Oh vergeef me gij heersende mod van digquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
uuuh nee dit is pr0n
Zo dan is die weer netjes.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oh vergeef me gij heersende mod van dig
quote:
Ik wil een printscreen zien waar op mijn notes zijn te zien.quote:
Minder als in: "veel minder" "beetje minder" "heel erg veel minder" ?quote:
Goed zo jij snapt het en nu geld over maken op me rekening!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Oh vergeef me gij heersende mod van dig
Wat is je nummer, en hoeveel moet je hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Goed zo jij snapt het en nu geld over maken op me rekening!
En dan zeg ik je ook wel hoeveel notes je hebt
Minder als cygnusx![]()
teveel?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar hoe vaak is die wel niet gebanned uit #DIG
hij doet er alles aan om het te weten te komenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is je nummer, en hoeveel moet je hebben?
En dat laatste is sarcastisch?
Bijna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hij doet er alles aan om het te weten te komen
Whahahaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Sjowhan het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8208186189
PS 3
Ik wil getallen!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:49 schreef Marty26 het volgende:
Ņke dames
Over al jullie notes gesproken! Jullie zijn allemaal lief en hebben minder notes als ik
Hilarisch!quote:je moet het geld op dit rekening nummer over maken om het spel te ontvangen (maar het moet wel binnen 1 week over gemaakt worden om het opgestuurd te krijgen):1565.49.670 van de rabobank
die gast heeft nooit eerder iets geplaatst, dat vind ik al vreemd... als je aan dit soort spullen kan komen...quote:
* SHERMAN is gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol] too[/me]
[me=mschol is stats freak...
Ik zie het, maar lig er niet wakker van.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een / me wordt verkloot als je em quote...
en straks weer ergens een topic te vinden over oplichtingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef mschol het volgende:
[..]
die gast heeft nooit eerder iets geplaatst, dat vind ik al vreemd... als je aan dit soort spullen kan komen...
ik ook niety, lig namelijk niet, ik zitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zie het, maar lig er niet wakker van.
altijd, zitten namelijk genoeg domme mensen op deze aardklootquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die er nog intrapt ook
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef SHERMAN het volgende:
Kut chauffeur heeft 7!!! uur gedaan over een rit van 2 keer 40 kilometer!
Het is een eikel. Hij deed er van de week ook 3 1/2 uur over om een garage te vinden in een middelgrote stad. Eindelijk de garage gevonden belt ie op: ja ik heb de garage gevonden, maar hij is gesloten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:18 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is niet koel.
Hoe kan dat nou weer
Check de edit.quote:
En jij achter het stuurquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:23 schreef SHERMAN het volgende:
Jup. Ik moet nog er nog bij zeggen, dat wij toen ook een aanhanger hadden en dus minder snel konden rijden. En op de terug we hebben we die aanhanger op de vrachtwagen gezet. Dus toen konden we wel crossen.
Ah modjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:05 schreef Slarioux het volgende:
Dag lieden!
ik zit net over de 8500 heenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Post 20.000
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee open er geen topic over![]()
en je hebt er nu al 25 meer, postsletquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Post 20.000
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee open er geen topic over![]()
Ik bijna 10000quote:
quote:
Ik heb in het begin vrij weinig gepost. Dus ik vind het nog vrij aardig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je post relatief weinig, je zit nui op gemiddelde van 10, ik op 15 en jump op 19 en godt op 20 volgens mij...
ik heb bij de laatste kerst vakantie enorm veel gepost, was me stage periode dus kon ik heel veel posten...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb in het begin vrij weinig gepost. Dus ik vind het nog vrij aardig.
Toen heb ik ook vrij veel gepost. Maar niet zo veel als jou. Ik heb maar één keer meer dan 150 op een dag gehad.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb bij de laatste kerst vakantie enorm veel gepost, was me stage periode dus kon ik heel veel posten...
denk dat ik toen d;r tijd ruim 2000 posts heb gedaan in 2 weken..
ik stond namelijk altijd erg hoog in de daglijstjes (top 5,+150 posts per dag)
Waar kun je dat eigelijk zien hoeveel je op een dag of week hebt gepostquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Toen heb ik ook vrij veel gepost. Maar niet zo veel als jou. Ik heb maar één keer meer dan 150 op een dag gehad.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #62quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:08 schreef Giem het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigelijk zien hoeveel je op een dag of week hebt gepost
dank je.. slaaplekker allemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #62
beetje user-posting stats EXTRA: De PR's
wel als er idd iemand bij komtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:49 schreef ElmarO het volgende:
Moet toch lukken.
Nee. BREIN is kansloosquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
en nu een gespreks onderwerp verzinnen ??
voor 14 posts???
BREIN is stom
L;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |