Er is nooit een code geplaats, alleen een reeks willekeurige zescijferige getallen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
haha......damn wat een gedoe ! Als er nou had gestaan dat het verboden is om de code te verspreiden, dan hadden we er ook nooit een geplaatst.
tjah... ik weet niets van codes hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
haha......damn wat een gedoe ! Als er nou had gestaan dat het verboden is om de code te verspreiden, dan hadden we er ook nooit een geplaatst.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
tja, dat dachten wij dus ook... Maar helaas liet wol het er dus niet bij zitten....
Straks gaat wol nog aantonen dat bijvoorbeeld Yvonne dagelijks de code gebruikte om te kijken of ze haar was buiten kon hangen![]()
Stuur dat incassobureau maar door naar Eindhoven, want die mensen hebben net zo veel recht als jij. NIETS. En dan kunnen ze nog zo groot zijn en ik zo klein, daar ben ik niet van onder de indruk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, ontopic maar weer.
Juridisch gezien heeft wol geen poot om op te staan.
Laten we dat wol ook weten ķf reageren we niet en wachten we af of Speedy een aanvullende claim krijgt of een deurwaarder aan de deur. (die lui bij Interim Justitia zal het bijvoorbeeld worst wezen of het een terechte claim is, ze gaan toch wel verhalen)
Uit eigen ervaring (helaas) weet ik dat een incassobureau wel de pogingen opgeeft om te incasseren als het duidelijk is dat de wet niet aan de kant van de eiser staat. (in mijn geval een verzekeringsmaatschappij die mij een jaar lang premie wilde laten betalen omdat ze de opzegging van de (auto)verzekering niet hadden ontvangen. Een kopietje van het vrijwaringsbewijs faxen aan het incassobureau was genoeg...)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Laten we dat wol ook weten ķf reageren we niet en wachten we af of Speedy een aanvullende claim krijgt of een deurwaarder aan de deur. (die lui bij Interim Justitia zal het bijvoorbeeld worst wezen of het een terechte claim is, ze gaan toch wel verhalen)
Denk je niet dat ze hier ook meelezen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
ik zou zeggen stuur ze ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:20 schreef Drugshond het volgende:
ff gekeken.. maar geen disclaimer dus ze geen geen poot om op te staan.
Laat de leeuw maar lekker brullen tot hij schor is. We hebben de screendumps al.. met een datum van posting in dit topic.
Speedy ik zou dit topic maar bookmarken. You might need it.
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zichzelf met dit optreden een dienst bewijzen
Ik had al een mailtje naar NU.nl gedaan. Nu is het komkommer tijd en wordt je stukje als het een beetje klopt gewoon opgenomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is. Dat is toch ook de reden dat ze achter Speedy aangaan? Ze willen een voorbeeld stellen lijkt mij...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:24 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's nog zacht uitgedrukt, publicitair gezien kan het ze heel veel schade berokkenen. Iets wat Speedy zeker achter de hand moet houden...
Maar dat geeft toch op zich niets? Zolang ze het op de website niet uitdrukkelijk vermelden kunnen ze roepen wat ze willen. Als verspreiden van die zescijferige getallen niet gewenst is, dan moeten ze dat maar duidelijk vermelden op de site en bij het aanvragen van zo'n cijferreeks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is.
Dat denk ik niet eens, ik denk dat ze op een eenvoudige maar misselijke manier wat extra inkomsten proberen te genereren.quote:Dat is toch ook de reden dat ze achter Speedy aangaan? Ze willen een voorbeeld stellen lijkt mij...
Ze zijn sinds zondag al hun bezoekers kwijtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:31 schreef Jalu het volgende:
Dat denk ik niet eens, ik denk dat ze op een eenvoudige maar misselijke manier wat extra inkomsten proberen te genereren.
Alle 120quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn sinds zondag al hun bezoekers kwijt![]()
Dan hoop ik dat ze het inmiddels beveiligd hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het niet hoor Jalu... Misschien vindt wol de publiciteit wel prima omdat dan bekend wordt dat verspreiding niet gewenst is.
Vergeet vkmag.com en geenstijl.nl nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had al een mailtje naar NU.nl gedaan. Nu is het komkommer tijd en wordt je stukje als het een beetje klopt gewoon opgenomen.
Vet rouwen vind ik nou ook weer een beetje overdreven vanwege 108¤ / 120 bezoekers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Drugshond het volgende:
vetrouwen
Dan krijgen ze pas écht veel radarkijkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Nightwulf het volgende:
Stijlloze actie van Weeronline
Vind dit wel iets voor Geen Stijl
[edit] iets te laat zie ik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Vet rouwen vind ik nou ook weer een beetje overdreven vanwege 108¤ / 120 bezoekers.
Deze is ook leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Drugshond het volgende:
internet flora's
Een weernerd met bier op die een brief gaat schrijven is geen goed idee.quote:
Nou Speedy, zoals ik reactie lees kan ook ík een claim verwachten... Aangezien ze aangifte willen gaan doen bij OM...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ik kap met internet, ik kan nu toch alles gaan dokken hou maar op.
Alles komt op mij neer, en dat lezen jullie nu.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......
<verhaal>
godverdommese kanker tering klote fuck kut mensen ze willen ook niks weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt.
Dat kunnen ze helemaal niet bewijzen, want zoals ze zelf al aangeven is het heel makkelijk om digitale informatie te bewerken. Wel houden deze correspondentie. Vindt een rechter vast leuk als zij daar direct in het 1e contact al mee komen aanzetten.quote:Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen.
quote:Het enige wat ik u op dit moment kan adviseren is tot een spoedig betaling van bijgesloten factuur. Dat voorkomt extra kosten van incasso.
Ik heb alleen screens gemaakt van de users die die 2 code's hebben gepost, en nog zitten ze te zeggen dat ik zit te liegen en dat deze nep zijn??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:33 schreef -erwin- het volgende:
[..]![]()
mijn god wat een prutsers
[..]
[..]
Dat kunnen ze helemaal niet bewijzen, want zoals ze zelf al aangeven is het heel makkelijk om digitale informatie te bewerken. Wel houden deze correspondentie. Vindt een rechter vast leuk als zij daar direct in het 1e contact al mee komen aanzetten.
[..]ja natuurlijk
Speedy?? Heb je hen een reactie gestuurd?????quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb alleen screens gemaakt van de users die die 2 code's hebben gepost, en nog zitten ze te zeggen dat ik zit te liegen en dat deze nep zijn??
Ze kunnen mij godverdomme de pot op.
advocaten liegen voor hun beroep. deze persoon heeft het liegen kennelijk ook al goed geleerd. maar een rechter zal wel oordelen over de waarschijnlijkheid van jouw en hun leugens. in ieder geval is het wel opmerkelijk dat ze onmiddelijk al de suggestie wekken dat jij een oplichter bent. komt niet erg sympathiek over in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb alleen screens gemaakt van de users die die 2 code's hebben gepost, en nog zitten ze te zeggen dat ik zit te liegen en dat deze nep zijn??
Ze kunnen mij godverdomme de pot op.
NIET betalen??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:29 schreef flugeltje het volgende:
Hmmz, ik snap niet waarom 'onze' screendumps 'schijnbare plaatjes' zijn die met behulp van een tekenprogramma te maken zijn en hun screendumps ineens wél gelden als bewijsmateriaal...
Nog steeds bangmakerij van wol, ik ga daar niet in mee. Als de claim komt dan komt ie. Ik wens ze veel succes....
Ik merk aan de reactie van wol overigens dat ze meelezen in dit topic...
Hé jongens en meisjes bij Wol![]()
Edit: O ja Speedy.... Ik zeg het nog één keer. NIET betalen, dat staat namelijk gelijk aan een schuldbekentenis en zullen ze altijd tegen je gebruiken. Ze hebben vanavond gemerkt welke kant dit topic opging en hebben besloten je nog ff extra bang te maken in de hoop dat je tķch betaald.
En mensen bij wol, als je bij mij komt met een claim verwacht ik een volledige specificatie van alle ip's en logfiles. En doe er dan meteen ff het stukje van de policy bij waarin staat dat de dagcodes niet overdraagbaar zijn....
Via het OM... lol... dat lukt ze nooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......
We hebben de logfiles van de afgelopen maanden nagekeken en geanalyseerd hierin staan precies vermeld het IP-nummer, datum, tijd en gebruikte codes. Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt. Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen. Op dit moment ligt het dossier bij onze Advocaat Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen. Overigens kan ik u al meedelen dat de twee codes en bijbehorende kosten slechts een tipje van sluier zijn geweest.
Het enige wat ik u op dit moment kan adviseren is tot een spoedig betaling van bijgesloten factuur. Dat voorkomt extra kosten van incasso.
De door u geleverde bijwijslast beschouw ik als niet betrouwbaar. Deze schijnbare plaatjes van uw onbekende forumvrienden zijn door een ieder met enige kennis van een tekenprogramma te maken!
Overigens kunt u uw forumvrienden al wel vast meedelen dat ook zij aansprakelijk worden gesteld door de door hen openbaar gemaakte codes en illegaal gebruik van codes. We hebben hiervoor de internetproviders via het OM gevraagd om hun adresgegevens uit te leveren.
SPEEDY.... GVD zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
NIET betalen??
Door die klote spanningen enzo heb ik het dus wel betaald dus dan ga je al.
Zoals ik al eerder zei: Ik wordt overspoelt met deze klote zooi, ik krijg alleen op de kop ik moet alles regelen enzo en de rest krijgt maar niks niks niks.
Oja Weeronline medewerkers, ik wil ook compleet alles zien.
Die betaling had je nooit moeten doen. Maar nu kun je de zaak ook afwentelen alsog het een minnelijke schikking betreft. En daarmee is de kous af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
NIET betalen??
Zoals ik al eerder zei: Ik wordt overspoelt met deze klote zooi, ik krijg alleen op de kop ik moet alles regelen enzo en de rest krijgt maar niks niks niks.
Dat meen je toch niet? Je hebt serieus betaald?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
NIET betalen??
zoals al eerder gezegd, er komt géén rechtzaak. Ze hebben geen poot om op te staan...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat maar mensen ik hou het niet meer vol.
Ik zie jullie wel in de rechtzaak...
Als je nu eerst eens rechtshulp in had geschakeld ofzo... Dit was bangmakerij en het is ze nog gelukt ook. Meteen je bank bellen en storneren zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee dat valt niet terug te halen, iig niet via bankieren lijkt mij......
Ach ik heb al een paar rechtzaken achter mijn naam staan. Een rechtzaak is niks meer of minder dan het regelen van een overeenkomst. Mits deze grondwettelijk onderbouwd is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat maar mensen ik hou het niet meer vol.
Ik zie jullie wel in de rechtzaak...
Yeah right... en daarmee zijn je eigen screendumps ook onbetrouwbaar verklaardquote:Geachte .......
.. geblaat van WO ..
Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen.
.. nog meer geblaat van WO ..
De door u geleverde bijwijslast beschouw ik als niet betrouwbaar. Deze schijnbare plaatjes van uw onbekende forumvrienden zijn door een ieder met enige kennis van een tekenprogramma te maken!
Speedy, zeg eens eerlijk... Heb je hen een reactie gestuurd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Speedy?? Heb je hen een reactie gestuurd?????
Probleem is dat Speedy al betaald heeft....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:01 schreef T1andonly het volgende:
Wat ze nu doen is pure intimidatie, ze onderbouwen helemaal niets. Ze slaan alleen dreigende taal uit.
Ik denk dat de mensen van Fok dit gerust samen kunnen oplossen.
Mja, hoe aantrekkelijk het ook is om te denken dat het dan ophoudt... dat was verminderd handig lijkt me.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probleem is dat Speedy al betaald heeft....
veel mensen helaas welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Is dit een goede rel of zo
Je gaat toch niet werkelijk de eerste de beste keer dat je een briefje van de een of andere soort krijgt direct internetbankieren opstarten
Hij heeft brief écht ontvangen... Ik heb scan gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Je gaat toch niet werkelijk de eerste de beste keer dat je een briefje van de een of andere soort krijgt direct internetbankieren opstarten
hoe zijn ze aan zijn adres gekomen dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft brief écht ontvangen... Ik heb scan gezien.
En ja, Speedy heeft betaald o.b.v. die brief incl nota.
Stond meen ik op zijn site, oidquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
hoe zijn ze aan zijn adres gekomen dan?
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef misterDre het volgende:
Hij heeft betaaldje had voor dat geld een jaar rechtsbijstand kunnen hebben
![]()
Als er maar een grote muil achter die brief staat misschien welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:03 schreef ElisaB het volgende:
Zijn website geloof ik...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Komt idd nogal onsympatiek over... die loser van weeronline.nl heeft vast nieteens vrienden (internet included).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
En dan dat denigrerende toontje....
U en uw forumvrienden![]()
Daar wordt ik nu laaiend van... Arrogantie is mijn trigger zeg maar.
Je vergat deze eronder te zetten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen disclaimer
Geen logfiles
Geen bewijs
Wegwezen.
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.
Nog beter, mijn man ís de rechtsbijstandverzekeringquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna niet helemaal.. en ja ik heb een r.b.verzekering.
ok. want er is namelijk no way dat ze 'via het OM' achter je adresgegevens kunnen komen. het enige wat ze kunnen doen is je provider aanklagen om dat adres te geven. en zelfs brein verliest dat soort zaken.quote:
O ja sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je vergat deze eronder te zetten...
![]()
ik heb ze nog wel dreigender gezien (en geschrevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef T1andonly het volgende:
Nou ze spelen het dus heel hard, want deze brief komt heel dreigend over.
Ik weet niet of weblogs als Geenstijl en Volkomenkut hier wat inzien, maar dat zou wel wat zijn...
De aangetekende brief die Speedy kreeg had ook al een dergelijke lading... Ik denk dat de mail van wol vanavond geschreven is door iemand die dit topic aan het volgen is en het niet kon waarderen dat alle argumenten zo van tafel werden geveegd. Mail zit vol met spelfouten en is dus waarschijnlijk in een emotionele toestand geschreven...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef T1andonly het volgende:
Nou ze spelen het dus heel hard, want deze brief komt heel dreigend over.
Ik weet niet of weblogs als Geenstijl en Volkomenkut hier wat inzien, maar dat zou wel wat zijn...
vandaagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Nou moe... en wanneer is die brief binnengekomen??
Vandaag, datum staat op gisteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Nou moe... en wanneer is die brief binnengekomen??
Dat begrijp ik heel goed, maar jij hebt waarschijnlijk meer verstand van dit soort dingen dan een gemiddeld persoon. Het jaagt gewoon een hoop angst aan als je zo'n brief krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
ik heb ze nog wel dreigender gezien (en geschreven)
Flugel ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Same over here.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:11 schreef -erwin- het volgende:
ja ik begrijp ook wel dat veel mensen hierop als een soort paniekreactie maar snel doen wat de tegenpartij wil, maar dat is een irrationeel besluit. voor een paar dagen ff rustig nadenken is namelijk tijd zat. zolang er nog geen dagvaarding in de bus ligt kun je altijd nog betalen als je dat zou willen. daarom maan ik ook tot kalmtequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:12 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed, maar jij hebt waarschijnlijk meer verstand van dit soort dingen dan een gemiddeld persoon. Het jaagt gewoon een hoop angst aan als je zo'n brief krijgt.
Het kan natuurlijk veel dreigender (er word geeneens iets onderbouwt dus echt veel dreiging is er niet, alleen beetje ongefundeert taalgebruik).
Ik heb je net een mail gestuurd met een scan van de brief die Speedy van wil kreeg... Het is dus écht waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef ElisaB het volgende:
Als dit echt is, dan moet Speedy dus ff op de plaats rust, want anders gaat het heel ingewikkeld worden.
kun je hem hier ff posten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb je net een mail gestuurd met een scan van de brief die Speedy van wil kreeg... Het is dus écht waar.
Ja dit is echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:13 schreef ElisaB het volgende:
Als dit echt is, dan moet Speedy dus ff op de plaats rust, want anders gaat het heel ingewikkeld worden.
de benaming is volkomen irrelevant. zonder voorwaarden kan niet redelijkerwijs worden aangenomen dat er beperkende voorwaarden zijn, en welke strekking die hebben. (logisch ook eigenlijk toch?)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Even voor de duidelijkheid
PIN:
Personal
Identification
Number
Ik weet niet in hoeverre dat belangrijk is..
Het is een scan... Ik stuurde hem alleen naar Elisab omdat ze zichzelf afvroeg of het écht waar is.quote:
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zoquote:
PINquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Even voor de duidelijkheid
PIN:
Personal
Identification
Number
Ik weet niet in hoeverre dat belangrijk is..
Ik zie 'm net binnenkomen en ga 'm ff lezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
Het is een scan... Ik stuurde hem alleen naar Elisab omdat ze zichzelf afvroeg of het écht waar is.
Betreft een aangetekende brief waarin Speedy verzocht wordt bijgeleverde nota te betalen en verteld wordt dat ze mogelijkheden onderzoeken om ook het misbruik uit het verleden ook op hem te verhalen.
Doe eens een whois op speedygj.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:05 schreef -erwin- het volgende:
voor zover ik weet is er geen wetgeving die het verbiedt om brieven openbaar te maken met toestemming van de ontvangerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zo
Gelezen... ow als ik het toch niet zo druk had, dan had ik wel zin om even een robbertje met wol te gaan stoeienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie 'm net binnenkomen en ga 'm ff lezen
gewoon van z'n site dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:24 schreef Tom-my het volgende:
Wat ik nou aan het hele verhaal niet snap, hoe komen ze aan het ip adres van Speedy's thuis verbinding? En wat ik al helemaal niet snap is de koppeling tussen zijn ip + zijn adres. Providers geven deze "dienstverlening" niet (zie rechtzaken richting brein). Tenzij hij zijn hosting thuis doet, en zijn whois gegevens daaraan gekoppeld zitten kan dat dus simpel weg -niet-.
*Agreesquote:Verder zoals eerder geopperd misschien een goed idee om een brief achter je betaling aan te sturen dat je die 108 euro ziet als afbetaling van je zogenaamde schuld en dat hier mee de kous af is, dat alle stappen die ze hierna doen als afgehandel en dus overbodig zijn?
Volgens mij heb ik in MED ook wel eens brieven geplaatst door Danny gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me onhandig, schending briefgeheim en zo
Ik ben ook in afwachting...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in MED ook wel eens brieven geplaatst door Danny gezien
Anyway, weerradar-lulletjes, ik heb ook wel eens in die topics gepost.
Waar blijft mijn aangetekende brief?
Adres via de bekende manier te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |