Iedereen die dat mongolenonderzoek nog boven tafel weet te trekken mag spontaan een trein koppen wat mij betreft. Dat is net zo'n overgebruikt pleurisexcuus als "jah maar juh begreipd muh tog?". Of het te ontcijferen is maakt niet uit, als jij iets wil communiceren aan de rest van de wereld dan mag jij daar moeite voor doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef TC03 het volgende:
Vlgones ene enegls onezrdoek...
Je kunt je afvragen welke situatie het gezondste is. Al worden er tegenwoordig wel erg snel etikejes op mensen geplakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Toen ik nog op de basisschool zat, en dat is nog niet eens zo heel lang geleden, waren er kinderen die na een tijdje naar een andere school toe moesten. Een LOM-school bijvoorbeeld, of een ZMLOK-school. Die kinderen waren:
agressief
dom
achterlijk
gek
Waren die kinderen niet begin jaren tachtig, maar eind jaren negentig geboren, dan zouden ze niet meer zo genoemd worden. Nu zijn ze dyslectisch, lijden ze aan ADHD, zijn ze juist hypermegahoogbegaafd of het zijn nieuwetijdskinderen.
kutsmoesjes.
Toch, als dyslecten wat langer over hun tpyewerk doen, kunnen ze best foutloos typen. En nee, ik heb het niet, maar ja, ik heb er wel ervaring mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:17 schreef Flurry het volgende:
lol.... je mening klaar hebben over iets waar je geen zak vanaf weet, dat is pas echt achterlijk....
Jipje bestaat nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Toch, als dyslecten wat langer over hun tpyewerk doen, kunnen ze best foutloos typen. En nee, ik heb het niet, maar ja, ik heb er wel ervaring mee.
helaas kunnen sommigen er echt niets aan doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Dyslectische mensen. Gadverdamme. Van die stinkpubers en triangeljosti's (vandaag geleerd dat prachtige woord) die te dom zijn om (bij benadering) foutloos te kunnen typen en dan maar de smoes ophangen dat ze dylectisch zijn en dat hun stupiditeit dus niet verwijtbaar is.
Als je te dom bent om te typen, type dan gewoon niks en ga niet een of andere ziekte verzinnen om je domheid te verklaren.
idd. Het vervelende is dat sommige mensen na het opgeplakt krijgen van dit soort etiketjes ineens geen moeite meer doen om ertegen te vechten. "Ik ben nu eenmaal zo"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Toch, als dyslecten wat langer over hun tpyewerk doen, kunnen ze best foutloos typen. En nee, ik heb het niet, maar ja, ik heb er wel ervaring mee.
Die kunnen dan toch alsnog wel een spuitje krijgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef Logician het volgende:
[..]
helaas kunnen sommigen er echt niets aan doen
Dat klopt. Maar evenals bij diverse andere internetexcuses (borderline is ook zo'n populaire) worden de mensen met echte problemen ondergesneeuwd door minimaal het tienvoudige aan fakers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef Logician het volgende:
[..]
helaas kunnen sommigen er echt niets aan doen
ben je niet dyslectisch, maar gewoon lui.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef Agiath het volgende:
ik typ gewoon fout en heb schijt aan spelling, dus?
tuurlijk! Ik had alleen geen tijdquote:
en bedanktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch alsnog wel een spuitje krijgen?
Borderline kippetjes, mmmmmmquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En niet te vergeten borderline!
Volgens mij ligt het eerder aan de ouders, die het verdommen om hun kind naar een LOM-school te sturen omdat ze bang zijn dat deze daar door de marokkanen in elkaar getremt wordt ... ze kunnen namelijk niet alleen niet schrijven, maar zijn ook slappe lulletjes met een veels te grote bek ....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Waren die kinderen niet begin jaren tachtig, maar eind jaren negentig geboren, dan zouden ze niet meer zo genoemd worden. Nu zijn ze dyslectisch, lijden ze aan ADHD, zijn ze juist hypermegahoogbegaafd of het zijn nieuwetijdskinderen.
Het is dyslexie en dyslectisch. En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:49 schreef Frezer het volgende:
Hoi, ik heb dyslexie, ben ik hier op de juiste plek om aanbeden te worden,?
Btw, TS, volgens mij schrijf je dyslexie fout. Maargoed ik weet dat niet zeker want ik heb dyslectie/dyslexie (doorhalen wat niet van toepassing is).
Dat wist ik niet,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is dyslexie en dyslectisch.
Ik heb het weldegelijk. Lui in dit geval dusquote:En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.
Ik denk dat jij met zo een idiotenopmerking als eerste een spuitje verdient.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die kunnen dan toch alsnog wel een spuitje krijgen?
Dat heb je snel beoordeelt. Wat is je echte naam, dr Vogel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is dyslexie en dyslectisch. En als je zo'n post schrijft zoals jij hierboven dan ben je sowieso al niet dyslectisch maar gewoon te dom of te lui om het woord op te zoeken.
Lieve Escape2Dawn,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |