quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:53 schreef peaceman het volgende:
Is het Carlize huppeldepup....?
Geen mevrouw Depp idd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:57 schreef peaceman het volgende:
een francaise.. tja Vanessa Paradis is het niet....
Nou een beetje teveel eer naar mijn mening, maar Paul heeft ook bij mn plaatselijke FC gespeeld...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sjongejonge die Diaan heeft er echt verstand van.![]()
Ik heb The Beach gezien, maar weet niet meer hoe ze heet ... En ik bezit welgeteld 0 DVD's, wel heel veel CD's daarentegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Z is waarschijnlijk in zijn dvdcollectie gedoken.
Virginie Ledoyen, ik heb haar al vaker gepost en zal haar nog wel eens posten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb The Beach gezien, maar weet niet meer hoe ze heet ... En ik bezit welgeteld 0 DVD's, wel heel veel CD's daarentegen
ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb The Beach gezien, maar weet niet meer hoe ze heet ... En ik bezit welgeteld 0 DVD's, wel heel veel CD's daarentegen
Download jij stiekem mp3's?quote:
Nee hoor niet stiekem, want downloaden mag..quote:
Nu nog wel. Maar die eikel uit 1817, Piet Hein wil het verbieden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor niet stiekem, want downloaden mag.., maar ik heb wel veel cd's hoor, maar niet genoeg naar mijn zin..
![]()
nu volgt er een opmerking van Diaan...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor niet stiekem, want downloaden mag.., maar ik heb wel veel cd's hoor, maar niet genoeg naar mijn zin..
![]()
nu volgt er een opmerking van Diaan...
daar was de opmerking al....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij nooit van je ouders geleerd dat je niet mag liegen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu nog wel. Maar die eikel uit 1817, Piet Hein wil het verbieden.
Hugo.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:16 schreef peaceman het volgende:
Geweldige acteur... maar hoe heet ie ook alweer?
(The Matrix en LOTR)
quote:
en daar heb ik meer foto's voor nodigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
je moet raden wie het is hoor.....
Yeah rightquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
en daar heb ik meer foto's voor nodig![]()
Zwemster.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
je moet raden wie het is hoor..... ik ken haar trouwens niet
Ah foto doet gezellig mee.quote:
Ze is een Oosterbuur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
Marleen Veldhuis is het volgens mij niet.
Franziska van Almsick idd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef Neleos het volgende:
Francesca nogwattes of zoiets toch?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat allemaal dezelfde??
Unbelievablequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lijkt steeds een andere dame maar is toch echt Franziska.
Tot morgen Diaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
sorry... niet van mij nu. Moet nu weg en ben vanavond ook weg.. waarschijnlijk tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |