Goed zo jij snapt het en nu geld over maken op me rekening!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oh vergeef me gij heersende mod van dig
Wat is je nummer, en hoeveel moet je hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Goed zo jij snapt het en nu geld over maken op me rekening!
En dan zeg ik je ook wel hoeveel notes je hebt
Minder als cygnusx![]()
teveel?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar hoe vaak is die wel niet gebanned uit #DIG
hij doet er alles aan om het te weten te komenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is je nummer, en hoeveel moet je hebben?
En dat laatste is sarcastisch?
Bijna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hij doet er alles aan om het te weten te komen
Whahahaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Sjowhan het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8208186189
PS 3
Ik wil getallen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef Marty26 het volgende:
Òke dames
Over al jullie notes gesproken! Jullie zijn allemaal lief en hebben minder notes als ik
Hilarisch!quote:je moet het geld op dit rekening nummer over maken om het spel te ontvangen (maar het moet wel binnen 1 week over gemaakt worden om het opgestuurd te krijgen):1565.49.670 van de rabobank
die gast heeft nooit eerder iets geplaatst, dat vind ik al vreemd... als je aan dit soort spullen kan komen...quote:
* SHERMAN is gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol] too[/me]
[me=mschol is stats freak...
Ik zie het, maar lig er niet wakker van.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een / me wordt verkloot als je em quote...
en straks weer ergens een topic te vinden over oplichtingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die gast heeft nooit eerder iets geplaatst, dat vind ik al vreemd... als je aan dit soort spullen kan komen...
ik ook niety, lig namelijk niet, ik zitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zie het, maar lig er niet wakker van.
altijd, zitten namelijk genoeg domme mensen op deze aardklootquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die er nog intrapt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |