Aha...vandaarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef Anitra het volgende:
Ja dat zijn discons, die zijn uit de collectie weet ff geen ander woord
Zei zij terwijl ze verschrikkelijk jaloers is ondertussen

Je bent geweldig!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:14 schreef Maerycke het volgende:
Shirley.. wat fijn dat je het eindelijk hebt!
De 13 Rabbits ruikt inderdaad naar chocolade.. maar dan echte.. en veel beter dan de Whipstick. Dat het ooit het assortiment is gehaald, is me een raadsel. De Potion ruikt naar amandelen (en voor de mensen die het kennen vergelijkbaar met Almond Kisses dus).
Anitra: Wil je ook proefjes dan?![]()

quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je bent geweldig!![]()
Dit wil ik vaker doen
Ik ga zo meteen dingen uitproberen

En ik had pret met het uitpakken net! Het was zo goed verpakt dat het steeds ff duurde voor ik eraan kon snuffelen. Ik voelde me weer een kind die dolblij met z'n verjaardagscadeautjes is.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb alleen al veel pret gehad bij het maken van het pakje. Ik heb inmiddels zoveel Lush dat ik niet meer wist wat ik moest kiezen om mee te sturenGelukkig heb je maar 2 dingen zelf al. Leuk!

Foto!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef PeRi het volgende:
Dankjewel Jessie!
Ik heb mn haar geknipt. Nu kan ik efficiėnter gebruik maken van mn Retread en haarmaskers. Er zit zowat geen haar meer op mn hoofd.

Wat zij zegtquote:

quote:

Leuk!!!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |