Nee, OK. Maar in die aflevering gebruikt 'ie ze wel erg mooi.quote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet dat Paulie die woorden enkel en alleen in die aflevering gebruikt
Dan zou de post waar ik op reageerde ook een spoiler zijn en daar hoor ik niemand over klagen. Hoe dan ook, zouden we als een aflevering hier op TV is geweest gewoon zonder spoilers moeten kunnen posten.quote:Op maandag 19 september 2005 15:02 schreef Smots het volgende:
[..]
Tja, mochten er nog mensen zijn die de derde dvd-box hebben aangeschaft en die nog niet hebben gekeken.
bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:01 schreef planethugo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens TOP serie heb alle dvd's gekocht"Veni, vidi, vici."
quote:Op maandag 19 september 2005 19:56 schreef CrookedEye het volgende:
[..]Ze blijven geniaal, die droom-afleveringen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens TOP serie heb alle dvd's gekocht![]()
Volgens mij was het geen droom aflevering maar gewoon dat ik het even zag en huh was dat nou pussy?? en ja terug spoelen en daar was die ik zal in het weekend even kijken denk haast dat het in seizoen 4 geweest moet zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 20:07 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ze blijven geniaal, die droom-afleveringen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
quote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen droom aflevering maar gewoon dat ik het even zag en huh was dat nou pussy?? en ja terug spoelen en daar was die ik zal in het weekend even kijken denk haast dat het in seizoen 4 geweest moet zijn.
OverigensCarmella is een huichelwijf, aan de ene kant wil ze niet het leven leiden dat ze nu heeft, maar ze is gewoon zo fucking materialistisch ingesteld, dat ze er geen afscheid van kan nemen. Net als dat gehuil in seizoen 1 bij die Father Phil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Carmella is een huichelwijf, aan de ene kant wil ze niet het leven leiden dat ze nu heeft, maar ze is gewoon zo fucking materialistisch ingesteld, dat ze er geen afscheid van kan nemen. Net als dat gehuil in seizoen 1 bij die Father Phil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door CrookedEye op 19-09-2005 20:35:29 ]"Veni, vidi, vici."
ok zal der aan denkenquote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef fratsman het volgende:
Wat jij doet wel. Ik duik een beetje verder in het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ik ook niet snap waar ligt newark nou precies bij ny boven of onder ??
[ Bericht 1% gewijzigd door CrookedEye op 19-09-2005 20:48:40 ]"Veni, vidi, vici."
ah mijn dank is groot, tevens waneer werd jij een fan van de serie ik heb het een keer gezien op tv geloof ik een van de eerst afleveringen waar ze in zo'n achter kamertje zitten bij de bada bing, en zaken zitten te regelen. toen ik dacht van dit moet ik vaker zienquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
Misschien heb je hier iets aan? De route die Tony aflegt in de leader.
silvioquote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef fratsman het volgende:
"Just when i thought i was out.... They pull me back in!"Blijft leuk!
![]()
OK.quote:Op maandag 19 september 2005 15:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dan zou de post waar ik op reageerde ook een spoiler zijn en daar hoor ik niemand over klagen. Hoe dan ook, zouden we als een aflevering hier op TV is geweest gewoon zonder spoilers moeten kunnen posten.
Dat eerste nummer is ook gespeeld door 1 of andere derderangs formatie genaamd de "BB Band"quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:43 schreef fratsman het volgende:
Het intro op die cd is in ieder geval NIET OM AAN TE HOREN!!!
ik vind hem altijd geweldig vooral op de manier dat die naar mensen wijst met zijn wijsvinger en zijn pinkquote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Timo20 het volgende:
Paulie is echt geweldig in die derde aflevering van seizoen 5![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:26 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik vind hem altijd geweldig vooral op de manier dat die naar mensen wijst met zijn wijsvinger en zijn pink![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |