groot gelijk hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:46 schreef moussy het volgende:
Ja duplo freakje hier hoor lady-wrbAlleen mensen bieden allejezus veel op MP, zodat ik het liever nieuw ga halen voor hetzelfde geld. Die andere lego dingen heb ik zo ook nieuw gekocht, de gele 14,95 bij Bruna en die rode voor 8,99 bij action.
Nee, want deze treinquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:38 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb nog een site gevonden met o.a. Lego. Oh en nog een hier . Weet alleen niet of de prijzen écht zo voordelig zijn als wordt beweerd.
vroegah hadden jullie er toch 1??quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Lois het volgende:
Wow en een sunmobile
wat ik heel graag zou willen hebben maar waar ik vast een zeker geen tijd voor maak/heb
Ik ga er ook bijna nooit onder, maar af en toe is het best lekker....quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Lois het volgende:
Wow en een sunmobile
wat ik heel graag zou willen hebben maar waar ik vast een zeker geen tijd voor maak/heb
Wat heb je er maximaal voor over dan? Het is een grote curverkist vol, er zit van alles bij, treintjes, Winnie de Poeh, poppetjes, tig blokken natuurlijk en een grote grondplaat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb de hoop om een mooie kist met duplo voor een prikkie voor Cas opgegeven, ben nu al vanaf augustus aan het bieden, maar het houdt gewoon ergens op.
Mensen bieden zo 300 euro voor een mand met duplo![]()
en ik weet wel dat tussen bieden en betalen een verschil zit, maar frustrerend was het wel tot mn besluit om er mee te stoppen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef moussy het volgende:
Ik heb de hoop om een mooie kist met duplo voor een prikkie voor Cas opgegeven, ben nu al vanaf augustus aan het bieden, maar het houdt gewoon ergens op.
Mensen bieden zo 300 euro voor een mand met duplo![]()
en ik weet wel dat tussen bieden en betalen een verschil zit, maar frustrerend was het wel tot mn besluit om er mee te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |