Zijn het er veel/weinig en dik/dun?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef BlueCurl het volgende:
omfg... ik had mijn studieboeken afgelopen donderdag besteld via het internet. ze zijn zojuist thuisbezorgd! hahahaha als dat enkel voor het eerste jaar is dan ben ik bang dat ik aankomend jaar vrij weinig op fok zal verschijnen
ik koop geen boeken meer als dat al nodig zou zijn..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:23 schreef BlueCurl het volgende:
3 heeeeeeeele dikke boeken
2 over biologie en 1 over scheikunde
en dan nog een heel aantal kleine boekjes....
ik neem aan dat ik ze niet voor niks hoef aan te schaffen van school uit ennuh dat van mij erin kijken komt er dan wel gewoon bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop geen boeken meer als dat al nodig zou zijn..
2x +200 euro uitgegeven en letterlijk nooit in gekeken
ik dacht dus ook dat ik ze niet voor niks moest aanschaffen maar ja een ICT school + internet en je hebt meer info dan die boekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik neem aan dat ik ze niet voor niks hoef aan te schaffen van school uit ennuh dat van mij erin kijken komt er dan wel gewoon bij![]()
Dat ze daar dan zelf niet aan gedacht hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dus ook dat ik ze niet voor niks moest aanschaffen maar ja een ICT school + internet en je hebt meer info dan die boeken
dat verbaasd me niks, zit op school met ex gymlerarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat ze daar dan zelf niet aan gedacht hebben.
daarom hadden we bij mijn it opleiding ook geen boekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dus ook dat ik ze niet voor niks moest aanschaffen maar ja een ICT school + internet en je hebt meer info dan die boeken
En die leren je ook nog iets over ICT of komt het niet verder dan dit is de aan-knop?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verbaasd me niks, zit op school met ex gymleraren
we hebben er 1 die zegt het volgende:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En die leren je ook nog iets over ICT of komt het niet verder dan dit is de aan-knop?
quote:
hmm auw?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat om 4.45 al op de fiets![]()
ze hadden me abbonement zoek gemaakt dus was iuk gedwongen de bedrijfsbus te nemen (anders moest ik dokken, werd wel vergoed maar toch)
en die komt om 5:08 bij de voor mij dichstbijzijnde halte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |