Spruiten geven een diepe warme lucht. Soms met een ratelend geluid, maar meestal valt deze stille kracht in de categorie ruggeklimmer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja spruitenKan je er een klein reviewtje bij geven voor de mensen die nog nooit spruitjes hebben gegeten?
Edit: bedankt![]()
Alhoewel je van koffie eerder moet kleien dan scheten moet laten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:46 schreef portier het volgende:
Koffie.
siepels??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef The_Terminator het volgende:
Meestal als ik veel siepels vreet krijg ik erg last van de rufterij... Had een tijdje geleden ook nog iets met kerrie erdoor gehad, daar heb ik echt gigantisch last van gehad. En stinken, net of er een dood dier onder de vloer lag.
Ben ik blij dat ik een godsgruwelijkegrafhekel aan die soep heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 05:10 schreef Rampestamper het volgende:
[afbeelding]
Ons aller erwtensoep, ook wel snert (al is dat iets heel anders)!
Na de inname van dit middel duur het een aantal uurtjes. Na die tijd is er een ware gasfabriek op stoom gekomen in de ingewanden. De scheten varieren van klinkende trompetten tot natte klodders in de onderbroek. Ook de ontlasting varieert nogal. De geur is over het algemeen slechts te harden in combinatie met een wasknijper en/of gasmasker.
Uiteindelijke beoordeling: 10
scheten die niet stinken bij bier? dat is niet geheel mijn ervaringquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:15 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
Bier!!!!! Ook weer keihard knallen, maar pas op, als je je te veel laat gaan kan er meer dan een scheet uit komen, dat is niet bevordelijk voor het geluid van opvolgende scheten, stinken doen ze ook niet, maar de funfactor is heel hoog, daar bier drinken vaak samen met ander mensen gebeurd.
Algemene performance: 9
Dat wou ik posten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:17 schreef Lucille het volgende:
spruiten
[afbeelding]
Volgens Braniac de absolute topper qua lucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |