abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:20:23 #201
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29418796
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef ursel het volgende:
Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.

Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld. Zelf heb ik ook een fulltime baan. Daarnaast run ik Gamehost.nl wat veel tijd vergt, en mijn vriendin heeft ook de nodige aandacht nodig.

Misschien suggestie voor een clan war:
Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
Ik sluit me ook hier volledig bij aan. FOK BOF of hoe de clan ook mag heten, was een Fun clan zonder al te veel verplichtingen. En in een Fun clan verwacht ik dat het plezier van de leden boven de prestaties gaan. Dus is het logisch dat iedereen de mogelijkheid krijgt om wars te spelen.
pi_29418867
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
Kijk ik net bij me stats staan ze er niet
Het schieten van je eigen mannetjes op de main base is echt veel makkelijker en daarna healen
Ik had wel -1 global en -3 team work maar ik kreeg de badge er wel voor terug
pi_29418969
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:24 schreef Razorback het volgende:

[..]

Het schieten van je eigen mannetjes op de main base is echt veel makkelijker en daarna healen
Ik had wel -1 global en -3 team work maar ik kreeg de badge er wel voor terug
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:32:21 #204
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29419031
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
..

Het betrof voor zover ik begreep niet direct een lijst met namen voor de war maar meer een klein lijstje van mensen die vaker met elkaar speelden en waaruit enkele squads gevormd zouden kunnen worden. Hoe dat verder gaat en hoe dat gaat samenwerken met het hele geen verplichtingen principe moeten we echt nog even aankijken. Uiteindelijk zal je nml altijd wel een zeker kliekvorming krijgen...
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
...

Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,
Jack_Scagnetti, en ikzelf.

...
Maar ok, ik hoor wel hoe en wat het geregeld wordt. Denk dat ik namelijk over een week een wat rustigere periode krijg, gezien dan de server verhuizing volledig is afgerond.
pi_29419146
Even over de Clan Wars met het uitkiezen van de personen,

Je moet eigenlijk NOOIT naar de score kijken of welke rank iemand heeft
Escape_nl heeft dan wel de rank Corporal en ik bijna ook maar dat betekent niet dat wij super goed zijn.
Het is gewoon dat wij wat meer tijd hebben dan de andere mensen waardoor wij dus meer kunnen spelen.
Iemand die de eerste rank heeft kan best goed zijn maar doordat hij weinig kan spelen kan hij gewoon niet genoieg punten halen voor de volgende rank.

Verder:
Voor de resuply badges kan je dan ook gewoon allemaal ammo op de grond smijten en daarna gaan schieten en die dingen oprapen of krijg je er dan geen punten voor.
pi_29419185
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef ursel het volgende:
Maar ok, ik hoor wel hoe en wat het geregeld wordt. Denk dat ik namelijk over een week een wat rustigere periode krijg, gezien dan de server verhuizing volledig is afgerond.
I stand, once more, corrected

Zoals ik al aangaf is dit echt een punt waar goed over nagedacht moet worden. Vooral de eerste paar keer zal wat problemen geven. We moeten sowieso niet vergeten dat er op dit moment 40 members onder de Band of Fok!kers 'vlag' rond lopen, er zullen erg weinig clans zijn die zoveel members hebben. Al is het alleen maar omdat je niet 40 vs 40 kan spelen. Dat maakt het geregel er omheen erg lastig en een manier zoeken om iedereen mee te laten doen aan clanwars zo goed als onmogelijk.

Als iemand dus een mooie methode heeft om geheel eerlijk mensen te 'selecteren' voor clanwars dan hoor ik dat graag ! Een brainstorm van mezelf levert zoiets op: De organisator v/d clanwar mag een percentage aan eigen keus indelen (vond ik een goed idee van ursel ). Daarna volgt een inschrijving voor de open plaatsen. Daarna volgt er een gewogen loting, degene die al vaker aan een clanwar heeft meegedaan krijgt minder kans om weer mee te doen.

Op avonden van een clanwar zal er voor de 'verliezers' een trainingsavond op de server gehouden worden (aangezien de clanwar naar de warserver wordt geschoven).

Dat is iig een methode die ik zo even snel kan bedenken.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:40:37 #207
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29419188
Het alvast maken van squads geeft zeker verplichtingen en streeft direct het doel van de 'clan' voorbij. Ik ben er dan ook pertinent tegen.

Zelf kan ik ook altijd niet spelen, ik heb dan ook een prive leven (in tegenstelling tot denk ik mensen met 25000+ punten, NOFI)
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Razorback het volgende:
Voor de resuply badges kan je dan ook gewoon allemaal ammo op de grond smijten en daarna gaan schieten en die dingen oprapen of krijg je er dan geen punten voor.
Ik denk dat ze wel door je team-mates moeten worden opgepakt....
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:29:34 #208
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_29420149
Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen. Wat betreft squads : er zullen toch zoch toch wel vaste groepjes vormen online, maar om dat nu al hard vast te leggen vind ik een beetje het doel voorbijschieten. ("Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is...").
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:35:55 #209
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29420271
Gelukkig denken de meesten er net zo over dan ik
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:53:16 #210
13036 Frenkyboy
pi_29420653
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Als iemand dus een mooie methode heeft om geheel eerlijk mensen te 'selecteren' voor clanwars dan hoor ik dat graag ! Een brainstorm van mezelf levert zoiets op: De organisator v/d clanwar mag een percentage aan eigen keus indelen (vond ik een goed idee van ursel ). Daarna volgt een inschrijving voor de open plaatsen. Daarna volgt er een gewogen loting, degene die al vaker aan een clanwar heeft meegedaan krijgt minder kans om weer mee te doen.
Als je wilt selecteren op kwaliteit, selecteer dan op K/D ratio en niet op global score/aantal kills. Zo hebben de mensen die er minder dan 113 uur online play erop hebben zitten in de twee maanden dat dit spel uit is even veel kans als de rest. Qua redenering klopt dat ook: een K/D ratio van boven de 1 kost het andere team meer tickets dan het jouwe en levert jouw team meer kans om te winnen.

Loting kan ook, anders komen de wandelende schietschijven nooit aan bod (totdat ze hun K/D ratio opkrikken tenminste, ik zit alweer bijna boven de 1 ). Of een gedeelte op KD ratio en een gedeelte geloot. Eigen keus indelen van de organisator levert altijd dezelfde mensen op aangezien altijd dezelfde mensen wars organiseren. 50% op KD ratio en 50% op basis van loting vind ik het eerlijkst. Als moet ik nog zien dat er over 2 maanden genoeg mensen beschikbaar zijn voor een 16 vs 16 war...

Just my 2cts
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:53:47 #211
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29420664
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen. Wat betreft squads : er zullen toch zoch toch wel vaste groepjes vormen online, maar om dat nu al hard vast te leggen vind ik een beetje het doel voorbijschieten. ("Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is...").
Precies, op een gegeven moment zal er vast wel op een natuurlijke manier een scheiding bestaan tussen de Die-hard gamers en de rest.
pi_29420726
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen.
Klopt, dat is ook mijn verwachting.
quote:
"Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is..."
Op die manier moet je die squads denk ik niet zien. Tenminste niet als ik het over 'squads' heb. Ik zie het meer als een groep die vaak naar elkaar toe trekt.

Wellicht dat het volgende een manier is om het teamwork van squads te combineren met de losheid van Band of Fok!kers. Eigenlijk een hele simpele oplossing We delen de mensen die mee willen doen gewoon in in squads, we wijzen een squad-leader aan en we wijzen een commander aan. Op die manier heb je dus (hopelijk) toch meer teamwork maar zitten er verder geen verplichtingen aan vast.

Idee ?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:27:13 #213
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_29421247
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Frenkyboy het volgende:
Als je wilt selecteren op kwaliteit, selecteer dan op K/D ratio en niet op global score/aantal kills. Zo hebben de mensen die er minder dan 113 uur online play erop hebben zitten in de twee maanden dat dit spel uit is even veel kans als de rest. Qua redenering klopt dat ook: een K/D ratio van boven de 1 kost het andere team meer tickets dan het jouwe en levert jouw team meer kans om te winnen.
Als je alleen over wars spreek dan kom ik met mijn 0.52 kill ration zeker nooit aan bod?

Of heb je het over het hele server verhaal?
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 12:35:25 #214
13036 Frenkyboy
pi_29421377
Mijn optie was 50% selecteren op KD ratio en de rest loten. Zo heb je toch nog een beetje onderlinge competitie die niet afhangt van het aantal uur dat je speelt en komen de mensen met een lagere KD ook nog aan bod voor wars. Maar nogmaals, ik verwacht dat dit probleem over een maandje of twee niet eens meer speelt...
pi_29421470
Nu hebben jullie die stats veranderd op de Clan Homepage maar waarom sta ik niet op plekje nummer 3

Mijn ID nummertje: 44660012

En ik was even bezig met de aviator ribbon net maar iemand was daar niet zo blij mee

Ging als commander in vliegtuig en dan een rustig plekje opzoeken en daar landen.
En dan gewoon vanuit je vliegtuig artillery's gooien en dan zorgen dat je 19 kills haalt

Wordt ik ineens neergeschoten door een team-mate
En daarna ging ik weer proberen om in een vliegtuig te komen om hetzelfde te doen schiet die aap me daar meteen dood als ik respawm

Daarna kreeg hij jammer genoeg meteen de aviator waardoor ik niet nog even voor het vliegtuig kon springen
pi_29422375
Heb gister en vandaag al op verschillende server gespeeld die allemaal ranked waren maar helaas geen medals erbij gekregen terwijl ik dus nog 3 gouden, 1 zilvere en 1 bronze tegoed heb..

het gaat dus weer lekker met het bijwerken van de stats, not
pi_29422579
Ik heb zojuist in twee potjes een badge een ribbon en twee medals gehaald Als commander gaat het erg hard en als je dan ook nog eens je eigen artillery moet gaan maken dan komen die engineers awards ook vanzelf.
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:40 schreef Razorback het volgende:
Nu hebben jullie die stats veranderd op de Clan Homepage maar waarom sta ik niet op plekje nummer 3
Volgens mij heb je er gewoon overheen gekeken hoor

[ Bericht 23% gewijzigd door UnleashMitch op 04-08-2005 14:00:56 ]
  Lieve Belg donderdag 4 augustus 2005 @ 14:05:08 #218
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29422776
Ik ga deze avond eens de Commandor functie testen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29423022
Weee net de Aerial Service Badge gehaald
15 Minuten in vliegtuig als commander en dan je vliegtuig ergens op een veilige plek landen en dan artillery's smijten.

Verder zijn we nog uitgedaaig voor een war
www.clan-mib.tk
pi_29423247
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Razorback het volgende:
15 Minuten in vliegtuig als commander en dan je vliegtuig ergens op een veilige plek landen en dan artillery's smijten.

www.clan-mib.tk
een vliegende commander..
pi_29423273
quote:
www.clan-mib.tk
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:36:17 #222
63192 ursel
pi_29423341
quote:

www.clan-mib.tk
Lol.. zulk soort commandars zijn juist easy te vinden als je zelf ook commander bent,,,
Als na een 2e scan een rode stip nog steeds op dezelfde plek op een afgelegen stuk zit en de rest is erg verspreid of er lopen teveel eigen mannetjes, dan gaat die artillary die kant op..

99% zeker dat je dan de commander hebt..

Heb er zo eentje 5 keer gekilled..
pi_29423367
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:30 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

een vliegende commander..
Neeh geen vliegende commander,
Ik ga in een vliegtuig en rij er ergens mee heen,
Dan ga ik in mijn vliegtuig dat aan de grond is commander spelen en artillery's gooien en dan haal ik 19 kills en krijg ik die ribbon.

Zo heb ik het ook gedaan met de TOW, Air Defense en Helicopter ribbon
Gewoon in dat gedoe zitten en dan zoveel kills halen en die tijd uitzitten.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:39:25 #224
63192 ursel
pi_29423380
Moet je als commandar 40 punten los halen, of telt het ook als je team wint en zodoende meer als 40 punten haalt??
Dat had ik namelijk, enkelt de medaille nooit gekregen..
pi_29423386
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:36 schreef ursel het volgende:

[..]

Lol.. zulk soort commandars zijn juist easy te vinden als je zelf ook commander bent,,,
Als na een 2e scan een rode stip nog steeds op dezelfde plek op een afgelegen stuk zit en de rest is erg verspreid of er lopen teveel eigen mannetjes, dan gaat die artillary die kant op..

99% zeker dat je dan de commander hebt..

Heb er zo eentje 5 keer gekilled..
gelukkig gebruiken de meeste commanders die scan haast niet. Reuze handig om squads te localiseren die wel teamwork gebruiken en lekker met ze zessen naar een vlag sluipen. Even de arty goed timen en je hebt weer 6 kills maarja alls ik als commander speel zorg ik wel dat ik een dak boven me hoofd heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')