Het breeje valt wel mee hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
een grote breeje gast met een kale knar zal ik niet zomaar in het donker "aanstoten" hoor
Ik denk dat ik er 10 keer heenmoet, voor ik een volledige reeks dieren heb, maar het kijken vind ik minstens zo leuk. Ik ben dus niet speciaal wezen fotograferen, maar gewoon een dagje uit, met per ongeluk de camera op (rug-)zak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, heb ik afgelopen september nog mee mogen maken bij de Blijdorp meetgewoon niet my idea of fun zeg maar, dierentuinen
Ik moet nog een keer terug naar de Botanische Tuinen in Utrecht voor de tweede helftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er 10 keer heenmoet, voor ik een volledige reeks dieren heb, maar het kijken vind ik minstens zo leuk. Ik ben dus niet speciaal wezen fotograferen, maar gewoon een dagje uit, met per ongeluk de camera op (rug-)zak.
Was die ene foto van dat bierflesje ofzoiets toen ook niet van zo'n uitstapje ? Ik weet het wel zeker ook, dat was ook zoiets.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Botanische tuinen zijn
een goeie vriendin van me fotografeert ook, en we gaan weleens samen een weekendje naar een verre stad, en we hebben ontdekt dat BT een prachtplek is altijdhet is de enige plek in any major city waar je ongegeneerd met je cam+dikke toeter kan patsen, en waar je mensen tegen komt die graag vertellen over hun 70-200/2,8 en zo
echt geweldig
Kunt u IETS specifieker zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:52 schreef elcastel het volgende:
die ene foto van dat bierflesje ofzoiets
Eeeehhh nee !quote:
Okee. Ging het om "dat blauwe" flesje bier?quote:
Dat was 'em !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Ging het om "dat blauwe" flesje bier?
Dat was in de BT in Utrecht, en dat was inderdaad met haar ja
Ook fototechnisch geen hoogstandje, maar ik vond hem zo lekker bot in het kader staan. Toch graag gegeven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:Wat een AFSCHUWELIJK lelijk beest el
pBasequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Puckzzz het volgende:die is super El!!
Mijn topicje staat er ook
alleen dat %$^# photobucket verkleind mijn foto'sik weet geen andere picserver
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Botanische tuinen zijn
een goeie vriendin van me fotografeert ook, en we gaan weleens samen een weekendje naar een verre stad, en we hebben ontdekt dat BT een prachtplek is altijdhet is de enige plek in any major city waar je ongegeneerd met je cam+dikke toeter kan patsen, en waar je mensen tegen komt die graag vertellen over hun 70-200/2,8 en zo
echt geweldig
Heb je geen webspace bij je provider gekregen toevallig ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
alleen dat %$^# photobucket verkleind mijn foto'sik weet geen andere picserver
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heen
Overigens ging het gekwoote stukje mede over de Botanische Tuinen in Wenen en Kopenhagen, maar dat terzijdequote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zijn dat de botanische tuinen bij jou in de buurt? Wil ik ook wel heen
mietje meetje?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jadie zijn niet veel meer dan 4 minuten en 17 seconden lopen van mijn huis
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ik heb vanaf vrijdag 3 weken vakantie...maar jij moet zeker werken? Dan moeten we een weekend uitzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |