Ja dat is waar, maar over een half jaar heb jij daar ook alle kans voor!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee.... Ik bedoel ook niet èlke dag. Maar gewoon, op het moment dat het op z'n plaats valt in plaats van bijvoorbeeld alleen de weekenden...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een beugel voor in de mond hè.
ik denk dat dat niet helemaal zal gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
nah...misschien vorr de andere beginners onder ons..is toch gezellig samen spelen!
Ja dan moet die tourbus echt het hele land door en dán nog naar Ahoy! Dat wordt nietsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet helemaal zal gaan
ik woon in hilversum.
Dude woont in den haag.
B. woont zuidelijk
de rest weet ik niet
als we al op een middag af kunnen spreken zou het al knap zijn!
en dan ook nog oefenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dan moet die tourbus echt het hele land door en dán nog naar Ahoy! Dat wordt niets
Ojaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook een beugel voor in de mond hè.
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef gurlie het volgende:
Ja dat is waar, maar over een half jaar heb jij daar ook alle kans voor!
Maar jullie wonen vlak bij elkaar! En student, dus altijd wel ergens tijd over... Dus, och...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:33 schreef gurlie het volgende:
Ik over een maand ook niet meer hoor, dan blijft er voor ons door de week bijna geen tijd over elkaar te zien.
Damn, ook nog?quote:
En de spontane tussendoortjes? Die vond ik altijd het leukstquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.
Niet te serieus nemen. Geintje enzo.quote:
dan heb je dus geen sterrenpotentiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Damn, ook nog?
Nou, dan moet ik, ondanks mijn sterrenpotentie al afhaken.
Oh, jij kent Dude ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:39 schreef qu63 het volgende:
En de spontane tussendoortjes? Die vond ik altijd het leukst
nee, we gaan gewoon oefenen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh. Nou dan moet ik sowieso afhaken dus![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef ArtyShock het volgende:
Maareh, wij doen het gepland spontaan.
Klusseks.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja da's waar. Maar eerst máánden klussen en te moe zijn om iets anders te ondernemen. Dan weer voorbereidingen voor een immense housewarming. Nee... maak daar maar een jaar van.
[..]
Maar jullie wonen vlak bij elkaar! En student, dus altijd wel ergens tijd over... Dus, och...
Ster, putten, hole-in-one, wood, pisboogje...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef qu63 het volgende:
nee, we gaan gewoon oefenen!
misschien een keer tijdens het golfen!
We krijgen het nog drukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee, we gaan gewoon oefenen!
misschien een keer tijdens het golfen!
Ja maar in de tijd met qu tja toen w...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh, jij kent Dude ook?
Maareh, wij doen het gepland spontaan.
Haha.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
O Arty? Check het konijnentopic
Ik hoop dat Zeiksnor het overleeft
Glassex ken ik wel. Maar da's vast anders.quote:
Jaaaah... Maar d'r is vast wel tijd over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |