ja dig kan ik niet verlatenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Hij ging eerst helemaal weg, nu blijft hij blijkbaar nog wel op DIG rondhangen. Beetje vreemd is het wel iig
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Hij ging eerst helemaal weg, nu blijft hij blijkbaar nog wel op DIG rondhangen. Beetje vreemd is het wel iig
Wel even posten in mn feli topicquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Ach jullie vinden me wel liefquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
geen ruggegraat die kerel![]()
gehehehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja op het strand aan de rose![]()
Niet als mod![]()
Hij durft gewoon niet weg te gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
geen ruggegraat die kerel![]()
Ook niet stiekemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet weg te gaan
Alsof ik em zou missen
Jij kunt echt slecht liegenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik spreek volkomen 100% de waarheid
Oi jumpiequote:
Mannen die zoenenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
Gaattie het proberen goed te maken met een zoen. Ben je helemaal gek geworden
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
Marty aka oppermongool
Goed bezig jongens
Enne sherman: ik zie niets. Host em es zelf
Eenschquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:45 schreef Sjowhan het volgende:
Enne Marty, het is juist niet meer bedoeld (iig als mod zijnde) om te gaan rellen he
Ik zou juist niet reageren, het wekt alleen maar tegenreacties op.
Das dan weer niet verkeerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:20 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://img96.imageshack.us/img96/6871/kisses2520ux.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klopt heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:45 schreef Sjowhan het volgende:
Enne Marty, het is juist niet meer bedoeld (iig als mod zijnde) om te gaan rellen he
Ik zou juist niet reageren, het wekt alleen maar tegenreacties op.
Ik heb nog meer.quote:
quote:
ik hoor ergens een opendirquote:
uuuh nee dit is pr0nquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:19 schreef SHERMAN het volgende:
Dan komt er wel een mod. We hebben er nu 2 die geregeld in SC komen.
Oh vergeef me gij heersende mod van digquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
uuuh nee dit is pr0n
Zo dan is die weer netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |