jij wel ik moet tot half 5 ben je weer vroeg begonnen?quote:
Lekker hoor ik denk dat ik zo ook eens een peukie ga doen buitenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb net even een luchtje gehapt, en heerlijk warm is't
Collega's warne idd peukje doen, en ik ook even naar buiten meegegaan. Goed vertoevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Lekker hoor ik denk dat ik zo ook eens een peukie ga doen buiten
Uhuhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Collega's warne idd peukje doen, en ik ook even naar buiten meegegaan. Goed vertoeven
ik tot 16uur, ietsje korter dan normaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Uhuhgoed te doen.
Ik wil ook vrij zijn ach ja ik hoef ook nog maar 1.5 uur
Moet je minder fokkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:48 schreef VeerMans het volgende:
ik tot ik klaar ben, maar t schiet niet op
Mag jij vertellen waar jij zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:41 schreef Giem het volgende:
[..]
Mag je mij vertellen waar je ziet.. tis hier hondeweer
Dat is goed te doen ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Tis een install dus kan tussendoor
Nog 1.5uur dan ben ik klaarquote:
Ik nog 30min denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat is goed te doen ja.
Ik ben beetje routers aan het nalopen enzo lekker relax![]()
[..]
Nog 1.5uur dan ben ik klaar![]()
Ik moet vanavond me auto ga maken kloten dynamo is er mee opgehoudenquote:
Battle Field 2quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef Sjowhan het volgende:
Online zijn er echt wel mensen te vinden
Is echt een meesterlijke gamequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:41 schreef VeerMans het volgende:
Volgens mij heb ik dat spel een keer aangefietst.. maar ik snaaide er geen kut van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |