jeej allemaal ringtones in een andere taal zeker!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:59 schreef Prior het volgende:
Neem satteliet. Dan heb je tig MTV-zenders
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Nee, alleen pauper-neger-met-veel-gouden-kettingen-en-hoertjes-met korte-rokjes-die-graag-anaal-keihard-geraped-willen-worden video clips
Nee, dan heb je MTV Base, MTV POP, MTV2 enzo. Meer clips dan op de Nederlandse in ieder gevalquote:jeej allemaal ringtones in een andere taal zeker!
Dat is TMF.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Nee, alleen pauper-neger-met-veel-gouden-kettingen-en-hoertjes-met korte-rokjes-die-graag-anaal-keihard-geraped-willen-worden video clips
MTV2 ook gezien in scandinavie.... maar dat was ook niet veel soeps...quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef Prior het volgende:
[..]
Nee, dan heb je MTV Base, MTV POP, MTV2 enzo. Meer clips dan op de Nederlandse in ieder geval
ik zie geen verschil qua clips tussen mtv en tmf hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat is TMF.![]()
MTV heeft ook erg veel britse-bandjes-die-denken-dat-ze-nog-in-de-jaren-80-leven-en-hun-videoclips-dus-ook-net-zo-belachelijk-maken-als-in-die-tijd.
Ja daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zie geen verschil qua clips tussen mtv en tmf hoor![]()
In Duitsland pimpen ze fietsen bij mtvquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen scooters pimpen he.![]()
En het vage einde van Ray's carriere bij MTV en de opsplitsings van MTV Europe.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kom op.. sinds 1996 is het bergafwaarts gegaan. Ongeveer met de komst van de spice girls.
Weet je zeker dat dat MTV is? Als ik zap zie ik alleen stupide Amerikaanse reality soaps waarin ze sterren volgen of die puberale Jackass zooi (en spin offs) waarin mensen zich als lowlife gedragen. Wil je videoclips zien dan moet dat meestal in de nacht en dan zijn er nog een aantal clips die dan steeds herhaald worden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dat is TMF.![]()
MTV heeft ook erg veel britse-bandjes-die-denken-dat-ze-nog-in-de-jaren-80-leven-en-hun-videoclips-dus-ook-net-zo-belachelijk-maken-als-in-die-tijd.
Alternative nation bestaat nog hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Dimmie het volgende:
[..]
En het vage einde van Ray's carriere bij MTV en de opsplitsings van MTV Europe.
[..]
Zucht, die goede tijd van Headbangers Ball en Alternative Nation. Waar zijn ze gebleven
klopt. In heel europa en daarbuiten keek men naar MTV europe....quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:29 schreef milkingmonkey het volgende:
Vroeger had je toch geen MTV Nederland? Maar MTV Europe? Iig, vroeger viel TMF zelfs mee.
foolquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:52 schreef ZepLeddelin het volgende:
mtv is vet man wat fok je nou ??? pimp my ride aaight hoe vet haha sukkel
*MTV2 heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Trance_X het volgende:
[..]
x2![]()
oh ja en beavis en butthead mogen weer terug komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |