quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef joupee het volgende:
[..]
imberr en niet op 18 jaar en ouder vallen![]()
Oewh! leuk feestjequote:Jag wil brechtje trouwen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef joupee het volgende:
[..]
goed hoor... 14.gifquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef pimmeke076 het volgende:
Joep , al gelezen dat we niet meer gaan fietsen
Mietjes,8 uur werken bij de gamma is het zwaarst.
Voor bob maakte ze een one time uitzonderingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef joupee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor bob maakte ze een one time uitzondering
Met 4 jonge katten is het weinig feesten en veel opruimenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:00 schreef joupee het volgende:
[..]
zeggen niet veel.. schreeuwen....
khad dan ook behoorlijk gefeest en vrij weinig aan het opruimen gedaan
En dan als sub: Maar niet met Eixquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:04 schreef joupee het volgende:
[..]
misschien een nieuwe sig voor je: I fok all night long![]()
Ik maak ze niet hoor.quote:
Mn vader kon t al nietmeer aan, heeft ze aan n colleag gegeven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met 4 jonge katten is het weinig feesten en veel opruimen
ik moet ook een nieuwe sigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En dan als sub: Maar niet met Eix![]()
Morgen gaan de eerste 3 wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Mn vader kon t al nietmeer aan, heeft ze aan n colleag gegeven.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik moet ook een nieuwe sig. Imberrr vond hem niet meer zo grappig na vorige week. Nu is die niet leuk meer
![]()
niet echt .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
Is het een dooie boel hier?
Maar ook geen fastchatquote:
dikgedrukt ? Weet niet wat voor kleur jij je tekst in je browser heb gegevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Had ie het zwart gedrukt moeten doen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
Maar snapte het punt niet. Wel leuk van jag iddZou verplicht moeten blijven
Rotterdam is ook een kut eind weg, anders had ik wel mee gewild, maar nu houd het denk ik op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef BObNL het volgende:
Heb zin om te gaan poolen maar is niemand om nu mee te gaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Rotterdam is ook een kut eind weg, anders had ik wel mee gewild, maar nu houd het denk ik op.
Ik kan helemaal niet poolenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef BObNL het volgende:
![]()
* Casparovvv woont in Berkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef BObNL het volgende:
![]()
Ik ook niet. Maar het altijd wel gezellig daar met een biertje erbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet poolendus ik zou ook al niet kunnen
poolen is relax, of je het kunt boeit nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het altijd wel gezellig daar met een biertje erbij![]()
wel je eigen stok keu menemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv woont in Berkel.
Ome Ab, over een half uur?
Dat biertje..... daar heb ik geen pooltafel voor nodigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het altijd wel gezellig daar met een biertje erbij![]()
Je hoeft het ook niet te kunnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet poolendus ik zou ook al niet kunnen
ben je er wel eens geweest?quote:
Ik kan er ook niks van. Na dat akkefietje met die tafel heb ik t toch maar opgegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |