das wel weinig jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wat hij zei
ik heb maar 3 a 4 uurtjes geslapen
mogguh. 6 liter? zo.. jij hebt dorst!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
* PdeHoog heeft gister vast inkopen voor het weekend gedaan
Slechts 6 liter frituurvet
Ik ben wezen stappen in Noordwijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:05 schreef Xilantof het volgende:
das wel weinig ja
wat heb je gedaan dan?
da's minder...quote:ik moet nog 6 uur hiero zijn![]()
blegh![]()
Het is meer dat de diverse friteuses dorst hebben hequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:14 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh. 6 liter? zo.. jij hebt dorst!
Die maat van me stond bij de gardarobe te kletsen, en ik liep naar em toe, trok een gekke bek, pakte zijn 20D en drukte afquote:
D20quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die maat van me stond bij de gardarobe te kletsen, en ik liep naar em toe, trok een gekke bek, pakte zijn D20 en drukte af
Je moet niet stiekem mij quoten en dan de quote editten heequote:
hier stond net ook wat andersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moet niet stiekem mij quoten en dan de quote editten hee
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je moet niet stiekem mij quoten en dan de quote editten hee
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:30 schreef Xilantof het volgende:
hier stond net ook wat anders
ik heb je wel door
Van alle foto's die ik heb gemaakt was alleen die scherpquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben betrouwbaarder dan iets wat heel erg betrouwbaar is en dan nog 5 gradaties betrouwbaarder hoor
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben betrouwbaarder dan iets wat heel erg betrouwbaar is en dan nog 5 gradaties betrouwbaarder hoor
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk ding hoor zon canon 20D.
Jullie zijn allemaal eikels en ik ben hardstikke gaafquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:je neus wordt steeds langer op zich hoor
Je hebt er 1 gekocht inmiddels?quote:
quote:
Lesgeld? Heb je een nieuw rijbewijs nodig?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:09 schreef PdeHoog het volgende:Helaas....inmiddels wel een hoop geld op de bank, maar daar moet ik een auto van kopen
en mijn lesgeld van betalen en een nieuwe fiets van kopen etc. etc. etc.
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lesgeld? Heb je een nieuw rijbewijs nodig?
EUR 6600quote:Hoeveel gaat die bak van je kosten?
ja dat had ik ook alquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Puckzzz....ik wil je mailen, maar je mailadres alhier doet vervelendGeeft foutmeldingen en zo
Heb je een alternatief adres
Zo ja, mail mij dan even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |