Ze hebben wel zo iets geprobeerd. DMW.. maar daar kreeg je zo veel lagg van..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's dan wel netjes (die 9000-ip's banlist dan).
Is PunkBuster ofzo er niet dan? da's wereldwijd; wordt je op server 1 gebanned via PB, kan je niet op server 2 enz.
ja dig kan ik niet verlatenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Hij ging eerst helemaal weg, nu blijft hij blijkbaar nog wel op DIG rondhangen. Beetje vreemd is het wel iig
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Hij ging eerst helemaal weg, nu blijft hij blijkbaar nog wel op DIG rondhangen. Beetje vreemd is het wel iig
Wel even posten in mn feli topicquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Ach jullie vinden me wel liefquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
geen ruggegraat die kerel![]()
gehehehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja op het strand aan de rose![]()
Niet als mod![]()
Hij durft gewoon niet weg te gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
geen ruggegraat die kerel![]()
Ook niet stiekemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet weg te gaan
Alsof ik em zou missen
Jij kunt echt slecht liegenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik spreek volkomen 100% de waarheid
Oi jumpiequote:
Mannen die zoenenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
Gaattie het proberen goed te maken met een zoen. Ben je helemaal gek geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |