Hahaha, dat is wel komisch!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgens mij hoort de neger er niet bij maar lag die wafel daar toevallig en stond hij op de foto
die hoort er ook niet bij dan hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 05:03 schreef Koalabier het volgende:
Ze hebben ook allemaal dezelfde schoenen aan, behalve die neger...
Maar hij staat er wel bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 05:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die hoort er ook niet bij dan he
een néger die iets doet voor het goede doel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 05:06 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Maar hij staat er wel bijgezellig z'n wafeltje op te eten
![]()
Strakke dikke gele elastiek!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gele haarband knijpt zijn bloed af mên
hij heeft kanker denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 05:07 schreef Koalabier het volgende:
Iedereen zit met z'n gedachte naar iets anders.
Die man met die gele band om z'n hoofd zit ook gezellig z'n pakje wickie op te drinken.
hij stopt een bom in zijn mcdonalds bekertje ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 05:14 schreef Koalabier het volgende:
Die jongegozer helemaal links is ook met iets vaags bezig..
Volgens mij steekt die gast met die gele band ook een jointje op, joints zijn ook kankerverwekkend trouwensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 05:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de 2e van links beneden heeft een flinke joint in zijn klauwen
die met die band had al kanker dus hem zal het worst wezenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 05:20 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Volgens mij steekt die gast met die gele band ook een jointje op, joints zijn ook kankerverwekkend trouwens![]()
fijn voor jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:50 schreef Krush het volgende:
Ey mijn moeder heeft kanker ja!
En ik ook!
ofzo
Iedereen heeft kanker, lul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:50 schreef Krush het volgende:
Ey mijn moeder heeft kanker ja!
En ik ook!
ofzo
Dat is inderdaad heel gek want ik drink wel, rook wel en sport nooit en toch weert mijn lichaam al een aantal jaar kanker afquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:06 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Iedereen heeft kanker, lul.
Het gaat erom of je lichaam het kan blijven afweren, ofzo.
Wat trouwens wel raar is, sinds mijn vader nooit dronk, rookte en wel sportte, en toch aan kanker overleden is.
nou en ofquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef Adagio het volgende:
Ook al hier doorgedrongen: de politiek correcte excuusneger
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgens mij hoort de neger er niet bij maar lag die wafel daar toevallig en stond hij op de foto
Erg sterkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 04:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |