The Puppet Mastersquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Puppet Master IIspeelt ook ene Sean Ryan in
Italian for Beginnersquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
The Italian Jobvanwege Donald Sutherland ofcourse
Absolute Beginnersquote:
Absolutely Fabulous Ha Anoquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Absolute Beginners
nogmaals hoi Lot
The Fabulous Baker Boysquote:
The Last Picture Show komt van de week op tv en een favo van mijJeff Bridgesquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Fabulous Baker Boys
lang niet gezien hierzo
The Last of the Mohicansquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef lot3 het volgende:
[..]
The Last Picture Show komt van de week op tv en een favo van mij
ja, klopt vakantie enzo en toen kwam het wat in het slop, maar nu pak ik her weer op![]()
Dances with Wolves ook indianenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Last of the Mohicans
Leuk dat je weer mee doet. Fijne vakantie gehad?
Save the last dancequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:48 schreef lot3 het volgende:
[..]
Dances with Wolves ook indianen
ja, Frankrijk ga in september nog naar Samos jij ook fijne vakantie gehad?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Save the last dance
Zo, klinkt goed. Beetje druk gehad. Eerst zelf verhuizen en daarna mijn moeder helpen met verhuizen.
Shallow Hallquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:52 schreef lot3 het volgende:
[..]
![]()
Shall We Dance verhuizen vind ik altijd een hele klus!
Coming to America Arsenio Hallquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shallow Hall
Was het ook. Mijn moeder had echt te veel spullen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shallow Hall
Was het ook. Mijn moeder had echt te veel spullen.
vonden mijn zus en ik ook maar wat naar het grof vuil ging was minimaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef lot3 het volgende:
[..]
![]()
zoals de meestenja, dan moet er wat weg
In Americaquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:57 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Coming to America Arsenio Hall
Megiddo: The Omega Code 2quote:
Omega Doomquote:
Close Encounters of the Third Kind Spielbergquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Indiana Jones and the Temple of Doom
Stakeout Richard Dreyfussquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 06:00 schreef victorinox het volgende:
[..]
Close Encounters of the Third Kind Spielberg
Loaded Weapon 1 Emilio Estevezquote:
Lethal weaponquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 06:11 schreef victorinox het volgende:
[..]
Loaded Weapon 1 Emilio Estevez
The Naked Gunquote:
Honey I shrunk the kidsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |