hoe durft ie, laat em doodgaan aan haarbandkanker ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
de gele-haarband-man zit er bij
Jawelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:11 schreef nuclear-rabbit het volgende:
De neger staat er niet op, in de zee ontsnapt het eten namelijk
ik ken een heel continent vol met negers hoor, misschien is het wel z'n achterachterachterlijkneefquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:15 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dan is het zijn broer die is ingeschakeld om zijn zoekgeraakte wafel op te sporen.
die dubbel d kan nog, maar een hangbuik neeee die zie je nooit (iig niet in de reclame filmpjes van 'red de neger')quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:50 schreef nuclear-rabbit het volgende:
Het is 'n blanke.
En sowiezo, hoe vaak zie je 'n neger met dubbel d en 'n hangbuik
compleet met natte kleren en paarse piemelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:29 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding] Daar is die gele-haarband-man weer![]()
Een prijsvraag op fok zetten zodat hij een euroshopper wafel pakket wint.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:32 schreef error32 het volgende:
laten we een spoor van wafels maken naar fok, komt ie straks ook lekker meepraten over z'n wafeleet-ervaringen
Die ene kan wel wat beweging gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:32 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij willen die 2 mannen die daar rechts liggen ook bij de Beerschot crew![]()
![]()
![]()
![]()
die kerel is ook onafscheidelijk van zijn gele haarband, hij heeft hem volgens mij 24/7 om zijn nek hangen (als hij hem niet op zijn hoofd heefd danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:32 schreef Koalabier het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij willen die 2 mannen die daar rechts liggen ook bij de Beerschot crew![]()
![]()
![]()
![]()
hope dat ie achter een spijker ofzo blijft hangen met die haarband om ze nekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die kerel is ook onafscheidelijk van zijn gele haarband, hij heeft hem volgens mij 24/7 om zijn nek hangen (als hij hem niet op zijn hoofd heefd dan)
ah niet zo gemeenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef error32 het volgende:
[..]
hope dat ie achter een spijker ofzo blijft hangen met die haarband om ze nek![]()
daarom gaat hij er ook mee de zee in, hij kan moeilijk met dat ding de was inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:40 schreef Koalabier het volgende:
Dat ding zal wel stinken als hij elke dag hardloopt, dat zweet blijft er toch inhangen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |