Oi, dat heb ik ook es gedaan! In Hiza kon je dat afgelopen jaar doen. Was best eng, dan besef je pas wat een stel leipo's die jongens (en meisjes) zijn. Ik zat veilig en wel op de balk, lachen naar de foto en toen er weer af.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:36 schreef Lahti het volgende:
Springfoto's heb ik niet, ik hoop binnenkort digitale foto's te krijgen waar ik iig op de balk zit, die zijn afgelopen week gemaakt voor een interview. Vervolgens moet ik nog zien hoe ik die op het net krijg, want ik ben best een digitale analfabeet, dat heb je met historici
In Etelä-Suomen Sanomat ("Zuid-Finse Krant"), zondag 22 januari 2006. Alleen in de papieren versie, heb net even gezocht op de internet-sitequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef petervanhal het volgende:
waar verschijnt het interview ?????? ik neem aan in finland
Ooh cool! Die valt dan wel een keer bij mij in de bus!quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:19 schreef Lahti het volgende:
In maart heb ik een interview met Skispringer Magazin...
Neej nog niet. Ben druk bezig met inpakken, alleen past het allemaal niet in de koffer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:34 schreef Lahti het volgende:
@Relin: ben je inmiddels al in Finland gearriveerd?
Doe je stick in de computer. Ga naar de verkenner, als het goed is is er een schrijf bijgekomen. Druk op die schrijf en voila je ziet daar de foto'squote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Lahti het volgende:
Oke...ik heb foto's op een stickie, nu nog hier op het forum zien te krijgen...
HELLUP
iemand?
Haha, hoe ik de foto's kan zien, dat wist ik nog wel. Ik stuur je wel een mail, kan jij ze op het net zettenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Doe je stick in de computer. Ga naar de verkenner, als het goed is is er een schrijf bijgekomen. Druk op die schrijf en voila je ziet daar de foto's
En de dag ervoor won hij ook al in Zakopane. Matti is dus in vorm.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:52 schreef pfaf het volgende:
Hautemaeki wint z'n 20e wereldbeker, Ahonen maakt het Finse feestje compleet. Janda 4e...
haha, maar wat voor een schans was dat waar die foto's gemaakt zijn? En heb je nog plannen voor de 'grote' schans, dat zou natuurlijk helemaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:07 schreef Lahti het volgende:
...en t was koud die dag! -20 graden en harde wind...brrr En dan zegt de fotograaf: "even lachen". Dat lukte dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |