Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar je hebt toch tieten en een kont
nu je het zegt, idd.quote:
Tegenwoordig is dat toch allemaal Plug en Play?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is dat een stille hint?
Imberr wil ook leren hoe ze die keu gebruiken moet!![]()
Je kon het weer niet laten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wijs hem op zijn gebrekkige nederlands
dat wist ik, was meer een stimulance.quote:
Je vergat iets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Breezer volk is leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ken ik niet.
Bij ome ab zit er breezervolk in het weekend, dus daar ben ik beperkt tot zondagmiddag en ma.- do. avond.
het is 'tquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
caffé.. ja ik weet t..
voor BOb: t is dus café
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ok
Maarre, mijn provider blokkeerd jouw fotoboek. Het is een provider die sites met vrouwelijk schoonheid etc. blokkeerd. (klein broertje op internet)
wat voor foto's staan daar in?
Zoiets:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ok
Maarre, mijn provider blokkeerd jouw fotoboek. Het is een provider die sites met vrouwelijk schoonheid etc. blokkeerd. (klein broertje op internet)
wat voor foto's staan daar in?
never mindquote:
Steamyquote:
2 smilieposts achter elkaar!quote:
Best lekker hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
ja zegik heb geen toestemming gegeven om die foto hier te plaatsen! weg ermee!
Ach het is geen lelijke foto om naar te kijken toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
ik heb je fotoboek al eens gezien hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |