Dat ze daar dan zelf niet aan gedacht hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dus ook dat ik ze niet voor niks moest aanschaffen maar ja een ICT school + internet en je hebt meer info dan die boeken
dat verbaasd me niks, zit op school met ex gymlerarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat ze daar dan zelf niet aan gedacht hebben.
daarom hadden we bij mijn it opleiding ook geen boekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dus ook dat ik ze niet voor niks moest aanschaffen maar ja een ICT school + internet en je hebt meer info dan die boeken
En die leren je ook nog iets over ICT of komt het niet verder dan dit is de aan-knop?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verbaasd me niks, zit op school met ex gymleraren
we hebben er 1 die zegt het volgende:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En die leren je ook nog iets over ICT of komt het niet verder dan dit is de aan-knop?
quote:
hmm auw?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat om 4.45 al op de fiets![]()
ze hadden me abbonement zoek gemaakt dus was iuk gedwongen de bedrijfsbus te nemen (anders moest ik dokken, werd wel vergoed maar toch)
en die komt om 5:08 bij de voor mij dichstbijzijnde halte...
Ik ben net thuis van de ellendige rot bus. Wat schijt ik op die dingen zeg duurt dik een uur waar ik normala 20min over doequote:
damn. Mag ik nog wat komen eten bij jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:19 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van de ellendige rot bus. Wat schijt ik op die dingen zeg duurt dik een uur waar ik normala 20min over doe
Maar goed ik ben thuis en ga Biefstuk maken met friet
Ik speel dat martyquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik moet vanavond me auto ga maken kloten dynamo is er mee opgehouden![]()
Hey wie spelen er hier BF2 trouwens?
Jij steekt ook een handje uit nuquote:
maar ik zwaai nietquote:
Dat is ongeveer hetzelfde gevoel als ik had toen ik mijn gloednieuwe Asus P4C800-E Deluxe moederbord kortsloot door een steunpinnetje teveel in mijn kast te schroevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Nou dat wil je dus niet meemaken. De gedachte "Ik heb zojuist een fantastische processor vermoord".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |