abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32526563
Atletische jongen die Sissoko, maar wat wil Rafa precies met hem? Het is geen middenvelder maar ook niet echt een aanvaller. Kan een van jullie dat vertellen?
That's all folks!
pi_32528849
Sissoko zou vooral gebruikt worden als middenvelder. En dan vooral in dit seizoen nog vooral als Stand-in voor Gerrard / Alonso.....Sissoko pakt dit jaar nog gewoon z'n wedstrijden mee en vanaf volgend seizoen is hij vaste basisspeler want hij heeft het zeker in hem om de critici geluiden waar te maken als een nieuwe type Viera.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_32529999
Wat SG zegt

Hij is bedoeld als een van de 4 mannen central op het middenveld, naast Alonso, Gerrard, Hamann en hij mag in die rol af en toe naar voren komen voor een doelpoging. Vooralsnog is-ie beter in het tackelen dan in zijn schoten op goal - daar mag-ie nog wel op oefenen. Maar hij is pas 21 en is nu al regelmatig een van de beste mensen op het veld (en af en toe ook niet): ik heb het volste vertrouwen er in dat dat helemaal goed komt en hij zich mogelijk zou kunnen ontwikkelen als een type als Vierra (spelling?).
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32532910
Oke duidelijk. (het is trouwens Vieira)
That's all folks!
pi_32897565
http://www.lfconline.com/news/loadroll.asp?cid=EDZ6&id=254799

tis een complot van de CIA en Blair om die opstandige scousers de mond te snoeren!
pi_32898296
hahaha leuk stukje
You'll never walk alone.
pi_32898344
ff wat ander nieuws.

Scouts waren gister bij Betis - Anderlecht om te proberen om in January Kompany naar LFC te halen. Hij zou 10 milj pond moeten kosten volgens de belgische kranten.
You'll never walk alone.
pi_32899440
Zou een mooie aankoop zijn. Hyypiä vervangen dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32899745
Dat is toch een ander type verdediger, iemand die voor meer aanvallende impulsen kan zorgen. Is hij al wel toe aan het bikkelwerk?
That's all folks!
pi_32900510
Hyypia is zeker dit jaar nog wel zeker van z'n plek en daarbij doet hij het prima met Carra als centraal duo. Er moet echter wel een back-up van formaat bijkomen en ik denk best dat Kompany een jongen is die op dit moment het nivo aankan en daarbij iemand is voor de toekomst met z'n 19 jaar
You'll never walk alone.
pi_32901469
Zou mooi zijn
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_33007913
Zo LFC is geland in Japan met in het achterhoofd dat ze 10 wedstrijden de 0 hebben weten te houden en dat ze 2e staan op de ranglijst. Aankomende donderdag is de wedstrijd Live te zien op de BBC.

Het team begint de laatste weken daadwerkelijk op stoom te raken en de basiself is nu eindelijk duidelijk zichtbaar. Helaas voor Cisse gok ik dat hij voorlopig nog moet rekenen op een aantal speelminuten nu Crouch en Nando het net weten te vinden. Achterin staat het voorlopig als een huis en geven ze weinig kansen weg.

Hopelijk pakken ze de wereldbeker voor clubs waardoor LFC commercieel weer wat ponden op de rekening kan schrijven. Daarbij is het te hopen dat de lange vliegreis geen invloed heeft op de drukke kerstperiode en de positie in de league verslechterd.

Al met al word het een belangrijke maand die LFC goed moet doorkomen en dan in January 1 a 2 nieuwe spelers kan toevoegen aan z'n selectie. Kompany word nadrukkelijk genoemd maar LFC is niet de enige club die hem wil toevoegen aan de selectie.

You'll never walk alone.
pi_33013449
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:27 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.lfconline.com/news/loadroll.asp?cid=EDZ6&id=254799

tis een complot van de CIA en Blair om die opstandige scousers de mond te snoeren!
Dit vind ik een stuk gaver op die site.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33019118
dit is ook een mooi verhaal!!

Liverpool Football Club has today strenuously denied claims that John Arne Riise cashed in on the club's Champions League triumph by selling his medal on eBay.
You'll never walk alone.
pi_33020300
hahah geweldig!!! Mocht het waar zijn dan zou John Arne wel zo zat zijn geweest dat hij z'n medaille aan een meegereisde fan heeft gegeven...Wat zou die een spijt hebben!!
You'll never walk alone.
pi_33025530
Milaan, gisteravond:

"Inter voor altijd, Liverpool voor 1 avond"

De doelman moet dus Dudek voorstellen, en erboven in Choreografie het scoreverloop.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_33026124
Kan ik het 1x volgen, geeft ie de vertaling erbij...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 december 2005 @ 12:25:12 #289
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33040208
Meer over de geruchten omtrent de verkoop van de medaille op E-Bay: het ding is verkocht voor 1500 pound, alleen is het nog verre van duidelijk of-ie echt is.

http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=11244
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=11378

Het laatste gerucht is dat Michael Owen de medaille gekocht heeft
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 december 2005 @ 12:26:36 #290
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33040254
@ Digger: leuke plaatjes - Ik heb ze ook op m'n favo LFC forum geplaatst.

