quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:03 schreef mordradead het volgende:
joanna dark en commander keen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:03 schreef mordradead het volgende:
Sarah kerrigan, Starcraftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Morgen kiezen tussen Max Payne en Sarah Kerrigan, dat wordt wat moeilijker.![]()
Ik weet het. De uberbitch met een wat tragisch verleden . Max Payne is stoerder op het eerste gezicht maar Kerrigan heeft gewoon heel veel achtergrond wat haar weer tot een van de interessantste gamefiguren maakt. Eigenlijk mis ik ook Tassadar in dit toernooi.quote:
Ff lekker origineel doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:03 schreef mordradead het volgende:
Als Crazy Frog mee zou doen zou die, helaas, moeiteloos winnen. Dus agh, troost je.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:42 schreef Young_David het volgende:
Keen .. al gewonnen van Gorden Freeman en nu ook van Ryu ... ik haat Keen nu nog meer.
Als supaplex mee zou doen zou die nog in de finale komen.
Exact wat ook mijn reden was om zo te stemmenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:19 schreef Young_David het volgende:
Joanna en Ryu.
Streetfighter is meer een begrip dan Commander Keen en Ryu is het boegbeeld van Street Fighter
Shoryuken
Hadoken
Hier op Fok!? No way..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als Crazy Frog mee zou doen zou die, helaas, moeiteloos winnen. Dus agh, troost je.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef speknekMMaRsu het volgende:
Ik ga ook voor JoannaFalcon ( heb Perfect Dark niet gespeeld) en Ryu. Alhoewel Keen onmiskenbaar een gameheld is, vind ik Ryu net wat cooler. Komt ook een beetje door the animated movie
.
Ik 'ken' hem eigenlijk alleen van F-Zero (SNES).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:56 schreef gieling het volgende:
[..]
Maar Captain Falcon is zó gaaf in Super Smash Brothers: Melee
als je nog kon posten telt het nog gewoon meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:10 schreef Ericjuh het volgende:
beetje laat.. maar kan nog hoop ik
keen en pefect dark
Bijna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:12 schreef Young_David het volgende:
Is die haaienhond nu nog niet wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |