abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29378189
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:53 schreef Steijn het volgende:

[..]

Philips was werktuigbouwkundige, dat zijn pas mogelijkheden.
Onzin; het ondernemerschap biedt die mogelijkheden, niet het zijn van werktuigbouwkundige.
pi_29385467
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:27 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nee, maar het geeft wel een indicatie van de mogelijkheden.
Tja Hennie van der Most is met een niet afgemaakte LTSAook ruim multimiljonair geworden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_29385840
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 10:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja Hennie van der Most is met een niet afgemaakte LTSAook ruim multimiljonair geworden.
Wie is dat?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:17:17 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_29385888
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:14 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wie is dat?
Eigenaar van Kalkar (Kernwasserwunderland) onder andere. Geweldige vent, slim als 2 dozijn apen en spreekt alleen plat. Gaat met een helicopter van bedrijf naar bedrijf en onderhandeld wereldwijd zelf met leveranciers (handen, voeten, calculator)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_29386061
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 00:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Onzin; het ondernemerschap biedt die mogelijkheden, niet het zijn van werktuigbouwkundige.
Nope, je moet ook goede producten hebben.
pi_29386070
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eigenaar van Kalkar (Kernwasserwunderland) onder andere. Geweldige vent, slim als 2 dozijn apen en spreekt alleen plat. Gaat met een helicopter van bedrijf naar bedrijf en onderhandeld wereldwijd zelf met leveranciers (handen, voeten, calculator)
Échte ondernemer dus ; daar heb je inderdaad geen opleiding voor nodig, dat heb je of dat heb je niet.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:29:01 #127
45206 Pietverdriet
pi_29386211
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Échte ondernemer dus ; daar heb je inderdaad geen opleiding voor nodig, dat heb je of dat heb je niet.
Yep, en AFAIK heeft ie zijn lagere school zelfs niet afgemaakt
Heeft vreselijk veel geld verdient (en doet dat nog steeds) met oud ijzer, pretparken en speeltuinen in hallen.
pi_29386285
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:23 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nope, je moet ook goede producten hebben.
Daar huur je iemand voor in.
pi_29386388
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Daar huur je iemand voor in.
Maar dat doet dan toch niets af aan het belang van een goede werktuigbouwkunde achtergrond voor Philips.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:39:45 #130
45206 Pietverdriet
pi_29386510
Jullie moeten niet de vergissing maken naar de huidige markten of die van het verleden te kijken. De toekomst zal veel meer succes brengen in Energie en Biotechnologie.
pi_29386712
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Jullie moeten niet de vergissing maken naar de huidige markten of die van het verleden te kijken. De toekomst zal veel meer succes brengen in Energie en Biotechnologie.
Maak je geen zorgen, dat komt wel voor elkaar.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:18:57 #132
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29387663
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:06:47 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:19:45 #133
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29389516
.

[ Bericht 99% gewijzigd door McCarthy op 03-08-2005 13:21:49 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29389676
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:19 schreef McCarthy het volgende:
.
Ja, dát ga ik studeren!!! Je opent een nieuwe wereld voor mij, thx!!
pi_29393153
Als je miljonair wilt worden moet je sowieso niet studeren. Als je kijkt naar de Quote500 heeft misschien 20% gestudeerd, rijk worden doe je door te gaan handelen in vastgoed, stoeptegels, voorgebakken friet, of andere lullige voorwerpen die altijd nodig zijn. Bedrijfjes opzetten, frauderen, verkopen, dat soort dingen.

Studie heeft daar niks mee te maken. Het interesseert niemand of je nou psychologie, sociologie, communicatiewetenschap, geschiedenis of letteren hebt gedaan. Als je uiteindelijk met het echte leven begint komt het toch op je eigen capaciteit en kwaliteit (god, misschien zelfs ambitie en inspiratie) aan, en de kans is groot dat je iets gaat doen later wat geen flikker met je studie te maken heeft. Van mensen die rechten studeren worden er iets minder dan een kwart notaris/advocaat/officier van justitie/rechter. En zo geld ook dat iemand die psychologie studeert, waarschijnlijk geen psycholoog wordt.

Kijk van die zelfpijnigers die zware betastudies gaan doen omdat ze leren leuk vinden, of die onzin oprecht interessant vinden zullen later vast wel iets in de strekking van de studie doen, maar er zijn zat natuurkundigen en chemici die gewoon bij McKinsey als consultant terecht komen..

Maar daaaaar ging dit topic niet over Een makkelijke studie? Kies een willekeurige uit het rijtje van de tweede alinea.
pi_29394004
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:14 schreef PT_Hadrianus het volgende:
of die onzin oprecht interessant vinden zullen later vast wel iets in de strekking van de studie doen,
Lever alle technologie die je gebruikt maar in, het is toch allemaal onzin. Geen computer, geen fiets, geen auto, geen huis, geen medische verzorging, geen tv, geen vliegtuig, geen wegen, etc etc etc.
pi_29394925
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef Steijn het volgende:

[..]

Lever alle technologie die je gebruikt maar in, het is toch allemaal onzin. Geen computer, geen fiets, geen auto, geen huis, geen medische verzorging, geen tv, geen vliegtuig, geen wegen, etc etc etc.
Ja, maar dat is natuurlijk allemaal uitgevonden door mensen die sociaal gestoord zijn.
pi_29395947
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef thabit het volgende:

[..]

Ja, maar dat is natuurlijk allemaal uitgevonden door mensen die sociaal gestoord zijn.
In ieder geval veelal door mensen die zich oprecht interesseren voor waar ze zich in verdiepen
pi_29396056
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef Steijn het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ontken toch niet dat er dingen worden uitgevonden door die mensen? Ik zeg eerder dat ze zeldzaam zijn.
pi_29397171
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]

Algemene Taalwetenschap is een letterenstudie waarvoor je statistiek moet volgen
toch is de opleiding Nederlands een vrij makkelijke studie, voor sufkoppen die niet goed kunnen leren (laagste klasse WO). Daarom studeert mijn zus Nederlands WO.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:19:35 #141
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_29400959
quote:
Als je miljonair wilt worden moet je sowieso niet studeren. Als je kijkt naar de Quote500 heeft misschien 20% gestudeerd, rijk worden doe je door te gaan handelen in vastgoed, stoeptegels, voorgebakken friet, of andere lullige voorwerpen die altijd nodig zijn. Bedrijfjes opzetten, frauderen, verkopen, dat soort dingen.

Studie heeft daar niks mee te maken. Het interesseert niemand of je nou psychologie, sociologie, communicatiewetenschap, geschiedenis of letteren hebt gedaan. Als je uiteindelijk met het echte leven begint komt het toch op je eigen capaciteit en kwaliteit (god, misschien zelfs ambitie en inspiratie) aan, en de kans is groot dat je iets gaat doen later wat geen flikker met je studie te maken heeft. Van mensen die rechten studeren worden er iets minder dan een kwart notaris/advocaat/officier van justitie/rechter. En zo geld ook dat iemand die psychologie studeert, waarschijnlijk geen psycholoog wordt.

Kijk van die zelfpijnigers die zware betastudies gaan doen omdat ze leren leuk vinden, of die onzin oprecht interessant vinden zullen later vast wel iets in de strekking van de studie doen, maar er zijn zat natuurkundigen en chemici die gewoon bij McKinsey als consultant terecht komen..

Maar daaaaar ging dit topic niet over Een makkelijke studie? Kies een willekeurige uit het rijtje van de tweede alinea.
Zie ik hier iemand die vind dat mensen die een Bèta studie volgen geen leven hebben en beter kunnen sterven?
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_29401205
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Wuder het volgende:

[..]

Zie ik hier iemand die vind dat mensen die een Bèta studie volgen geen leven hebben en beter kunnen sterven?
ja..
pi_29401524
quote:
"Zelfpijnigers"
"Onzin"

Tja, je kunt domheid op zoveel manieren rechtvaardigen. Verder is het weer een ouderwets "zeik hier andermans studie af". Leuk.
pi_29401750
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Wuder het volgende:

[..]

Welnee Wat is dat nou weer voor rare taal van je? Ga je mond spoelen, vlerk!

Ik vind alleen dat men bèta studies in de algemeenheid als 'moeilijker' of zwaarder of allicht UITDAGENDER mag beschouwen dan de pure alpha zut. Kan je het mee oneens zijn, prima.

Maar als je hierin met me mee gaat, redeneer ik vervolgens dat mensen die toch voor een bètastudie kiezen, dit voor een bepaalde reden doen; ze vinden de materie oprecht interessant, en willen d'r graag iets mee doen, offf ze willen een intellectuele/disciplinaire uitdaging, of een andere dergelijke reden.

Als je zoals de TS wilt studeren simpelweg om te 'studeren', valt je eerste keus niet op physics, maar eerder op rechten oid..
pi_29404220
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef PT_Hadrianus het volgende:

[..]

Ik vind alleen dat men bèta studies in de algemeenheid als 'moeilijker' of zwaarder of allicht UITDAGENDER mag beschouwen dan de pure alpha zut. Kan je het mee oneens zijn, prima.

Maar als je hierin met me mee gaat, redeneer ik vervolgens dat mensen die toch voor een bètastudie kiezen, dit voor een bepaalde reden doen; ze vinden de materie oprecht interessant, en willen d'r graag iets mee doen, offf ze willen een intellectuele/disciplinaire uitdaging, of een andere dergelijke reden.

Als je zoals de TS wilt studeren simpelweg om te 'studeren', valt je eerste keus niet op physics, maar eerder op rechten oid..
Als je Wiskundig aangelegd bent zijn Bèta - vakken makkelijk.
Als je goed wetten ed. kan leren is het niet makkelijk omdat het zó veel stof is.
Wiskunde kun je vrij snel door heen werken als je het snapt, een boek over rechten niet, ook al snap je het.
pi_29405018
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:55 schreef The_Viper het volgende:

[..]

Als je goed wetten ed. kan leren is het niet makkelijk omdat het zó veel stof is.
Wiskunde kun je vrij snel door heen werken als je het snapt, een boek over rechten niet, ook al snap je het.
Dan heeft het merendeel van de bèta-studenten zeker niet de bijbehorende hersenen, want ik hoor niet anders dan gekreun en gesteun over hoe god-ver-domt zwaar de bètastudie toch wel niet is en hoe makkelijk al die politicologen in spé het hebben.
pi_29405134
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:18 schreef PT_Hadrianus het volgende:

[..]

Dan heeft het merendeel van de bèta-studenten zeker niet de bijbehorende hersenen, want ik hoor niet anders dan gekreun en gesteun over hoe god-ver-domt zwaar de bètastudie toch wel niet is en hoe makkelijk al die politicologen in spé het hebben.
De meeste betastudenten zijn inderdaad best wel dom. Beta is iets waar een zeer klein promillage van de bevolking aanleg voor heeft, zo lijkt het.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:34:52 #148
17274 Wuder
pi_29405605
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef PT_Hadrianus het volgende:

[..]

Ok dan snap ik je en ben ik met je mee eens

Ik dacht dat je bedoelde dat Bèta mensen dom zijn dat ze een moeilijker studie kiezen en beter bedrijfskunde hadden kunnen kiezen om zo meer bier te kunnen drinken..

Maar het is idd zo dat Bèta eenmaal moeilijker is!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:36:54 #149
17274 Wuder
pi_29405688
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:55 schreef The_Viper het volgende:

[..]

Volgens jouw redenatie zijn dus alle studies makkelijk, als het maar bij je past..

Hier ben ik gedeeltelijk mee eens..

Maar je kunt het ook anders redeneren: iets wat moeilijker is kunnen minder mensen goed, omdat er minder mensen er aanleg voor hebben. Aangezien er minder (denk ik) mensen aanleg hebben voor bèta, betekent het dus dat bèta moeilijker is
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:37:46 #150
17274 Wuder
pi_29405724
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:21 schreef thabit het volgende:

[..]

De meeste betastudenten zijn inderdaad best wel dom. Beta is iets waar een zeer klein promillage van de bevolking aanleg voor heeft, zo lijkt het.
Maar zijn ze dommer dan de gemiddelde bedrijfskunde student, die eigenlijk meer aanleg hebben voor een HBO studie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')