@ SG: you've got mail
pi_33043923
Op t plaatje ziet ie dr wel redelijk echt uit en seller heeft ook goeie feedback...kan me alleen niet voorstellen dat een profvoetballer zon aandenken voor zn uurloon zou verkopen. Of hij moet gok/drugsschulden hebben...
pi_33048083
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Doc het volgende:
@ Digger: leuke plaatjes - Ik heb ze ook op m'n favo LFC forum geplaatst.
Wat wel leuk was, de tussenpozen tussen het onthullen van de 3-1, 3-2 en 3-3 was gelijk aan die in de CL finale
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 december 2005 @ 12:03:49 #293
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33500131
Om zo 21:07 Radio 1 eventjes luid opzetten
pi_33501132
Hoezo Doc wat gebeurd er dan??

FF een update over het elftal dat volgens de kranten de enige overgebleven kandidaat is om Boring Chelsea te kunnen pakken dit jaar.

Rafa heeft eindelijk z'n elftal draaiend weten krijgen wat resulteerd in de 9e overwinning op rij en nog wel tegen de aartsvijand Everton. Het voetbal was deze keer niet egt super behalve de 1e 25 minuten dan. LFC had toen moeten doordrukken om Everton helemaal op de slachtbank te leggen. Maar met een 3-1 overwinning kan ik ook leven. Helaas een tegendoelpunt want Pepe kwam toch erg dichtbij om Cech te verslaan.

Nog 2 wedstrijden die toch minimaal 4 punten op moeten kunnen leveren en dan is de drukke kerstperiode weer voorbij en kan Rafa het team nog aansterken op de posities die hij in gedachte heeft. Achterin komt ws versterking voor Finnan, Carra en Sami en een rechtervleugelspeler mag er bij komen.
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 december 2005 @ 12:50:46 #295
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33501594
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef stevengerrard het volgende:
Hoezo Doc wat gebeurd er dan??
http://top2000.radio2.nl/2005/site/page/lijst_uur/2005-12-29%2021
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef stevengerrard het volgende:

FF een update over het elftal dat volgens de kranten de enige overgebleven kandidaat is om Boring Chelsea te kunnen pakken dit jaar.

Rafa heeft eindelijk z'n elftal draaiend weten krijgen wat resulteerd in de 9e overwinning op rij en nog wel tegen de aartsvijand Everton. Het voetbal was deze keer niet egt super behalve de 1e 25 minuten dan. LFC had toen moeten doordrukken om Everton helemaal op de slachtbank te leggen. Maar met een 3-1 overwinning kan ik ook leven. Helaas een tegendoelpunt want Pepe kwam toch erg dichtbij om Cech te verslaan.

Nog 2 wedstrijden die toch minimaal 4 punten op moeten kunnen leveren en dan is de drukke kerstperiode weer voorbij en kan Rafa het team nog aansterken op de posities die hij in gedachte heeft. Achterin komt ws versterking voor Finnan, Carra en Sami en een rechtervleugelspeler mag er bij komen.
Ik vond die twee rode kaarten wel wat overdreven. Met name dioe duikeling van Sissoko op het eind vond ik wat onzinnig.

Dat afgekeurde doelpunt was ongeveer even op het randje als 2 van de 3 doelpunten die laatst voor LFC afgekeurd waren ...

Maar al met al mooi resultaat en goed gespeeld.

ben benieuwd wie er nou als extra verdediger bij komt. Een naam die telkens genoemd word is Agger van Bondby. Die had niet echt heel erg indruk gemaakt in de wedstrijden tegen Ajax, maar hij is pas 20. Collicini (of hoe-ie ook precies mag heten) en Cesar worden ookgenoemd maar ook weer de berichten gehoord dat dat net doorgaat. Ander gerucht (?) is dat een rechtvleugelspeler van Saprissa op proef mag bij LFC.
pi_33502334
Dat gerucht van Saprissa is waarheid. Bolanos (zo heet hij) mag vanaf 1 jan op proef komen

Ik vond de rode kaarten niet echt overdreven misschien wel het moment waarop ze gegeven werden maar Neville en Arteta liepen beide al de gehele match te schoffelen en te zeiken bij Poll

De kaart van Crouch was eerder erg overdreven en gegeven doordat Poll de macht over de match verloor.

Andere verdedigers die wel in verband worden gebracht zijn King (maar de vraagprijs van 20 milj pond is schrikwekkend)...Daarnaast worden Zebina (juve), Kompany in verband gebracht.

Als middenvelders worden Gravesen (real), Whitehead (sunderland), Galletti (atletico) genoemd.

Inter milaan zou Cisse willen overnemen voor 7 miljoen pond. En Le Tallec , Pongolle zouden naar Nancy gaan op huurbasis
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 december 2005 @ 13:50:41 #297
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33503637
King ook gehoord, maar meestal ook gewoon als niet realistisch weggewuifd. Kopany ook gehoord, maar die wordt ook vaak als iets te aanvalend gezien - zeker voor hoe LFC nu speelt. Zebina heb ik ook eerder genoemd zien worden.

Gravesen niet eerder gehoord, maar da's toch meer een middenvelder en volgens mij ligt daar niet echt de prioriteit. Galletti had ik ook gehoord, evenals Whitehead, maar ik dacht dat verdedigers waren (kan het mis hebben).

En laat Cisse nou maar blijven!
pi_33503892
Liverpool draait nu lekker in de competitie
  donderdag 29 december 2005 @ 13:59:39 #299
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33503925
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Liverpool draait nu lekker in de competitie
Waar haal jij die wijsheid toch vandaan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33503966
Feiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')