Nou
quote:Welke DVD had je beter niet kunnen kopen?
Op donderdag 25 oktober 2001 18:12 schreef Zapper het volgende:
Oftewel, van welke aankoop heb je spijt gekregen ?Nou
de speler zelf, hij werd gejat en door de aankoop zelf kon ik de huur bijna niet meer betalen
Verder:
A time to Kill. Dit bleek namelijk een flipper te zijn.
Pandorra's box of horrors had ik al eens genoemd ergens geloof ik. Daar zitten hele slechte transfers tussen. Ik verdenk ze er bijna van dat voor sommige films een kleuren-flapperende videorecorder is gebruikt, en het resulterende signaal als MPEG stream op de DVD is gekwakt. Diep triest.
quote:Wow!
Op donderdag 25 oktober 2001 19:24 schreef Smots het volgende:
Ik heb een klein beetje spijt van mijn Japanse David Lynch-box. (Nee, géén 'Lunch box')
Dat kreng heeft me 700 piek gekost
quote:Juist, dat bedoel ik.
Op donderdag 25 oktober 2001 19:26 schreef Sniper het volgende:[..]
Wow!
Gelukkig staat de belangrijkste film wèl goed op de disc: ERASERHEAD!!!
* Smots wordt lyrisch en begint te mijmeren: "In heaven...ev'rything is fine....In heaven...ev'rything is fine....You've got your good thing, and I've got mine...."
quote:Da's wel heel veel geld ja...
Ik heb een klein beetje spijt van mijn Japanse David Lynch-box. (Nee, géén 'Lunch box')
En ook al heb ik nu dan wel Blue Velvet, Eraserhead en beide versies van Dune op disc, de beeldkwaliteit van vooral Dune is wel zo erbarmelijk slecht, daar word je gewoon triest van.
En extra's?
HO MAAR!
Zit 'Lost Highway' er ook in overigens? Die film heb ik 1 keer zien liggen bij de MediaMarkt hier, maar hij was behoorlijk prijzig. Ik ben toen even verder gaan shoppen om te kijken of ik hem ergens goedkoper kon vinden, maar hij was NERGENS te koop. Ik weer terug naar MM, en raad eens?
Juist ja. WEG! (En sindsdien ook nergens meer gezien)
Ik zeg.. da's KUT man!
quote:NEEEEEEEEEEEEEE!
Op donderdag 25 oktober 2001 19:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Da's wel heel veel geld ja...
Zit 'Lost Highway' er ook in overigens? Die film heb ik 1 keer zien liggen bij de MediaMarkt hier, maar hij was behoorlijk prijzig. Ik ben toen even verder gaan shoppen om te kijken of ik hem ergens goedkoper kon vinden, maar hij was NERGENS te koop. Ik weer terug naar MM, en raad eens?
Juist ja. WEG! (En sindsdien ook nergens meer gezien)
Ik zeg.. da's KUT man!
Als je ècht van die film wilt genieten, kun je eigenlijk alleen maar de in Duitsland uitgebrachte versie kopen.
Die disc is dan wel helemaal in het Duits, maar de film staat er wel in anamorf 2.35:1-formaat op, èn(!) in 5.1 Dolby Biggentaal!
(misschien issie ondertussen ook ergens anders uitgekomen in 5.1, maar de NL-versie moet je links laten liggen)
Smots
quote:Uhm.. Neeeee.. Want in dat geval had ik het niet zo heel erg gevonden. Dit was een DD5.1 versie. Daarom was ik eigenlijk ook zo verbaasd het ding aan te treffen.
Op donderdag 25 oktober 2001 19:49 schreef Smots het volgende:[..]
NEEEEEEEEEEEEEE!
Da's helemaal niet kut.
Jij hebt namelijk de door A-film uitgegeven Nederlandse versie zien liggen.
Die disc heeft mooi beeld, maar slechts *gasp* 2.0 Stereo geluid!
quote:Bedoel je de menus in het Duits, of is ook de film gedubbed? Ondertiteling boeit me niet, als de soundtrack maar Engels is.
Als je ècht van die film wilt genieten, kun je eigenlijk alleen maar de in Duitsland uitgebrachte versie kopen.
Die disc is dan wel helemaal in het Duits, maar de film staat er wel in anamorf 2.35:1-formaat op, èn(!) in 5.1 Dolby Biggentaal!
quote:Geen idee, maar amazon.com en .uk hebben hem dus gewoon he-le-maal niet op DVD
(misschien issie ondertussen ook ergens anders uitgekomen in 5.1, maar de NL-versie moet je links laten liggen)
-edit-
Overigens: Die versie van Lola Rennt heb ik vorige week nog bij Donner zien liggen
-/edit-
quote:De soundtrack was gewoon 5.1 Engels, maar de rest van de disc was Duits:
Op donderdag 25 oktober 2001 19:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Bedoel je de menus in het Duits, of is ook de film gedubbed? Ondertiteling boeit me niet, als de soundtrack maar Engels is.
De interviews met de acteurs (per stuk iets van 3.2 seconde) waren dan weer wel gewoon engels....
Ik had 'm niet gezien en dacht "How bad can it be?"
Pretty bad, dus.
quote:¿?¿?
Op donderdag 25 oktober 2001 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Ow, en Blade. Same story.
quote:Ik heb wel zo gigantisch hard moeten lachen om de neppigheid van die film dat het toch best leuke avondvulling was
Op donderdag 25 oktober 2001 19:02 schreef Nocode het volgende:
Humm tot nog toe heb ik redelijk mn best gedaan heb eigenlijk maar spijt van 1 van de 137 dvd's en dat is namelijk![]()
![]()
DEEP BLUE SEA
![]()
![]()
wat een verschrikkelijke walgelijke NEP film.
Zelf heb ik alleen The Matrix op DVD, en daar bennik erg blij mee
ik heb em dan gehuurd mahja. wat een kutfilm.
erger moet nog gemaakt worden. domme verhaallijn, heen en weer gegoochel met pistolen in een gevecht echt te dom gewoon.
jak, nu herinner ik het me weer.
Ook spijt van "Armageddon" en "Starship Troopers" alleen om het feit dat het flip-overs zijn (ja en nu brengen ze de collector edition uit, damn).
Regio 0.
Zeer Slecht Beeld (denk aan een VHS tape van 15 jaar oud die altijd op de centrale verwarming heeft gelegen).
Slecht Geluid.
Wel leuk als je heel erg veel gedronken hebt.
Denk je een mooie deal te hebben voor 15 piek blijkt er een veel mooiere criterion edition met extra's te bestaan. shit.
Leek heel wat, maar geeft barweinig van het echte seizoen weer en heeft erg weinig mogelijkheden.
na een 10-tal pogingen wil de film eindelijk spelen. er staat zelfs in het nederlands IN de zilveren dvd-laag aan de onderkant "hij doet het niet" (wel humor, maar k*t dat ie niet werkt).
Oplossing: verkocht en de collector's edition aangeschaft.
Was een saaie film en bovendien stonden er in tegenstelling tot wat op de hoes stond geen ondertitels in het Nederlands op.
Teruggebracht en geld teruggekregen.
quote:Dan koop je die toch?? Die film was 15 piek!!
Op dinsdag 30 oktober 2001 16:27 schreef El_Tonio het volgende:
ClerksDenk je een mooie deal te hebben voor 15 piek blijkt er een veel mooiere criterion edition met extra's te bestaan. shit.
quote:Wou ik ook al zeggen ja, en trouwens die Criterion heb je zeker niet voor 15 piek want die dingen zijn mooi maar niet goedkoop.
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:33 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Dan koop je die toch?? Die film was 15 piek!!
Als je er nou 80 piek voor betaald had, okee. Nu zie ik het probleem niet.
quote:Same here.
Op dinsdag 30 oktober 2001 17:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Dogma
En de muziek DVD van de FLC, staat toch wel erg weinig op voor die prijs
quote:Ik wilde dus noemen mijn losse Dune DVD, ok hij kostte maar 10 euro of zo maar het beeld is nauwelijks VHS-kwaliteit.
En ook al heb ik nu dan wel Blue Velvet, Eraserhead en beide versies van Dune op disc, de beeldkwaliteit van vooral Dune is wel zo erbarmelijk slecht, daar word je gewoon triest van.
En extra's?
HO MAAR!
Verder is Existenz geen film die ik meerdere keren wil zien.
M'n 4:3 versie van Halloween is onderhand alweer vervangen door een veel mooiere Anchor Bay uitgave die slechts 10,- (euro's) kostte.
quote:Same here, daar in tegen is de DVD Live at the Max wel weer zwaar Bruut !!!
Op dinsdag 30 oktober 2001 16:00 schreef calvobbes het volgende:
Rolling Stones - Bridges to Babylon. Slecht geregiseerd, sfeer loos. Geen goede herinnering aan concerten in NL. Gebruik het nu alleen als cd...
quote:* Rekkie is verbaast
Op donderdag 25 oktober 2001 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Ow, en Blade. Same story.
Me eigen slechte aankopen zijn:
- Analyze this (zat gelukkig bij de 3 DVD's die weer bij de DVD-speler zaten)
- City of Angles (zat ook bij de DVD-speler)
TOP AANKOOP = LORD OF THE RINGS
quote:Toevallig gewonnen op www.dvd.nl?
Op maandag 23 december 2002 14:45 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ironisch genoeg zijn de enige twee DVD's die een smet zijn op mijn collectie DVD's die ik gekregen heb, nl. Time Bandits (wel een hele stoere film, maar gewoon zo'n goedkope "VHSopDVDgekwakt" onding) en Escape From Athena (kutfilm en kutuitvoering).
De enigste waar ik op het moment spijt van heb is het eerste deel van de spawn tekenfilm serie, die bij de frs ligt.
quote:Mooi hè, die vrouwenhandel..
Op dinsdag 24 december 2002 01:10 schreef Wez het volgende:
Mijn broer koopt ze en ik bekijk ze.
quote:Drie vragen:
Op dinsdag 24 december 2002 01:14 schreef Disorder het volgende:[..]
Mooi hè, die vrouwenhandel..
quote:Mijn AH X moet ook nodig weer is vervangen worden omdat hij na een uitleen beurt niet echt onbeschadigd is terug gekomen
Op maandag 23 december 2002 15:56 schreef MikeyMo het volgende:
Hmmm, Ik denkd at ik mijn American History X, Braindead e.d. ooit nog eens wil vervangen door mooi 16:9 en DD 5.1 versies (in het geval van Braindead: als ze er zijn)Verder is Existenz geen film die ik meerdere keren wil zien.
M'n 4:3 versie van Halloween is onderhand alweer vervangen door een veel mooiere Anchor Bay uitgave die slechts 10,- (euro's) kostte.
zat 'n hele gore grote vlek op... 'k geloof niet dat 'k 't ding ooit heb afgezien...
Crappy features, ook. En 't zag eruit alsof 't gewoon VHS was. ..
leuke film, dat wel...
Gekregen (bij de dvd speler) :
Hush
Door velen (ook hier op Fok!) geprezen als een zeer goede kruising tussen Alien(s) en Hellraiser. Pfffff het mag de hielen van genoemde films nog niet eens likken in mijn ogen!
quote:Dat zijn inderdaad titels die mij helemaal niks zeggen nee
Op maandag 30 december 2002 13:38 schreef SpankSpankeronie het volgende:Jay and Bob strike back
The fast en the furies
Keuze viel toen op Training Day (iets beters was er niet) maar daar heb ik dus behoorlijk spijt van.
Wat een graf-film, en die Denzel Washington (of de rol die hij speelt, maakt eigenlijk niet zo uit) is ook gewoon een eikel.
Dus....
quote:* Rekkie deze reactie niet begrijpt
Op maandag 30 december 2002 14:59 schreef yodocus2001 het volgende:
Ben lid van zo'n klote CD-club, moest dus wat kopen...Keuze viel toen op Training Day (iets beters was er niet) maar daar heb ik dus behoorlijk spijt van.
Wat een graf-film, en die Denzel Washington (of de rol die hij speelt, maakt eigenlijk niet zo uit) is ook gewoon een eikel.Dus....
quote:Ik bied 5 euro voor city of angels
Op maandag 23 december 2002 21:35 schreef Rekkie het volgende:[..]
* Rekkie is verbaast
Me eigen slechte aankopen zijn:
- Analyze this (zat gelukkig bij de 3 DVD's die weer bij de DVD-speler zaten)
- City of Angles (zat ook bij de DVD-speler)
TOP AANKOOP = LORD OF THE RINGS
quote:Ik vond 1 keer kijken al veel te veel
Op maandag 30 december 2002 22:06 schreef dani2003 het volgende:
Jeepers Creepers; de film was wel ok maar er werd zoveel reclame voor gemaakt dus ik dacht ik koop hem in een gekke bui maar achteraf was het echt zo'n film voor 1 keer kijken en nooit meer
Jeepers Creepers vond ik echt wel cool.....ruilen????
american history x (omdat 'ie 4:3 is, had weer eens niet opgelet )
angel seizoen 1 box (geweldige box, maar zag 'm een dag later ergens anders voor 45 euro goedkoper, en had het bonnetje al weggegooid)
quote:Die auto in Jeepers Creepers was wel geweldig... vooral die toeter... heerlijk!
Op dinsdag 31 december 2002 14:27 schreef BigBubba het volgende:Jeepers Creepers vond ik echt wel cool.....ruilen????
quote:Wel een erg goede film!
Op dinsdag 31 december 2002 14:48 schreef d-faktor het volgende:american history x (omdat 'ie 4:3 is, had weer eens niet opgelet
)
The Time Machine (2001).
De eerste helft is nog te doen, maar de tweede helft is echt ongelovelijk saai en freaky. Misschien leuk in boekvorm, maar als film is het echt .
Gelukkig maar 10 eurootjes bij de Total
Wat een waardeloze film...
Ik vond The Mummy 1&2 vermakelijk om naar te kijken, maar wat ze van The Scorpion King hebben gemaakt is niet om aan te zien!
En de film duurt slechts 80 minuten, terwijl het nog wel de extra uitgebreide versie was
Echt zonde
Wat een overdreven film zeg, de stunts zijn gewoon té nep en onmogelijk, en het verhaal stelt bovendien ook niks voor.
quote:Ik heb hem ook, ben er wel blij mee
Op dinsdag 31 december 2002 22:27 schreef FilmFanaat het volgende:
THE SCORPION KING !!!!Wat een waardeloze film...
Ik vond The Mummy 1&2 vermakelijk om naar te kijken, maar wat ze van The Scorpion King hebben gemaakt is niet om aan te zien!En de film duurt slechts 80 minuten, terwijl het nog wel de extra uitgebreide versie was
Echt zonde
quote:www.play.com, geen nl subs wel 16:9 en Dolby Digital geluid.
Op dinsdag 31 december 2002 18:36 schreef Rekkie het volgende:[..]
Wel een erg goede film!
![]()
Is deze film er wel in goed beeldformaat dan?
Ik wil hem namelijk ook graag kopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |