Waarom moet lisette eruitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:
Godzijdank.... Lisette blijft gewoon Lisette, ook bij BNN
[..]
ik denk dat dat precies het probleem is....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Het slaat echt nergens op dat Lisette er uit moet, ze heeft uberhaupt nooit een verhaallijn gehad en ze loopt toch niemand in de weg.
ik zal haar nul missen, als er iemand op is.....quote:Ik vind het ook jammer dat Renee er uit moet ondanks dat ik haar verhaallijn de laatste tijd niet echt leuk vond
Kom jij weer aan met je Hidde Maasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat dat precies het probleem is....
't is een hele kleine rol, die wrs niet eens leuk zou zijn wanneer er een lange verhaallijn aan wordt geplakt...
maar bnn heeft veel minder geld dat yorin, en kan dat salaris van Melline wrs beter gebruiken
superjammer, maar wel een beetje logisch
[..]
ik zal haar nul missen, als er iemand op is.....
zal het salaris van Melline én Bettina genoeg zijn voor Hidde Maas??!?
Ja en met Joyce.. maar je hebt inderdaad gelijk.. maar ik denk dat Renee en Melline eruit moeten om Jop de Vries zijn salaris te betalenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Hero Muller zou ook leuk zijn maar die heeft weining binding met de huidige personages, alleen met Bettina en Victor
Ikke niet! En ik was op de BNN-ledenavond in Delft nog wel de enige die blij was dat BNN ONM had overgenomen. Zouden ze me om die reden op bier trakteren, hebben ze ook al niet gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik heb ook zo'n brief van BNN gekregen! van dat ik uitgenodigd ben voor de sneak preview!!! haha![]()
Jij leest helemaal niet terug, da's wel duidelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Je gaat toch al die kuttopics niet doorlezen
Ga een boek lezen ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij leest helemaal niet terug, da's wel duidelijk![]()
Tja, je zal maar op 2 hoog in het Haagse in de regen zitten en éffe niks beters te doen hebben![]()
wéér een Haagse erbij??!? we gaan goed.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef Lovechild het volgende:
Jij leest helemaal niet terug, da's wel duidelijk![]()
Tja, je zal maar op 2 hoog in het Haagse in de regen zitten en éffe niks beters te doen hebben![]()
Gewoon een afgedankte goudkust actrice.. en Kyra was vroeger heel onhandig he... tot dat Victor op haar electrostimulatie uitvoerde!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef babette21 het volgende:
Jop werd al betaald door Endemol vanwege regie, dus dat zal 't probleem niet zijn...
Hidde Maas ipv Hero Muller [he, zelfde initialen!] idd vanwege actualiteit én Arthur heeft meer humor
Renee is idd vanaf het begin in de serie, maar dat weegt niet op tegen mijn irritaties rond haar persoontje
ze was dit seizoen 1week leuk - direct na haar geheugenverlies - maar toen begon dat Sannegejank
nu begrijp ik trouwens ook waarom Kyra nog niet weg is... Jasmine Sendar is wrs spotgoedkoop!
mja ze was heel klungelig maar dat was na een paar weken overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef Rodney1988 het volgende:
Gewoon een afgedankte goudkust actrice.. en Kyra was vroeger heel onhandig he... tot dat Victor op haar electrostimulatie uitvoerde!
Zou ook kunnen, lezen is duidelijk mijn hobbie hequote:
Ben geen geboren Haagse hoor. Woon er aan het eind van het jaar 6 jaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
wéér een Haagse erbij??!? we gaan goed.....
teruglezen is op zich wel tof, ik doe het regelmatig...
maar ja, ik was erbij, dus ik weet welke stukken ik kan scrollen
Ja, ik kan leuke verhaallijnen bedenken op hoe jullie overkomen in die topicsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
147 topics teruglezen.... da's eigenlijk een soap op zich
en WIJ zijn de hoofdpersonages
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |