Bij je active topics zie je staan hoeveel posts er zijn gedaan in een topic. Ik zag 296 posts staan, dus opende ik deze alvast.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet hoe je kunt zien waneer een topic vol is? Er staan toch geen nummers bij de posts?
Van Jude dromen zeker? Ciao Tokayquote:
Nee joh... zó leuk is 'ie nou ook weer niet!quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Van Jude dromen zeker? Ciao Tokay
Tot morgen Diaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
Welterusten Tokayik ga ook mn bed op zoeken
en hopelijk slapen met een mooier beeld voor me dan deze meneer Tot morgen!
Moet je kijken wat daar van kan komenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij je active topics zie je staan hoeveel posts er zijn gedaan in een topic. Ik zag 296 posts staan, dus opende ik deze alvast.
Tja dat is inderdaad een goede optie...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot morgen Diaan![]()
Droom maar van hem dan:
[afbeelding]
Ik wou perse dit topic openen omdat ik Z had beloofd om hem een naamtopic te geven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje raar, als je niet kort van tevoren alvast een nieuwe mag openen. Scheelt toch ook werk voor de mods, want anders gaat iedereen tegelijk een nieuwe openen op het moment dat de oude vol zit.
Gezellige boel daar in VBL.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je kijken wat daar van kan komen
[VBL-FB] # 20 - Hou de modjes hier aan het werk!
Ach gewoon onthouden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat is inderdaad een goede optie...dat je hem nog bewaard hebt hahaha lachen.
![]()
Heb ook even snel gelezen, maar ik ben het eens met Wyccie... we hebben hier ook wel eens eerder een nieuw topic opengegooid en ik zie het wel meer gebeuren...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:03 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik vind dat een beetje raar, als je niet kort van tevoren alvast een nieuwe mag openen. Scheelt toch ook werk voor de mods, want anders gaat iedereen tegelijk een nieuwe openen op het moment dat de oude vol zit.
Jij er ook eentje Wyc?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef wyccie het volgende:
Nou heeft Z een naamtopic, is ie er niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou perse dit topic openen omdat ik Z had beloofd om hem een naamtopic te geven.
edit: en voor Diaan komt er ook nog eentje.
Nou echt wel trusten danquote:
En toch ga ik het doen. RJP voor Wyccie de Viking!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:12 schreef wyccie het volgende:Nee dank je, heb ik niet zo'n behoefte aan.
Hmm, ik wil niet ondankbaar klinken, maar ik heb toch liever niet dat je het doet. Maar wel heel lief hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En toch ga ik het doen. RJP voor Wyccie de Viking!
edit: als je het echt niet wil doe ik het niet hoor Wyc.
Ik zal me inhouden dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik wil niet ondankbaar klinken, maar ik heb toch liever niet dat je het doet. Maar wel heel lief hoor![]()
Tot over 24 uurquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nog even 24 kijken. Tot morgen
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef wyccie het volgende:
Nou heeft Z een naamtopic, is ie er niet
Nou niet meer jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |