Ik zei toch al dat het niet zo is, genoeg bevestiging lijkt mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
Nu moet jij mijn vermoeden bevestigen.
Op een of andere manier geloof ik je nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:03 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het niet zo is, genoeg bevestiging lijkt mij
g_s en ik houden het bij knuffelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu moet jij mijn vermoeden bevestigen.
We hebben de tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef cygnusx het volgende:
Damn skaai. van iedereen had ik toch wel verwacht dat juist jij wel in het lijstje zou voorkomen.
quote:
Skaai is de onschuld zelve en dat blijft ze ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef cygnusx het volgende:
Damn skaai. van iedereen had ik toch wel verwacht dat juist jij wel in het lijstje zou voorkomen.
Zeuren maar geen actie ondernemenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef cygnusx het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:53 schreef woutf het volgende:
Zeuren maar geen actie ondernemen
Hup! voeg haar toe aan je MSN! Bel d'r eens op, spreek wat af!
Succes![]()
Juist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef nikky het volgende:
Wel in nagedachtenis van wie deze reeks heeft bedacht he..
Been here, done thatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:53 schreef woutf het volgende:
[..]
Zeuren maar geen actie ondernemen
Hup! voeg haar toe aan je MSN! Bel d'r eens op, spreek wat af!
Succes![]()
quote:Voor op de neuklijst:
Audreyhepburn en mvdlubbe.
N.B. Don't shoot the messenger.
Zonder bron niet te doen idd. Gelukkig zet ze er netjes bij hoe of wat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:20 schreef Modus het volgende:
Als ik nou een mailtje naar BE stuur met als koppel Faithy en Cynix ® ofzo, dan wordt ie ws ook gewoon er tussengezet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:24 schreef livEliveD het volgende:
Zonder bron niet te doen idd. Gelukkig zet ze er netjes bij hoe of wat.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
'fluisterende vogeltjes' in de mail.
Heel betrouwbaar idd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik quote uit mijn mailbox:
Dat bedoel ik dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |