Wie wat waar ? ik ga altijd in een caffétje. De keu's zijn daar niet van bijzondere kwalitijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ben je er wel eens geweest?
volgens mij is hun materiaal ook goed te doen
wanneer kwam die ook alweer uit?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks van. Na dat akkefietje met die tafel heb ik t toch maar opgegeven.Ik heb wel eens een bal het zwembad in gestoten maarja meer ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een telefoon met mijn huisnummer , of ik heel lief even der vuilnisbak binnen wil halenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:08 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dan moet jouw buurmeisje iets speciaals hebben![]()
Ik heb een te lange stop gehouden. ik niet echt meerquote:ik kan wel aardig poolen btw
Ah dat is de nieuwe strategie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef BObNL het volgende:
ik ga ff de vuilnisbak van men buurmeisje binnenhalen
Ik ga het binnenkort leren. Als de dudes waarmee ik zou gaan poolen ook eens daadwerkelijk een datum prikkenquote:
whehe zeg ik ook altijd tegen een meisjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort leren. Als de dudes waarmee ik zou gaan poolen ook eens daadwerkelijk een datum prikken.
de keu's bij ome ab zijn recht, er zitten geen sigarettenplekken in het laken en de ballen zijn nog rond en compleetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wie wat waar ? ik ga altijd in een caffétje. De keu's zijn daar niet van bijzondere kwalitijd![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wie wat waar ? ik ga altijd in een caffétjecafeetje. De keu's zijn daar niet van bijzondere kwalitijd kwaliteit![]()
"Meid"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
whehe zeg ik ook altijd tegen een meid, ik leer het je wel
![]()
vrouwen die poolenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort leren. Als de dudes waarmee ik zou gaan poolen ook eens daadwerkelijk een datum prikken.
Ik woon in rotterdam zuid, Het is eet caffé concordia. Nouja keu's zelf zijn okequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
de keu's bij ome ab zijn recht, er zitten geen sigarettenplekken in het laken en de ballen zijn nog rond en compleet
het is in Berkel trouwens. Waar in Rdam woon je?
zo beterquote:"Meid"
is dat een stille hint?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is dat een stille hint?
Imberr wil ook leren hoe ze die keu gebruiken moet!![]()
onderschriftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wijs hem op zijn gebrekkige nederlands
ken ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik woon in rotterdam zuid, Het is eet caffé concordia. Nouja keu's zelf zijn okemaar die stootkoppem ( naam ff kwijt ) niet echt meer
![]()
[..]
zo beter![]()
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar je hebt toch tieten en een kont
nu je het zegt, idd.quote:
Tegenwoordig is dat toch allemaal Plug en Play?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is dat een stille hint?
Imberr wil ook leren hoe ze die keu gebruiken moet!![]()
Je kon het weer niet laten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat wist ik, was meer een stimulance.quote:
Je vergat iets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Breezer volk is leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ken ik niet.
Bij ome ab zit er breezervolk in het weekend, dus daar ben ik beperkt tot zondagmiddag en ma.- do. avond.
het is 'tquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
caffé.. ja ik weet t..
voor BOb: t is dus café
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ok
Maarre, mijn provider blokkeerd jouw fotoboek. Het is een provider die sites met vrouwelijk schoonheid etc. blokkeerd. (klein broertje op internet)
wat voor foto's staan daar in?
Zoiets:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ok
Maarre, mijn provider blokkeerd jouw fotoboek. Het is een provider die sites met vrouwelijk schoonheid etc. blokkeerd. (klein broertje op internet)
wat voor foto's staan daar in?
never mindquote:
Steamyquote:
2 smilieposts achter elkaar!quote:
Best lekker hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
ja zegik heb geen toestemming gegeven om die foto hier te plaatsen! weg ermee!
Ach het is geen lelijke foto om naar te kijken toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
ik heb je fotoboek al eens gezien hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
Wij dachten hetzelfdequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ach het is geen lelijke foto om naar te kijken toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |