Waarom denk je niet dat er groot deel naar Zwitserland is gegaan? Zo denkt men dat Ustasha een 80 miljoen aan goud via het Vaticaan naar Zwisterland hebben gesluisd. Maar ja, zo is er ook het verhaal van Bormann en zijn project. Dit goud zou uiteindelijk in het bezit van Eva Peron zijn gekomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:38 schreef Seraphin het volgende:
Overigens blijf ik bij mijn eerdere stelling; het is volgens mij het meest waarschijnlijk dat het Russische leger het merendeel van de gestolen middelen heeft opgespoord en ingepikt.
als ik het document leest staat er dat de duitsers 135 miljoen hebben meegenomen 5 miljoen hebben achtergelaten voor handelsdoeleinden en dat onze koningin een miljard heeft meegenomen naar de UKquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? In 1940 was er goud ter waarde van 135 000 000 aanwezig in Nederland. Daarvan is 5 000 000 in Nederland gebleven. In Mei 1940 is te samen met de koningin een bedrag van 1 miljard naar Engeland overgebracht.
Bron: Document.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |