Absoluut. Mogelijk zelfs 3.quote:Op maandag 17 oktober 2005 08:46 schreef stevengerrard het volgende:
Eindelijk weer een overwinning. Als Nando zijn killerinstinct terug had gehad dan had hij er minimaal 2 gemaakt!
Hij kwam itt Crouch tenminste drie keer in scoringspositie ...quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:42 schreef shearkane het volgende:
Nando mag wat mij betreft verkocht worden...
Daar ben ik helaas niet geheel zeker van ...quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:05 schreef stevengerrard het volgende:
idd maar Crouch had die kansen er wel ingeschoten![]()
Het probleem is dat we zowel de combinatie Cisse/Crouch als Cisse/Moro beiden te weinig gezien hebben. Maar Cisse moet gewoon in de spits imho.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:21 schreef stevengerrard het volgende:
Dat is waar maar ik denk toch dat een combinatie van Cisse en Crouch beter kan werken dan Nando - cisse/crouch.
Maar we zullen het woensdag zien want Rafa zou starten met Cisse en Nando in de spits
Zover ik begrepen had is hij vleugelaanvaller en niet een vleugelverdediger ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:17 schreef methodmich het volgende:
De Chileense Roberto Carlos werd ie genoemd, maar dat zegt ook niet alles. Bij Albacete genoeg gespeeld vorig seizoen.
Dat is niet zo gek, want Roberto Carlos zou eigenlijk ook geen back moeten staan. Die is verdedigend ook te kwetsbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:45 schreef Doc het volgende:
Ze hebben 'm ieder niet gehaald voor ed positie waar Roberto Carlos de afgelopen jaren gespeeld heeft, maar als linker aanvallende middenvelder in een 4-5-1 of een 4-4-2 formatie (wat LFC beiden het meest speelt; slechts heel af en toe spelen spelen ze met 3 achetrin zoals in de tweede helft van DE finale).
Als iemand Traore vervangt dan zal dat eerder Warnock zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef One_conundrum het volgende:
haha dan kan rise weer op een back want, traore had het woensdat maar zwaar tegen wilhelmsson
"Bambi on Ice"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:09 schreef One_conundrum het volgende:
dat van het hart vasthouden zei die belg goed jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |