Deraiileur is zowel voor als achter van Shimano, type weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:46 schreef buitenbeentje het volgende:
Met wat voor onderdelen is de fiets afgemonteerd (merk en type)? Dus zowel de voor- als achterderailleur, merk en type van de voor- en achtervering, trapas, cranks, stuur, balhoofd, velgen, naven, etcetera.
Dat is echt iets Zaans denk ik, heb wat maten in de Zaanstreek, die zeggen dat ook altijd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:51 schreef BYM het volgende:
[..]
![]()
Jouw mening, maar wat jij vindt moet je bij de politie brengen of voor jezelf houden![]()
dus je mag hier alleen posten als je interesse hebt? ik probeer de TS toch te helpen of niet? Met deze info, verkoopt hij die fiets sneller en beter dan als hij in het ongewisse blijft. Fijn dat behulpzaamheid gestraft wordt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:48 schreef pelisab het volgende:
- edit: als je geen interesse hebt, post dan niet -
Lees de faq evenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:12 schreef pisnicht het volgende:
dus je mag hier alleen posten als je interesse hebt? ik probeer de TS toch te helpen of niet? Met deze info, verkoopt hij die fiets sneller en beter dan als hij in het ongewisse blijft. Fijn dat behulpzaamheid gestraft wordt...![]()
Super ElisaB to the rescuequote:
LOL, ik heb het weer van mijn chef, die uit Zwaag komt, maar goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat is echt iets Zaans denk ik, heb wat maten in de Zaanstreek, die zeggen dat ook altijd...
anyway...ik heb deze topic even naar een maat gemaild, die is opzoek naar een mountainbike, dus wie weet
Ik heb nog wel een laptop in de aanbiedingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:16 schreef BYM het volgende:
Nog steeds te koop, of te ruil tegen erhmmmm, interressante elektronica, of laptop of MDA Compact of .... whatever ....
Lijkt me momenteel het slimste als je me hier wat meer info toespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:31 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een laptop in de aanbieding
Mail maar als je interesse hebt, mail adres staat in mijn profiel.
Ik kom trouwens dagelijks in Zaandam, dus ophalen is geen probleem
Kijk maar kerel, op dit moment zal hij hier nog wel eventjes staan, en hij staat (op dit moment dan nog) niet in de weg dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:28 schreef Rekkie het volgende:
ff een tvp!
Ben op zoek naar een nieuwe mountainbike..... mits ik bij mijn andere sport geen 1e selectie-speler wordt. (Deze week heb ik meer info)....
Het gaat om deze laptop:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:12 schreef BYM het volgende:
[..]
Lijkt me momenteel het slimste als je me hier wat meer info toespeeld![]()
Afstand zal inderdaad geen probleem zijn voor je nee![]()
[..]
Kijk maar kerel, op dit moment zal hij hier nog wel eventjes staan, en hij staat (op dit moment dan nog) niet in de weg dus![]()
Toch is een stevige fiets wel plesant.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:13 schreef Nico_Nekslag het volgende:
Zo'n fiets heb je ook echt nodig in een van de meest vlakke landen ter wereld. Nederland, het land waar we het trottoir al classificeren als heuvel.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hallo welkom enzo...... dit is geen discussie topic maar vraag en aanbod.
Lees anders de Faq even door.![]()
Ondanks dat ik het een hele mooie fiets vind denk ik (helaas) dat ik bar weinig tijd vrij heb om daadwerkelijk te gaan fietsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef BYM het volgende:
[..]
tsjah idd
![]()
Captain_Le_Chuck is net langsgeweest en vindt het een mooie fiets, maar wil er even over nadenken, en komt van het weekeinde nog een keer langs.
Rekkie, wanneer weet jij wat omtrend de aanschaf kerel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |