Florent Sinama Pongollequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
Flo?
die gast heeft teveel namen, als we het nou hier bij één synoniem houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
Flo?
En dat ene synoniem is voor de meeste LFC fans dus Floquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
die gast heeft teveel namen, als we het nou hier bij één synoniem houden
Dan moet altijd zo uitkijken of ik zijn naam fout spelquote:
Op TV was het in ieder geval de beste PL wedstrijd van het seizoen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:10 schreef shearkane het volgende:
Ik heb me prima vermaakt. Ik zat dit keer op rij 1 en wilco op rij 2.. Ik vond het niet echt een denderende wedstrijd, maar het zijn 3 punten. Ze moeten beter gebruik maken van hun scoringskansen. We zullen vanavond zien wat het nu weer gaat brengen.
Die penalty was niet onterecht. Ik geef direct toe dat-ie ook niet gegeven had kunnen worden, maar dat-ie wel gegeven werd was niet onterecht. Crouch werd daadwerkelijk echt omvergeduwd in het strafschop gebied met een aardige duw. Daarnaast zijn er al ook vele grensgevallen waar LFC ook zeker een penalty had kunnen krijgen niet in het voordeel uitgevallen (niet deze wedstrijd). Overigens as die overwinning niet onterecht: LFC had de meeste kansen, de beste kansen, het meeste balbezit en domineerde de wedstrijd, zij het mijns inziens vaak wat te slordig en te traag.quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat mazzelde Liverpool zeg met die onterechte penalty, jammer vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |