Oh, dus dáár zaten ze al die tijd verstoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je eens in Zwolle op het station kijken als de trein naar Rotterdam CS binnen komt druppelen.![]()
Jij komt dus kennelijk nooit op het station.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, dus dáár zaten ze al die tijd verstopt
Bewijs het maarquote:
goedemiddag Imberrquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
middag iedereen![]()
schiet niet echt op hier he
Ik ben altijd blij, en het gaat altijd goed met mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
beetje blij vandaag ofzo?
maar t gaat wel goed..alleen beetje brak..
en met jou?
Nee, wij gaan met de auto, en aan mensen ophalen van het station doen wij niet aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij komt dus kennelijk nooit op het station.![]()
pff.. 3 uurtjes denk ik..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij, en het gaat altijd goed met mij
Hoeveel uur heb je nu nog geslapen dan?
Vertel zelf es wat....quote:
Zo hé, dat is cool!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lak gehaald bij de Deco Home.
Nog meer van zulke briljante verhalen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lak gehaald bij de Deco Home.
...![]()
die heeft niemand blijkbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nog meer van zulke briljante verhalen?
Ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nog meer van zulke briljante verhalen?
RSPCT!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja!
Ehm... We bouwen zelf mijn bed in elkaar!
Mijn bed staat op 4 bakstenen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja!
Ehm... We bouwen zelf mijn bed in elkaar!
En dat was mijn 1000ste postquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sinds mijn moeder erachter kwam dat ik zwart ben, moest ik buiten slapen
Leuk hè...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:05 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik tegen mijzelf praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |