Drugs are bad, m'kay!quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:50 schreef Nouk het volgende:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA.
Niet zo negatief denken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nouhou. Je doet het nu alleen om aan je wekelijkse minimum te komen he?
ik sleep wel wat vuilniszakken mee. Heeft er trouwens ook iemand zeil voor onder de tent bij zich, dat spul dat Weber normaal meesleepte?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
erm ik heb mn spullen gepakt en ik heb geen plek meer voor een rolletje vuilniszakken neemt iemand anders die mee
Da's een beste bult bier!quote:ik heb 66000 HUFs in briefjes van 2000 .. dikke pak flappen
ow verdomd ja, Wodka!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:34 schreef Nouk het volgende:
Jullie gaan morgen al he? Heeeel erg veel plezier dan! En wel zulke spectaculaire foto's maken van bezopen PP als op lowlands! En van alle andere leuke momenten natuurlijk.
quote:
Ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heeft er trouwens ook iemand zeil voor onder de tent bij zich, dat spul dat Weber normaal meesleepte?
[..]
quote:
quote:Neemt er trouwens iemand een luchtbedpompje mee?
waar op ?quote:
Dat mens. Ik ga toch ook niet in haar reeksen over zeepjes kutten. Begrijp ik niet wat ze hier steeds moetquote:
* Bosbeetle smeert zich in met lush chocolat scrub (als dat bestaat)quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat mens. Ik ga toch ook niet in haar reeksen over zeepjes kutten. Begrijp ik niet wat ze hier steeds moet.
Hehehe. Vast wel, ik heb er ook geen verstand van.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
* Bosbeetle smeert zich in met lush chocolat scrub (als dat bestaat)
neequote:Op maandag 8 augustus 2005 19:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
blik-opener anyone?
Ik kut hier niet omdat jij er post, wees maar gerustquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat mens. Ik ga toch ook niet in haar reeksen over zeepjes kutten. Begrijp ik niet wat ze hier steeds moet.
Steeds!quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Achterlijke bolle idioot. Het interesseert me geen moer of je hier post omdat ik d'r ben. Het ergert me meer dat je er ook mee gaat bemoeien. En hou je fantastische B&H-woordjes voor je, met je 'jankzak'.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kut hier niet omdat jij er post, wees maar gerust.
En 'steeds'?
Je bent echt een jankzak zeg.
![]()
kijk daar een rode deur !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |