Crimineelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een willekeurig, zescijferig getal. Ga ik ook doen in mijn avatar, een willekeurige getal onder de 1 miljoen, vind ik ook wel leuk.
Die zul je niet zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:
Valt me overigens wel op dat nog geen enkele mod of FA gereageerd heeft... Wat is hun standpunt in deze?
Afzijdig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:
Valt me overigens wel op dat nog geen enkele mod of FA gereageerd heeft... Wat is hun standpunt in deze?
De vierde is de mijne al, dus die was het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
shit, welke was nu mijn gecodeerde pincode ook alweer![]()
Fok heeft wel een mail gehad van Weeronline.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zul je niet zienDit is een geschil tussen WOL en individuele users, fok kijkt wel uit dat ze zich daar in mengen
En gelijk hebben ze
oowh..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vierde is de mijne al, dus die was het niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:04 schreef flugeltje het volgende:
Dat is het dus nú nog.... Dit gaat over 2 codes. Ze zijn zich aan het beraden op de rest van de periode. In totaal zo'n anderhalf jaar gok ik.. Tel uit je winst![]()
Daat komt vast wel een dijk van een onomstotelijk .TXT bestandje tegenaan te staan, jij ongelovige zondaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:09 schreef APK het volgende:
Ik geloof er ook geen ruk van dat 120 mensen die code gebruikt hebben.![]()
Ze hebben echter wél een mai/reactie van wol ontvangen. Als Speedy niet thuis geeft zou het zomaar kunnen dat ons aller Danny de claim krijgt omdat hij een klimaat schiep waarin de code verspreid kón worden zonder in te grijpen. Daar zie ik ze gezien de recente ontwikkelingen ook nog wel toe in staat...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zul je niet zienDit is een geschil tussen WOL en individuele users, fok kijkt wel uit dat ze zich daar in mengen
En gelijk hebben ze
Is dat zo ja? Volgens Dago had een FA het gezien en is daarop het topic opgeschoond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef Jalu het volgende:
[..]
Fok heeft wel een mail gehad van Weeronline.
ja, Dagonet heeft gepost dat het moest stoppen, en het stoptequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef Jalu het volgende:
[..]
Fok heeft wel een mail gehad van Weeronline.
En dan lacht Danny Weeronline vierkant uit. Niemand kon weten dat het verspreiden van die willekeurige zescijferige getallen niet mocht. Want Weeronline heeft dat aan NIEMAND medegedeeld, via geen enkele weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben echter wél een brief van wol ontvangen. Als Speedy niet thuis geeft zou het zomaar kunnen dat ons aller Danny de claim krijgt omdat hij een klimaat schiep waarin dat willekeurig zescijferig getal verspreid kón worden zonder in te grijpen. Daar zie ik ze gezien de recente ontwikkelingen ook nog wel toe in staat...
Ik dacht ook dat dat alles was. Nou ja, als Danny een brief krijgt laat ie het misschien hier wel ffies wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, Dagonet heeft gepost dat het moest stoppen, en het stopte
En nu?
tja, dat dachten wij dus ook... Maar helaas liet wol het er dus niet bij zitten....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, Dagonet heeft gepost dat het moest stoppen, en het stopte
En nu?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tja, dat dachten wij dus ook... Maar helaas liet wol het er dus niet bij zitten....
Straks gaat wol nog aantonen dat bijvoorbeeld Yvonne dagelijks de code gebruikte om te kijken of ze haar was buiten kon hangen![]()
6-cijferige combinaties genoeg hiero... maar codes? neuh...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:14 schreef kree het volgende:
Ik sta haast op het punt om hier een code plaatsen en dan zoveel mogelijk mensen er op in te laten loggen.
Gewoon om te bewijzen wat een klojoos het zijn
Ze zullen het nú toch inmiddels wel dichtgetimmerd hebben?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:14 schreef kree het volgende:
Ik sta haast op het punt om hier een code plaatsen en dan zoveel mogelijk mensen er op in te laten loggen.
Gewoon om te bewijzen wat een klojoos het zijn
ik denk het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zullen het nú toch inmiddels wel dichtgetimmerd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |