abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29366932
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
haha......damn wat een gedoe ! Als er nou had gestaan dat het verboden is om de code te verspreiden, dan hadden we er ook nooit een geplaatst.
Er is nooit een code geplaats, alleen een reeks willekeurige zescijferige getallen.
pi_29366935
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
haha......damn wat een gedoe ! Als er nou had gestaan dat het verboden is om de code te verspreiden, dan hadden we er ook nooit een geplaatst.
tjah... ik weet niets van codes hoor.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:18:23 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29366952
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:

[..]

tja, dat dachten wij dus ook... Maar helaas liet wol het er dus niet bij zitten....

Straks gaat wol nog aantonen dat bijvoorbeeld Yvonne dagelijks de code gebruikte om te kijken of ze haar was buiten kon hangen
ja hoor, nog ff

Nou ja goed, ik denk dat het gewoon een staaltje "De brutalen hebben de halve wereld" is. Gewoon pats, aangetekende brief (sjabloontje waar ze in 3 seconden zijn adres in plakken. Benieuwd waar ze dat vandaan hebben sowieso), grote muil, gelijk een rekening, dreigen met meer, maak de mensen maar flink bang, wie weet helpt het.

Ik denk niet dat ze zichzelf met dit optreden een dienst bewijzen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29366979
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ontopic maar weer.

Juridisch gezien heeft wol geen poot om op te staan.

Laten we dat wol ook weten óf reageren we niet en wachten we af of Speedy een aanvullende claim krijgt of een deurwaarder aan de deur. (die lui bij Interim Justitia zal het bijvoorbeeld worst wezen of het een terechte claim is, ze gaan toch wel verhalen)
Stuur dat incassobureau maar door naar Eindhoven, want die mensen hebben net zo veel recht als jij. NIETS. En dan kunnen ze nog zo groot zijn en ik zo klein, daar ben ik niet van onder de indruk.
pi_29367017
quote:

Laten we dat wol ook weten óf reageren we niet en wachten we af of Speedy een aanvullende claim krijgt of een deurwaarder aan de deur. (die lui bij Interim Justitia zal het bijvoorbeeld worst wezen of het een terechte claim is, ze gaan toch wel verhalen)
Uit eigen ervaring (helaas) weet ik dat een incassobureau wel de pogingen opgeeft om te incasseren als het duidelijk is dat de wet niet aan de kant van de eiser staat. (in mijn geval een verzekeringsmaatschappij die mij een jaar lang premie wilde laten betalen omdat ze de opzegging van de (auto)verzekering niet hadden ontvangen. Een kopietje van het vrijwaringsbewijs faxen aan het incassobureau was genoeg...)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:20:15 #106
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29367019
ff gekeken.. maar geen disclaimer dus ze geen geen poot om op te staan.
Laat de leeuw maar lekker brullen tot hij schor is. We hebben de screendumps al.. met een datum van posting in dit topic.

Speedy ik zou dit topic maar bookmarken. You might need it.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:22:25 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29367092
quote:

Denk je niet dat ze hier ook meelezen?

Hoi WOLlebollies
pi_29367147
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef Drugshond het volgende:
ff gekeken.. maar geen disclaimer dus ze geen geen poot om op te staan.
Laat de leeuw maar lekker brullen tot hij schor is. We hebben de screendumps al.. met een datum van posting in dit topic.

Speedy ik zou dit topic maar bookmarken. You might need it.
ik zou zeggen stuur ze dit
http://home.hetnet.nl/~spcs/woltp.pdf
Do what you love, love what you do!
pi_29367156
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze zichzelf met dit optreden een dienst bewijzen
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...
pi_29367264
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Jalu het volgende:

[..]

Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...
Ik had al een mailtje naar NU.nl gedaan. Nu is het komkommer tijd en wordt je stukje als het een beetje klopt gewoon opgenomen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:28:35 #111
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29367270
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is. Dat is toch ook de reden dat ze achter Speedy aangaan? Ze willen een voorbeeld stellen lijkt mij...

Ook al zit het juridisch niet helemaal snor, is ze dus blijkbaar worst.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29367372
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is.
Maar dat geeft toch op zich niets? Zolang ze het op de website niet uitdrukkelijk vermelden kunnen ze roepen wat ze willen. Als verspreiden van die zescijferige getallen niet gewenst is, dan moeten ze dat maar duidelijk vermelden op de site en bij het aanvragen van zo'n cijferreeks.
quote:
Dat is toch ook de reden dat ze achter Speedy aangaan? Ze willen een voorbeeld stellen lijkt mij...
Dat denk ik niet eens, ik denk dat ze op een eenvoudige maar misselijke manier wat extra inkomsten proberen te genereren.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:36:19 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29367547
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef Jalu het volgende:

Dat denk ik niet eens, ik denk dat ze op een eenvoudige maar misselijke manier wat extra inkomsten proberen te genereren.
Ze zijn sinds zondag al hun bezoekers kwijt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29367600
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ze zijn sinds zondag al hun bezoekers kwijt
Alle 120
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:40:04 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_29367672
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:

Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is.
Dan hoop ik dat ze het inmiddels beveiligd hebben.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:40:16 #116
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_29367684
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik had al een mailtje naar NU.nl gedaan. Nu is het komkommer tijd en wordt je stukje als het een beetje klopt gewoon opgenomen.
Vergeet vkmag.com en geenstijl.nl niet

Vooral voor de VK-gasten zijn dit soort ontwikkelingen op Fok errug sappig.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:40:24 #117
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29367689
Aanhef.

Bla bla bla.

Datum : 02-08-2005

Onderwerp : Verwerping van de claim om de dagkaart van 2 dagen radarbeelden te betalen.

Geachte lezer,

Ik heb verbaasd uw reaktie ontvangen waarbij er een claim wordt gemaakt van zegge 108 euro vanwege het (publiekelijk) verspreiden van een radarcode waarmee de neerslaggebieden in Nederland gevisualiseerd kunnen worden.
Aangezien het hier geen individuele code betreft , noch dat uitwisseling hiervan strafbaar is. Zal ik uw claim hierop ongegrond verklaren.
Nergens op uw website is een disclaimer te vinden waarbij een digitaal akkoord gesloten moet worden tussen de verstrekker van de code en het individuele gebruik hiervan. Om mezelf alvast in te dekken zijn er screendumps gemaakt (met dagtekening) van uw website (waarbij duidelijke een disclaimer ontbreekt) en op dit moment zijn we collectief aan het beraadslagen welke defensieve houding we hier aan zullen geven.

Uw claim geeft onvoldoende houvast om hier verder serieus op in te gaan.

Indien u verder wilt gaan met juridische stappen. Dan zien wij deze met vetrouwen tegemoet. Op dit moment wordt de zaak publiekelijk (over verschillende internet flora's) besproken over de te volgen strategie.

Hoogachtend.

Speedy
(handtekening)

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 02-08-2005 19:53:12 ]
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:40:50 #118
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_29367706
Stijlloze actie van Weeronline
Vind dit wel iets voor Geen Stijl

[edit] iets te laat zie ik
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:45:06 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_29367874
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Drugshond het volgende:
vetrouwen
Vet rouwen vind ik nou ook weer een beetje overdreven vanwege 108¤ / 120 bezoekers.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:45:48 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_29367898
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Nightwulf het volgende:
Stijlloze actie van Weeronline
Vind dit wel iets voor Geen Stijl

[edit] iets te laat zie ik
Dan krijgen ze pas écht veel radarkijkers.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:47:07 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29367947
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:45 schreef APK het volgende:

[..]

Vet rouwen vind ik nou ook weer een beetje overdreven vanwege 108¤ / 120 bezoekers.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:47:55 #122
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_29367978
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Drugshond het volgende:
internet flora's
Deze is ook leuk
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 19:49:43 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_29368036
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Deze is ook leuk
Een weernerd met bier op die een brief gaat schrijven is geen goed idee.
pi_29369043
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Deze is ook leuk
Ze zijn leuk.. da's vast expres gedaan om de boel wat op de fleuren daaro..
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:10:39 #125
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29370902
Geachte .......

We hebben de logfiles van de afgelopen maanden nagekeken en geanalyseerd hierin staan precies vermeld het IP-nummer, datum, tijd en gebruikte codes. Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt. Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen. Op dit moment ligt het dossier bij onze Advocaat Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen. Overigens kan ik u al meedelen dat de twee codes en bijbehorende kosten slechts een tipje van sluier zijn geweest.

Het enige wat ik u op dit moment kan adviseren is tot een spoedig betaling van bijgesloten factuur. Dat voorkomt extra kosten van incasso.

De door u geleverde bijwijslast beschouw ik als niet betrouwbaar. Deze schijnbare plaatjes van uw onbekende forumvrienden zijn door een ieder met enige kennis van een tekenprogramma te maken!

Overigens kunt u uw forumvrienden al wel vast meedelen dat ook zij aansprakelijk worden gesteld door de door hen openbaar gemaakte codes en illegaal gebruik van codes. We hebben hiervoor de internetproviders via het OM gevraagd om hun adresgegevens uit te leveren.

godverdommese kanker tering klote fuck kut mensen ze willen ook niks weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')