Kunt u IETS specifieker zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:52 schreef elcastel het volgende:
die ene foto van dat bierflesje ofzoiets
Eeeehhh nee !quote:
Okee. Ging het om "dat blauwe" flesje bier?quote:
Dat was 'em !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Ging het om "dat blauwe" flesje bier?
Dat was in de BT in Utrecht, en dat was inderdaad met haar ja
Ook fototechnisch geen hoogstandje, maar ik vond hem zo lekker bot in het kader staan. Toch graag gegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:Wat een AFSCHUWELIJK lelijk beest el
pBasequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Puckzzz het volgende:die is super El!!
Mijn topicje staat er ook
alleen dat %$^# photobucket verkleind mijn foto'sik weet geen andere picserver
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Botanische tuinen zijn
een goeie vriendin van me fotografeert ook, en we gaan weleens samen een weekendje naar een verre stad, en we hebben ontdekt dat BT een prachtplek is altijdhet is de enige plek in any major city waar je ongegeneerd met je cam+dikke toeter kan patsen, en waar je mensen tegen komt die graag vertellen over hun 70-200/2,8 en zo
echt geweldig
Heb je geen webspace bij je provider gekregen toevallig ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
alleen dat %$^# photobucket verkleind mijn foto'sik weet geen andere picserver
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heen
Overigens ging het gekwoote stukje mede over de Botanische Tuinen in Wenen en Kopenhagen, maar dat terzijdequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heen
mietje meetje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jadie zijn niet veel meer dan 4 minuten en 17 seconden lopen van mijn huis
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ik heb vanaf vrijdag 3 weken vakantie...maar jij moet zeker werken? Dan moeten we een weekend uitzoeken.
1 sept ben ik net weer aan het werkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker gepland dan... ik sta op het punt om 1 sep vrij te nemen... dan moet ik eerst nog sochtends naar de tandartsMaar goed een paar uur schiet niet op he?
Mes?? hoezo mes?? Alsof ze nog niet gehavend genoeg isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
1 sept ben ik net weer aan het werken moet mijn dochter onder het mes
Ik vind hem niet slecht hoor, het is best lastig om daar foto's van te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:45 schreef elcastel het volgende:
Okay, weer geen hoogstandje, maar op 550 valt ie nog mee en ik vind hem weer gaaf, al is het alleen maar omdat ik altijd enthousiast wordt als ik bij die beesies ben :
[afbeelding]
Ze gaan pogen haar brakke enkel wat minder brak te krijgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mes?? hoezo mes?? Alsof ze nog niet gehavend genoeg is
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze gaan pogen haar brakke enkel wat minder brak te krijgen.
Dat is het ook, een hoge ISO en een vaste sluitertijd, maar in dit geval waren ze daar zelfs nog te snel voor, maar ze staan er wel mooi op.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:46 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind hem niet slecht hoor, het is best lastig om daar foto's van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |