crack hoerquote:Op donderdag 10 november 2005 17:05 schreef m021 het volgende:
[..]
En A.J. helemaal genieten dat z'n vader zulke vuige taal uitslaat.
Essambley? Bedoel je niet assembly?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef CrookedEye het volgende:
wat ik trouwens ook vreemd vind is dat die essambley man (wat voor soort functie is dat eigenlijk?)
zo open door de bing loopt. terwijl dat toch ik dacht een gekozen iemand was.
haha idd, en dat haar broer later door z'n ballen wordt geschotenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:45 schreef CrookedEye het volgende:
toch vond ik deze beter
you suck your daddy with that big mouth
ook goed wat voor soort functie moet ik hier in nederland dan denken als ik aan die man denk?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:07 schreef m021 het volgende:
[..]
Essambley? Bedoel je niet assembly?
Ze heeft wel wat weg van Drea de Matteo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Eerder de nieuwe vriendin van Christopher
In seizoen vijf zit een ergggg lange gastrol van steve buscemi, geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:11 schreef planethugo het volgende:
dat ze dan maar wel topless gaat. Vond die gastrol van Jon Favre als zichzelf wel geinig maar verder hoef ik niet zoveel gastrollen in deze serie, is ie veel te goed voor
Fergie als danseres in de Bing? Daar zijn d'r tieten toch veel te klein voor?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Eerder de nieuwe vriendin van Christopher
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Fergie als danseres in de Bing? Daar zijn d'r tieten toch veel te klein voor?![]()
dat noem ik geen gastrol maar een volwaardige aanvulling van de cast...quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:41 schreef kamagurka het volgende:
[..]
In seizoen vijf zit een ergggg lange gastrol van steve buscemi, geen probleem mee hoor
Mensen die een aflevering eenmalig komen opleuken is idd wel een beetje irritant ja, maar ik vind dat bij de sopranos wel meevallen eigenlijk..quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat noem ik geen gastrol maar een volwaardige aanvulling van de cast...
En ik heb ook helemaal geen probleem met steve buscemi, klasse acteur.
Waar besteld?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:08 schreef nbhardstyle het volgende:
net seizoen 5 ontvangen inclusief verzendkosten � 31,99 geen geld dacht ik zo
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:02 schreef planethugo het volgende:
erg vet! Had die foto wel aleens gezien maar niet gerealiseerd waar het op gebasseerd is
die kwam uit zijn zak, toen hij zijn zak leegde met dat kleingeld enzo zag hij ineens dat er een nagel tussenzatquote:Op donderdag 17 november 2005 12:58 schreef -Angel- het volgende:
Hoe komt die nagel op die tafel terrecht? Of ik heb weer eens niet op zitten letten.
volgens mij had zijn vrouw die daar neergelegd, zij vond die nagel namelijk toen ze zijn kleren opruimde, eerder al dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:05 schreef wlsandman het volgende:
[..]
die kwam uit zijn zak, toen hij zijn zak leegde met dat kleingeld enzo zag hij ineens dat er een nagel tussenzat![]()
ja idd, hoe die bij zijn kleren kwam is mij een raadsel maar het kwam iig uit de wasmand vandaan o.i.d.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij had zijn vrouw die daar neergelegd, zij vond die nagel namelijk toen ze zijn kleren opruimde, eerder al dus.
Hij werkt in seizoen 6 ook nog meer achter de schermen. Hij regisseert nog een aantal afleveringen volgens mij.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat noem ik geen gastrol maar een volwaardige aanvulling van de cast...
En ik heb ook helemaal geen probleem met steve buscemi, klasse acteur.
quote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
GE-NI-AAL!!!![]()
ff het origineel erbij zetten.
[afbeelding]
Hey Paulie,how about you and me going up to massachusetts and getting married?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:21 schreef Dr_Evil het volgende:
http://www.cbs.com/lateni(...)v_comedy_clips.shtml
Ergens aan het begin staat ""Top Ten Things Never Before Said on The Sopranos" waar tien Sopranos acteurs allemaal een nummer doen.. Zit wel een spoiler in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |