Ik sluit me ook hier volledig bij aan. FOK BOF of hoe de clan ook mag heten, was een Fun clan zonder al te veel verplichtingen. En in een Fun clan verwacht ik dat het plezier van de leden boven de prestaties gaan. Dus is het logisch dat iedereen de mogelijkheid krijgt om wars te spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef ursel het volgende:
Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.
Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld. Zelf heb ik ook een fulltime baan. Daarnaast run ik Gamehost.nl wat veel tijd vergt, en mijn vriendin heeft ook de nodige aandacht nodig.
Misschien suggestie voor een clan war:
Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
Het schieten van je eigen mannetjes op de main base is echt veel makkelijker en daarna healenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
Kijk ik net bij me stats staan ze er niet![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:24 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het schieten van je eigen mannetjes op de main base is echt veel makkelijker en daarna healen
Ik had wel -1 global en -3 team work maar ik kreeg de badge er wel voor terug
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
..
Het betrof voor zover ik begreep niet direct een lijst met namen voor de war maar meer een klein lijstje van mensen die vaker met elkaar speelden en waaruit enkele squads gevormd zouden kunnen worden. Hoe dat verder gaat en hoe dat gaat samenwerken met het hele geen verplichtingen principe moeten we echt nog even aankijken. Uiteindelijk zal je nml altijd wel een zeker kliekvorming krijgen...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
...
Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,
Jack_Scagnetti, en ikzelf.
...
I stand, once more, correctedquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef ursel het volgende:
Maar ok, ik hoor wel hoe en wat het geregeld wordt. Denk dat ik namelijk over een week een wat rustigere periode krijg, gezien dan de server verhuizing volledig is afgerond.
Ik denk dat ze wel door je team-mates moeten worden opgepakt....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Razorback het volgende:
Voor de resuply badges kan je dan ook gewoon allemaal ammo op de grond smijten en daarna gaan schieten en die dingen oprapen of krijg je er dan geen punten voor.
Als je wilt selecteren op kwaliteit, selecteer dan op K/D ratio en niet op global score/aantal kills. Zo hebben de mensen die er minder dan 113 uur online play erop hebben zitten in de twee maanden dat dit spel uit isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als iemand dus een mooie methode heeft om geheel eerlijk mensen te 'selecteren' voor clanwars dan hoor ik dat graag ! Een brainstorm van mezelflevert zoiets op: De organisator v/d clanwar mag een percentage aan eigen keus indelen (vond ik een goed idee van ursel
). Daarna volgt een inschrijving voor de open plaatsen. Daarna volgt er een gewogen loting, degene die al vaker aan een clanwar heeft meegedaan krijgt minder kans om weer mee te doen.
Precies, op een gegeven moment zal er vast wel op een natuurlijke manier een scheiding bestaan tussen de Die-hard gamers en de rest.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen. Wat betreft squads : er zullen toch zoch toch wel vaste groepjes vormen online, maar om dat nu al hard vast te leggen vind ik een beetje het doel voorbijschieten. ("Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is...").
Klopt, dat is ook mijn verwachting.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen.
Op die manier moet je die squads denk ik niet zien. Tenminste niet als ik het over 'squads' heb. Ik zie het meer als een groep die vaak naar elkaar toe trekt.quote:"Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is..."
Als je alleen over wars spreek dan kom ik met mijn 0.52 kill ration zeker nooit aan bod?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Frenkyboy het volgende:
Als je wilt selecteren op kwaliteit, selecteer dan op K/D ratio en niet op global score/aantal kills. Zo hebben de mensen die er minder dan 113 uur online play erop hebben zitten in de twee maanden dat dit spel uit iseven veel kans als de rest. Qua redenering klopt dat ook: een K/D ratio van boven de 1 kost het andere team meer tickets dan het jouwe en levert jouw team meer kans om te winnen.
Volgens mij heb je er gewoon overheen gekeken hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:40 schreef Razorback het volgende:
Nu hebben jullie die stats veranderd op de Clan Homepage maar waarom sta ik niet op plekje nummer 3
een vliegende commander..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Razorback het volgende:
Weee net de Aerial Service Badge gehaald
15 Minuten in vliegtuig als commander en dan je vliegtuig ergens op een veilige plek landen en dan artillery's smijten.
Verder zijn we nog uitgedaaig voor een war
www.clan-mib.tk
Topquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Razorback het volgende:
www.clan-mib.tk
Lol.. zulk soort commandars zijn juist easy te vinden als je zelf ook commander bent,,,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Razorback het volgende:
Weee net de Aerial Service Badge gehaald
15 Minuten in vliegtuig als commander en dan je vliegtuig ergens op een veilige plek landen en dan artillery's smijten.
www.clan-mib.tk
Neeh geen vliegende commander,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:30 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
een vliegende commander..![]()
gelukkig gebruiken de meeste commanders die scan haast niet. Reuze handig om squads te localiseren die wel teamwork gebruiken en lekker met ze zessen naar een vlag sluipen. Even de arty goed timen en je hebt weer 6 killsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Lol.. zulk soort commandars zijn juist easy te vinden als je zelf ook commander bent,,,
Als na een 2e scan een rode stip nog steeds op dezelfde plek op een afgelegen stuk zit en de rest is erg verspreid of er lopen teveel eigen mannetjes, dan gaat die artillary die kant op..
99% zeker dat je dan de commander hebt..![]()
Heb er zo eentje 5 keer gekilled..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |