Haar stem is zó ongelóóflijk erotisch!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:30 schreef tong80 het volgende:
Wat is ze mooi hè ? En wat een standpunten heeft ze altijd.
Foei!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Voor welk land voorspelt zij het weer
Heb haar nog nooit gezien.
Wat denk je ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Voor welk land voorspelt zij het weer
Heb haar nog nooit gezien.
De teksten "Antwerpen" en "Toerisme Vlaanderen" op de geposte foto's laten het inderdaad nogal in het midden.quote:
Die foto's van dat lelijke wijf ben ik snel langsgescrolled.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
De teksten "Antwerpen" en "Toerisme Vlaanderen" op de geposte foto's laten het inderdaad nogal in het midden.
Twee enorme hogedrukgebieden, zag ik,quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Die foto's van dat lelijke wijf ben ik snel langsgescrolled.![]()
Maar euh, wordt het morgen nog een beetje lekker weer in Belgie?
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:40 schreef bolivian het volgende:
[..]
Twee enorme hogedrukgebieden, zag ik,.
En een lagedrukgebied in mijn voortplantingsorgaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:40 schreef bolivian het volgende:
Twee enorme hogedrukgebieden, zag ik,.
Je foto doet het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Altavista geeft heel andere foto's tong
[afbeelding]
Liesbeth List heeft niet van die prammen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:52 schreef Bluezz het volgende:
Tong heeft last van het Nooteboom syndroom...
Ben je homo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
En een lagedrukgebied in mijn voortplantingsorgaan.
Hallo, kijk eens naar die foto in de OP. Dat is Idols-auditiemateriaal.quote:
Hallo. Ik zou toch maar eens het VRT-weerbericht gaan kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo, kijk eens naar die foto in de OP. Dat is Idols-auditiemateriaal.![]()
Tijntjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:03 schreef Tijn het volgende:
Hallo. Ik zou toch maar eens het VRT-weerbericht gaan kijken.
Ik weet het niet, ik let nooit zo op wat ze zegt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tijntje
Dat weerbericht klopt ook zo lekker in NL hè
Dat heb ik ook vaak bij Erwin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
Ik weet het niet, ik let nooit zo op wat ze zegt.
Ik ook niet. Staat ze met haar rug in polen maar met haar twee Polen in Spanje, dan vergeet je gewoon dat het plaatselijk regent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik let nooit zo op wat ze zegt.
44,7 MBquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:43 schreef pascalheister het volgende:
http://rapidshare.de/files/3570700/sabine043-mho65.avi.html
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:22 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
44,7 MB
this better be worth it![]()
Jullie waarderen nooit iets uit eigen land. Luc Nilis moest naar Nederland om een held te worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:21 schreef Little_Meanie het volgende:
Als Belg zijnde snap ik echt niet wat jullie nou zo geil vinden aan haar.
Het is een gemiddelde vrouw met misschien beetje bovengemiddelde borsten, maar die laat ze toch nooit zien, dus wat heb je er dan aan?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:32 schreef tong80 het volgende:
Niemand ooit zo geil :
'Dag'
Horen zeggen.
Jaaaaaaaaaaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |