abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:08:46 #51
58651 crew  murp
murp
pi_29344952
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:14 schreef HeyFreak het volgende:
de huidige mtv-generatie zal deze mensen waarschijnlijk niet eens herkennen...

[afbeelding]

Eeeeeevenin' Rob!
Guessss the Celeb!
Allegedly!
Nina.... Nice bust!

dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:18:30 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29345004
Nu is het gewoon een 2e TMF geworden en het imago wat MTV ooit had is nu ook helemaal aangepast op TMF.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:20:17 #54
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29345075
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:18 schreef Ixnay het volgende:
Nu is het gewoon een 2e TMF geworden en het imago wat MTV ooit had is nu ook helemaal aangepast op TMF.
MTV heeft TMF overgenomen, vandaar de wisselwerking.
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_29345084
Welke muziekzender heeft er nou nog een programma, waarin bands live optreden, geinterviewd worden, interactie is met de kijkers (ANDERS dan SMS ), klein publiekje is.. Geen een...
pi_29345196
Vroegâh....
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_29345269
Ik vind MTV wel oke.. Pimp my ride, room raiders, viva la bam, wildboyz, toch allemaal best leuk als er niks anders op tv is

Oja, er komt binnenkort ook Pimp my room
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:26:58 #58
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29345305
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind MTV wel oke.. Pimp my ride, room raiders, viva la bam, wildboyz, toch allemaal best leuk als er niks anders op tv is

Ja, maar daar gaat het niet echt om.
MTV = Music Television.
En ze zijn de vroegere formule uit het oog verloren.
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:28:45 #59
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_29345372
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:22 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Spijtig genoeg heeft 'ie wel gelijk...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_29345428
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:26 schreef Graveland het volgende:

[..]

Ja, maar daar gaat het niet echt om.
MTV = Music Television.
En ze zijn de vroegere formule uit het oog verloren.
Ja das waar, MTV is nu bijna alleen nog maar programma's en amper muziek..
pi_29345829
Ik ben in 1997 bij MTV in Londen, Camden te gast geweest bij X-Ray Vision.
Toen was MTV nog ok en alhoewel het heel europa bediende, heel erg persoonlijk. Ik werd door de floor-manager van het programma Nina gebeld of ik wilde komen dan en dan. En ook toen ik naar de show van Ray Cokes in Duitsland was geweest en ik had mn kaartjes niet op tijd, toen zou Nina regelen dat ik er toch wel in kwam. Dit mis ik nu zo ontzettend.
Ze vonden het heerlijk om fans te hebben en deden ook wat terug voor de dankbaarheid.
pi_29346307
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:24 schreef SureZal het volgende:
Vroegâh....
Snotneus!
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:

Allemaal overwegend Amerikaanse programma's tegenwoordig. Tot en met 1996 kwam MTV Europe met z'n eigen shows gemaakt in Londen. En dat waren voornamelijk gewoon VJ's uit verschillende delen van Europa die clip programma's hadden en shows als MTV Most Wanted waarin een presentator en crew je wisten te vermaken zonder 'laag' bezig te zijn. En toch was niet gefocusd op MTV omdat MTV door heel Europa trok en ook op de zender contact had met mensen uit heel Europa. Wat een soort saamhorigheidsgevoel gaf met jeugd uit de rest van Europa en je ook wel deed kijken en denken aan mensen en dingen buiten school, woonplaats en land.
Nu zijn er alleen nog maar, naar mijn mening, overwegend matige Amerikaanse programma's te zien. En bijzonder weinig van eigen makelij.
Tot en met 1996 waren de enige programma's die uit Amerika afkomstig waren Beavis and Butt-head, The Real World, The Head, Aeon Flux en Daria. Allemaal tekenfilms en één reality show die niet tot in den treuren herhaald werden en ook niet de hele dag te zien waren zodat er geen ruimte meer was voor videoclips. Alleen op enkele tijdstippen en zolang een seizoen duurde. Op Beavis & Butt-head na, die werden als enige regelmatig herhaald volgens mij.
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:28 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Spijtig genoeg heeft 'ie wel gelijk...
Nee, MTV is niet met z'n tijd meegegaan. MTV heeft het zich makkelijk gemaakt door kant en klare programma's van de Amerikaanse MTV uit te gaan zenden en zich op te splitsen in kille, onpersoonlijke stations die geld besparen door zo min mogelijke hier gemaakte producties uit te zenden en bakken met geld binnenhaalt met dmv van o.a. irritante SMS reclames en op TMF met de meest debiele SMS speeltjes. Zoals het zien of je compatible met iemand bent door 2 namen te SMS'en
pi_29346428
TV
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_29346946
het rare is dat tegenwoordig alleen in de ochtend en in de late avond clips te zien zijn.
pi_29347015
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het rare is dat tegenwoordig alleen in de ochtend en in de late avond clips te zien zijn.
Jaaaaaah, en dan draaien ze ook nog eens goede muziek. In de ochtend dan . Bring the noise is dat toch?
pi_29347121
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:21 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

Jaaaaaah, en dan draaien ze ook nog eens goede muziek. In de ochtend dan . Bring the noise is dat toch?
Ja, dat is een redelijk programma moet ik zeggen. Beetje zoals vroeger Kickstart.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 01:28:49 #67
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29347210
Goh, ik dacht dat Bring the Noise zo heette omdat ze geen naam konden verzinnen voor een blok van dezelfde kutmuziek die ze altijd draaien
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29347248
mtv was vroeger wel OK
nu niet egt

TMF en The BOX waren vroeger vet

Music Factory
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 01:33:17 #69
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_29347321
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef Graveland het volgende:

[..]

MTV heeft TMF overgenomen, vandaar de wisselwerking.
Weet ik wel, maar sinds MTV Nederland er is is het helemaal aangepast op de Nederlandse Breezer cultuur. Dat is jammer.
pi_29347336
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:30 schreef Qunix het volgende:
mtv was vroeger wel OK
nu niet egt

TMF en The BOX waren vroeger vet
[afbeelding]
Alle muziekzenders zijn nu onderdeel van MTV networks. MTV monopolie.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 01:35:15 #71
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_29347372
De nieuwe box probeert stijlvol te zijn met hun restyling enzo, alleen hebben ze niet door dat het niet echt stijlvol is als die balken nog steeds even groot en lomp zijn als voorheen dankzij hun debiel grote en lelijke font
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_29347399
Misschien moeten we een signaal geven. MTV Networks
/edit: zie de site, volledige heerschappij over Muziek (op TV) in Nederland.
pi_29347441
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:33 schreef milkingmonkey het volgende:

[..]

Alle muziekzenders zijn nu onderdeel van MTV networks. MTV monopolie.
vroegâh was t nog los... tot 2002 tmf bij mtv kwam en laatst thebox bij mtv
pi_29347482
er staat een vacature voor designer bij TMF
quote:
Online Designer TMF

MTV Networks is onderdeel van VIACOM, één van de grootste medianetwerken ter wereld. In de Benelux bestaat MTV Networks uit de merken Nickelodeon, TMF, MTV en The BOX.

Voor onze afdeling Interactive van TMF zijn wij op zoek naar een full time
(40 uur):

Online Designer TMF

Als Online Designer ben je verantwoordelijk voor de grafische invulling van www.tmf.nl. Je legt verantwoording af aan de Webmaster. Je houdt je onder meer bezig met de volgende taken:

-Je bent verantwoordelijk voor de grafische look & feel van TMF.nl;
-Je ziet mogelijkheden met nieuwe media en implementeert deze op creatieve wijze;
- Je bent in staat grafische concepten te bedenken en deze te vertalen naar het web;
- Je hebt ruime ervaring met het ontwerpen van gebruiksvriendelijke web interfaces.

Wij komen graag in contact met kandidaten met een HBO werk - en denkniveau. Je hebt 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Een gedegen kennis van MS Office, HTML (dreamweaver, textpad), Flash, Photoshop en Illustrator is noodzakelijk. Kennis van PHP is een pré

Ben jij die creatieve teamplayer, pro-actief en initiatiefrijk en heb jij een grote affiniteit met de TMF doelgroep, stuur dan je CV met showreel aan MTV Networks BV, t.a.v. Marjolein Groen, afdeling Human Resources, Postbus 999 1400 AZ Bussum, e-mail mag ook: sollicitatie@mtvne.com.

(acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld)
Een kans om het tij te keren?

of deze:
quote:
Promo Producer/ Vormgever TMF

MTV Networks is onderdeel van VIACOM, één van de grootste medianetwerken ter wereld. In de Benelux bestaat MTV Networks uit de merken Nickelodeon, TMF en MTV.

Voor onze afdeling TMF zijn wij op zoek naar een full time
(40 uur):

promo)producer / vormgever

Als (promo)producer / vormgever ben je mede verantwoordelijk voor de creatieve uitbouw van TMF. Je functie bestaat uit de volgende taken:

· Verantwoordelijk voor de ontwikkeling van zender campagnes, ID’s en ander on air materiaal.
· Op een creatieve manier en met zorg voor continuïteit vervaardigen van vormgeving- promo- en commercialmateriaal voor TMF.
· Inhoudelijk samenstellen van Promo’s.
· Koppelen van routinematige klussen aan creatieve oplossingen c.q. toevoegingen om het eindproduct op een hoger plan te tillen.
· Draagt zorg voor de producties en planning van alle promo’s voor het TMF kanaal.

Je legt verantwoording af aan de marketing manager TMF.

Om deze functe goed te kunnen uitoefenen heb je een HBO-denkniveau en minimaal 2 tot 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Je bent creatief, pro-actief en initiatiefrijk. Je kan duidelijk prioriteiten stellen en je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Een gedegen kennis van adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects of Combustion is noodzakelijk. Vanzelfsprekend ben je uitstekend op de hoogte van trends, muziek en jongeren binnen de doelgroep van TMF.

Heb je belangstelling voor deze functie, stuur dan je brief met CV aan MTV Networks BV, T.a.v. Marjolein Groen, afdeling Human Resources, Postbus 999 1400 AZ Bussum. e-mail mag ook: sollicitatie@mtvne.com.

(acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet
pi_29347548
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef Qunix het volgende:

[..]

vroegâh was t nog los... tot 2002 tmf bij mtv kwam en laatst thebox bij mtv
Ik kan het me nog herinneren. Precies vanaf het moment dat MTV TMF overnam, ging het bergafwaarts met TMF. Iedereen maar TMF de schuld geven, terwijl het MTV is die dollartekens ziet en die sms-dingen bedenkt. MTV, wordt toch weer music television
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')