Ik zit altijd helemaal achteraan bovenin.
Maar toch moeten ze mij altijd hebben
quote:Ga je daar voor de gezelligheid zitten of is het zo dat je daar de stof het beste in je op kan nemen?
Op donderdag 25 oktober 2001 20:26 schreef Mattes het volgende:
Meestal in het midden van de zaal. Gezellie!
[Dit bericht is gewijzigd door TheGoldenGirl op 25-10-2001 20:29]
quote:Komt door je geweldige uitstraling.
Op donderdag 25 oktober 2001 20:27 schreef Merel het volgende:
Achterin achterin achterin! Zo ver mogelijk bij de docent vandaan!Maar toch moeten ze mij altijd hebben
quote:en je bent vlak voor die enorme uitstroom van studenten weer snel buiten na het college
Op donderdag 25 oktober 2001 20:28 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Het liefst op de achterste rij dan is er tenminste nog een mogelijkheid om van je stoel af te komen
quote:Nou dat valt tegen hoor in de praktijk! Dan moet je erg snel naar beneden rennen
Op donderdag 25 oktober 2001 20:30 schreef Seborik het volgende:[..]
en je bent vlak voor die enorme uitstroom van studenten weer snel buiten na het college
quote:Oh... bij ons is de uitgang ook bijna altijd boven
Op donderdag 25 oktober 2001 20:31 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Nou dat valt tegen hoor in de praktijk! Dan moet je erg snel naar beneden rennen
In sommige zalen zijn er boven en beneden uitgangen.
quote:Daarom wacht ik liever tot iedereen opgerot is en ga dan naar buiten.
Op donderdag 25 oktober 2001 20:31 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Nou dat valt tegen hoor in de praktijk! Dan moet je erg snel naar beneden rennen
quote:Ik probeer een balans te vinden tussen deze twee.
Op donderdag 25 oktober 2001 20:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ga je daar voor de gezelligheid zitten of is het zo dat je daar de stof het beste in je op kan nemen?
quote:Als ik al; ging ging ik voor de gezelligheid... stof opnemen... tsss... streber.. ow ja en toch afgestudeert.. 56 punten in een jaar dus college was niet echt belangrijk.. ik was vaak werken, aan het slapen of in de zon aan het zitten.
Op donderdag 25 oktober 2001 20:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ga je daar voor de gezelligheid zitten of is het zo dat je daar de stof het beste in je op kan nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |