Ik wil helemaal niet met Bioslock neuken. Praten over het feit dat de mogelijkheid er wel is, is veel leuker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:06 schreef Nolius het volgende:
Misschien is een 'Wie wil met wie neuken lijst'-topic dan handiger
JA dat zou wel handig zijn , dan weet iedereen die droog staat dat er iig iemand (of niemand) is die met de jetsers of peni wil zwaaien!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:06 schreef Nolius het volgende:
Hey! Beledig mijn vleugeltjes niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zo'n leeuw met van die lullige vleugeltjes
Nee, Nolius. Zij heeft al een mokkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet met Bioslock neuken. Praten over het feit dat de mogelijkheid er wel is, is veel leuker.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:08 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Nee, Nolius. Zij heeft al een mokkel.
Niet specifiek een onderstreping. Maar ik heb wel een mokkel, sowieso, of ik nou met jou naar bed ga of niet, dat mokkel heb ik nou eenmaal. (Al weet ik dan weer niet of ik mijn mokkel nog heb nadat ik met jou naar bed ben geweest, maar goed.)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:10 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Vanwaar deze onderstreping?
Ha. Als mijn gedeeltelijke, relatieve kuisheid weer gefixed is, dan kan men ook gaan knoeien in de schema's.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:12 schreef SeLang het volgende:
Ik vind die bijgevoegde diagrammen handig.
Kun je terug tracen waar al je SOAs vandaan komen
volgens mij zitten er flink wat mutanten tussen onderhandquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zijn er fokkers met meer dan1 dan?
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
mijn gedeeltelijke, relatieve kuisheid
Het was toch een chlamydia?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:03 schreef Sir_Drinkalot het volgende:
Het is op deze manier in ieder geval na te gaan waar die syfilis vandaan komt.![]()
Nou, dat ik nu dus met 6 heren op de lijst sta, en dat het een stuk kuiser is als dat er maar drie zijn.quote:
Isabeau, zou jij het misschien willen aanpassen in de lijst ? Mijn connecties met Daggla, Bioslock en Flipneus mogen eruit.quote:
Arme Daggla, opeens een kip zonder veren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef Dakota het volgende:
ja en dan gelijk daggla bij mij
Het is een soort van castratiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Arme Daggla, opeens een kip zonder veren..
Nou...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:16 schreef Paxlie het volgende:
* Paxlie zijn gegevens zijn eindelijk correct
Hij heeft 't waarschijnlijk toch niet door.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Arme Daggla, opeens een kip zonder veren..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij heeft 't waarschijnlijk toch niet door.
Hij zit tegenwoordig alleen nog maar in GAM, VBL en Billy-Jean.
Het schiet niet op he?quote:
Het zit je wel hoog hèquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:23 schreef Croupouque het volgende:
Dit is geen tvp, dit is geen tvp. Dit is slechts een illusie, dit is géén tvp. Ik plaats geen tvp's.
Ik ben Croupouque, de anti-tvp man. Je leest het goed, géén tvp.
Staar allemaal nu een kwartier naar dit plaatje en herhaal de volgende woorden:
[afbeelding]
Mannen: "Croupouque.....géén tvp.....Croupouque....géén tvp......"
Vrouwen: "Ik moet...Croupouque....op het neuklijstje....zetten....het moet...."
(Géén tvp.)
Waarom kwam je dan ook niet gewoon naar de Lush-meet zoals beloofd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:23 schreef Croupouque het volgende:
Vrouwen: "Ik moet...Croupouque....op het neuklijstje....zetten....het moet...."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:44 schreef Roellio het volgende:
Ik weet er nog 2 die er niet opstaan!
1 van mij, 1 van iemand anders!
Oh enne Martijn_77quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Weet jij mensen en ze staan er niet bij? Post het of hou je muil.
Ja Martijn_77quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:07 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Oh enne Martijn_77Annemiekmetookeennummer
Een poging tot het maken van een flauw grapje is nog geen belofte....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef Reese het volgende:
[..]
Waarom kwam je dan ook niet gewoon naar de Lush-meet zoals beloofd?![]()
Ik heb de hele avond zitten wachtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:20 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een poging tot het maken van een flauw grapje is nog geen belofte....
Die was er al, maar ik ben te lui om te zoeken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:06 schreef Nolius het volgende:
Valt toch wel mee ? Zoveel duizend users en hun liefdesleven over de loop van zes jaar ofzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
Jemig wat een gênant lange lijst al.
Wel grappig.
Nu moet jij mijn vermoeden bevestigen.quote:
Ik zei toch al dat het niet zo is, genoeg bevestiging lijkt mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
Nu moet jij mijn vermoeden bevestigen.
Op een of andere manier geloof ik je nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:03 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het niet zo is, genoeg bevestiging lijkt mij
g_s en ik houden het bij knuffelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu moet jij mijn vermoeden bevestigen.
We hebben de tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef cygnusx het volgende:
Damn skaai. van iedereen had ik toch wel verwacht dat juist jij wel in het lijstje zou voorkomen.
quote:
Skaai is de onschuld zelve en dat blijft ze ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef cygnusx het volgende:
Damn skaai. van iedereen had ik toch wel verwacht dat juist jij wel in het lijstje zou voorkomen.
Zeuren maar geen actie ondernemenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:27 schreef cygnusx het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:53 schreef woutf het volgende:
Zeuren maar geen actie ondernemen
Hup! voeg haar toe aan je MSN! Bel d'r eens op, spreek wat af!
Succes![]()
Juist.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef nikky het volgende:
Wel in nagedachtenis van wie deze reeks heeft bedacht he..
Been here, done thatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:53 schreef woutf het volgende:
[..]
Zeuren maar geen actie ondernemen
Hup! voeg haar toe aan je MSN! Bel d'r eens op, spreek wat af!
Succes![]()
quote:Voor op de neuklijst:
Audreyhepburn en mvdlubbe.
N.B. Don't shoot the messenger.
Zonder bron niet te doen idd. Gelukkig zet ze er netjes bij hoe of wat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:20 schreef Modus het volgende:
Als ik nou een mailtje naar BE stuur met als koppel Faithy en Cynix ® ofzo, dan wordt ie ws ook gewoon er tussengezet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:24 schreef livEliveD het volgende:
Zonder bron niet te doen idd. Gelukkig zet ze er netjes bij hoe of wat.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
'fluisterende vogeltjes' in de mail.
Heel betrouwbaar idd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik quote uit mijn mailbox:
Dat bedoel ik dusquote:
Maar uiteraard mogen de connecties van Daggla, Bioslock en Flipneus naar Au3 gewoon blijven staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Isabeau, zou jij het misschien willen aanpassen in de lijst ? Mijn connecties met Daggla, Bioslock en Flipneus mogen eruit.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Geldt webcamsex ook?
net mn tanden gepoetst..nog ff glurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |