Yup... hij heeft zijn werk-PC en zijn web-site gescheiden (dat hoeft niet altijd zo te zijn).quote:
En dan vooral elkaars codes online zetten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Zullen we nu ff allemaal een code kopen en die overal waar we maar kunnen bedenken online zetten
Ja en dat zij dan iedereen gaan natrekkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:54 schreef ElisaB het volgende:
Zullen we nu ff allemaal een code kopen en die overal waar we maar kunnen bedenken online zetten
Illigaal? Het is niet illigaal.. Of bedoelde je illegaal.. Dat is het ook niet, want er staan nergens voorwaarden/disclaimers etc.. mbt. tot de dagcode van Weeronline.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Geachte .......
We hebben de logfiles van de afgelopen maanden nagekeken en geanalyseerd hierin staan precies vermeld het IP-nummer, datum, tijd en gebruikte codes. Aan de hand van deze combinatie kunnen we dus nazien dat u degene bent geweest die veel codes openbaar heeft gemaakt en illigaal heeft gebruikt.
Oh, dat is wel lullig. Bewaar de screendumps maar goed, die zijn wel handigquote:Tevens is inmiddels veel bewijslast vastgelegd door screendumps van het forum.fok.nl te verzamelen. Op dit moment ligt het dossier bij onze Advocaat Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen. Overigens kan ik u al meedelen dat de twee codes en bijbehorende kosten slechts een tipje van sluier zijn geweest.
OOOOH waarom zeg je dat nouquote:
De door u geleverde bijwijslast beschouw ik als niet betrouwbaar. Deze schijnbare plaatjes van uw onbekende forumvrienden zijn door een ieder met enige kennis van een tekenprogramma te maken!
Succes, ben benieuwd naar jullie briefquote:
Overigens kunt u uw forumvrienden al wel vast meedelen dat ook zij aansprakelijk worden gesteld door de door hen openbaar gemaakte codes en illegaal gebruik van codes. We hebben hiervoor de internetproviders via het OM gevraagd om hun adresgegevens uit te leveren.
Zeker als ze dan ook op Fok gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Jalu het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen bij advocatenkantoor Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen zich kapot lachen nu... Het moet wel de lachwekkendste claim zijn die ze ooit hebben moeten behandelen...
Waar blijven die logfiles nou, meelezende lafbekken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:58 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Illigaal? Het is niet illigaal.. Of bedoelde je illegaal.. Dat is het ook niet, want er staan nergens voorwaarden/disclaimers etc.. mbt. tot de dagcode van Weeronline.
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:01 schreef Jalu het volgende:
Ik denk dat er een paar mensen bij advocatenkantoor Hekkelman Terheggen en Rieter in Nijmegen zich kapot lachen nu... Het moet wel de lachwekkendste claim zijn die ze ooit hebben moeten behandelen...
Arnhem zitten ze, kun je lang zoeken in Nijmegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:03 schreef diehgk het volgende:
Ik kom donderdag in Nijmegen ik ga dan wel even langs Hekkelman Terheggen en Rieter.
Zolang ik nergens kan vinden wat je wel of niet met je code mag, zie ik niet in wat er illegaal aan isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:56 schreef Tom-my het volgende:
elisab, is dat niet aanzetten tot klaarblijkelijk 'illegale' acties?
maar ook gebaseerd op lucht! (heerlijk die woordspelingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenDie dan uiteraard WEL onderbouwd is natuurlijk
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hč.... tsssquote:
Ik bedoelde natuurlijk ook een wollige rekeningquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef Tom-my het volgende:
[..]
maar ook gebaseerd op lucht! (heerlijk die woordspelingen)
Discriminatie aanklachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hč.... tsss![]()
In de mail die Speedy hier plaatste schreef wol zelf Nijmegen... Hmmm...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef frederik het volgende:
[..]
Arnhem zitten ze, kun je lang zoeken in Nijmegen
http://www.vindadviseurs.nl/adviseurs/36482-3777111
Kijk even precies in de headers van de email waar die vanaf komt...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de mail die Speedy hier plaatste schreef wol zelf Nijmegen... Hmmm...
En daar draait de hele discussie om. Ze hebben 0,0 voorwaarden gesteld aan het verstrekken van die code en doen nu net alsof de gebruikers dat wel zelf kunnen bedenken. Ze staan juridisch verschrikkelijk zwak en proberen dat nu te verbloemen door intimiderend gedrag. Smeerlapperij ten top.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang ik nergens kan vinden wat je wel of niet met je code mag, zie ik niet in wat er illegaal aan is
Die rechtzaak verliezen ze... troostprijs: een Darwin awardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze WOL een flinke rekening sturenDie dan uiteraard WEL onderbouwd is natuurlijk
Je moet toch echt eens wat vrouwelijker gaan posten hoor flugelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat ze dan ook nog gewoon de forumvriendinnetjes vergeten hč.... tsss![]()
Hij wordt zoooo hard geflest!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ben trouwens benieuwd wie van wol zelf hier durft te reageren. Ze lezen mee dus de handjes zullen wellicht wel jeuken om het toetsenbord te beroeren
Tja, brief heb ik dus wél gezien, maar de mail niet... Over de headers kan alleen Speedy uitsluitsel geven...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Kijk even precies in de headers van de email waar die vanaf komt...
Het zou een heel goede grap van Xebro kunnen zijn
Ze zitten ook in Nijmegen, bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ben trouwens benieuwd wie van wol zelf hier durft te reageren. Ze lezen mee dus de handjes zullen wellicht wel jeuken om het toetsenbord te beroeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |