Er is nooit een code geplaats, alleen een reeks willekeurige zescijferige getallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
haha......damn wat een gedoe ! Als er nou had gestaan dat het verboden is om de code te verspreiden, dan hadden we er ook nooit een geplaatst.
tjah... ik weet niets van codes hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
haha......damn wat een gedoe ! Als er nou had gestaan dat het verboden is om de code te verspreiden, dan hadden we er ook nooit een geplaatst.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tja, dat dachten wij dus ook... Maar helaas liet wol het er dus niet bij zitten....
Straks gaat wol nog aantonen dat bijvoorbeeld Yvonne dagelijks de code gebruikte om te kijken of ze haar was buiten kon hangen![]()
Stuur dat incassobureau maar door naar Eindhoven, want die mensen hebben net zo veel recht als jij. NIETS. En dan kunnen ze nog zo groot zijn en ik zo klein, daar ben ik niet van onder de indruk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ontopic maar weer.
Juridisch gezien heeft wol geen poot om op te staan.
Laten we dat wol ook weten óf reageren we niet en wachten we af of Speedy een aanvullende claim krijgt of een deurwaarder aan de deur. (die lui bij Interim Justitia zal het bijvoorbeeld worst wezen of het een terechte claim is, ze gaan toch wel verhalen)
Uit eigen ervaring (helaas) weet ik dat een incassobureau wel de pogingen opgeeft om te incasseren als het duidelijk is dat de wet niet aan de kant van de eiser staat. (in mijn geval een verzekeringsmaatschappij die mij een jaar lang premie wilde laten betalen omdat ze de opzegging van de (auto)verzekering niet hadden ontvangen. Een kopietje van het vrijwaringsbewijs faxen aan het incassobureau was genoeg...)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Laten we dat wol ook weten óf reageren we niet en wachten we af of Speedy een aanvullende claim krijgt of een deurwaarder aan de deur. (die lui bij Interim Justitia zal het bijvoorbeeld worst wezen of het een terechte claim is, ze gaan toch wel verhalen)
Denk je niet dat ze hier ook meelezen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
ik zou zeggen stuur ze ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef Drugshond het volgende:
ff gekeken.. maar geen disclaimer dus ze geen geen poot om op te staan.
Laat de leeuw maar lekker brullen tot hij schor is. We hebben de screendumps al.. met een datum van posting in dit topic.
Speedy ik zou dit topic maar bookmarken. You might need it.
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf met dit optreden een dienst bewijzen
Ik had al een mailtje naar NU.nl gedaan. Nu is het komkommer tijd en wordt je stukje als het een beetje klopt gewoon opgenomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is. Dat is toch ook de reden dat ze achter Speedy aangaan? Ze willen een voorbeeld stellen lijkt mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...
Maar dat geeft toch op zich niets? Zolang ze het op de website niet uitdrukkelijk vermelden kunnen ze roepen wat ze willen. Als verspreiden van die zescijferige getallen niet gewenst is, dan moeten ze dat maar duidelijk vermelden op de site en bij het aanvragen van zo'n cijferreeks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is.
Dat denk ik niet eens, ik denk dat ze op een eenvoudige maar misselijke manier wat extra inkomsten proberen te genereren.quote:Dat is toch ook de reden dat ze achter Speedy aangaan? Ze willen een voorbeeld stellen lijkt mij...
Ze zijn sinds zondag al hun bezoekers kwijtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef Jalu het volgende:
Dat denk ik niet eens, ik denk dat ze op een eenvoudige maar misselijke manier wat extra inkomsten proberen te genereren.
Alle 120quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn sinds zondag al hun bezoekers kwijt![]()
Dan hoop ik dat ze het inmiddels beveiligd hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is.
Vergeet vkmag.com en geenstijl.nl nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had al een mailtje naar NU.nl gedaan. Nu is het komkommer tijd en wordt je stukje als het een beetje klopt gewoon opgenomen.
Vet rouwen vind ik nou ook weer een beetje overdreven vanwege 108¤ / 120 bezoekers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Drugshond het volgende:
vetrouwen
Dan krijgen ze pas écht veel radarkijkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Nightwulf het volgende:
Stijlloze actie van Weeronline
Vind dit wel iets voor Geen Stijl
[edit] iets te laat zie ik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Vet rouwen vind ik nou ook weer een beetje overdreven vanwege 108¤ / 120 bezoekers.
Deze is ook leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Drugshond het volgende:
internet flora's
Een weernerd met bier op die een brief gaat schrijven is geen goed idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |