Ik ben net thuis van de ellendige rot bus. Wat schijt ik op die dingen zeg duurt dik een uur waar ik normala 20min over doequote:
damn. Mag ik nog wat komen eten bij jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:19 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van de ellendige rot bus. Wat schijt ik op die dingen zeg duurt dik een uur waar ik normala 20min over doe
Maar goed ik ben thuis en ga Biefstuk maken met friet
Ik speel dat martyquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:04 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik moet vanavond me auto ga maken kloten dynamo is er mee opgehouden![]()
Hey wie spelen er hier BF2 trouwens?
Jij steekt ook een handje uit nuquote:
maar ik zwaai nietquote:
Dat is ongeveer hetzelfde gevoel als ik had toen ik mijn gloednieuwe Asus P4C800-E Deluxe moederbord kortsloot door een steunpinnetje teveel in mijn kast te schroevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Nou dat wil je dus niet meemaken. De gedachte "Ik heb zojuist een fantastische processor vermoord".
Wat danquote:
Ah.. zo'n eentje.. ja die ging bij mijn stage bedrijf ook altijd fout.. en wij kregen er altijd de schuld van..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 07:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Gewoon de backup van mijn werk.
Met de nieuwe MSL6030.
[afbeelding]
(Ja dat is 5U, ja).
De rest op vakantie of zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:09 schreef SHERMAN het volgende:
Neuh, heb het hier wel gezien. MAg gelukkig iets van ander halve week alleen thuis zijn.
anderhalve week alleen thuis is best wel chillquote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:09 schreef SHERMAN het volgende:
Neuh, heb het hier wel gezien. MAg gelukkig iets van ander halve week alleen thuis zijn.
Ja.quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
anderhalve week alleen thuis is best wel chill
Hoor ik "Lokaal Gebied Netwerk Feesteehhh!!!!"???quote:
quote:
ga je toch op een andere?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:22 schreef Giem het volgende:
Denk je laat ik MOHAA gaan doen.. is de hele server leeg...![]()
Wordt alleen nog maar gecheat.quote:
da's dan wel netjes (die 9000-ip's banlist danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:02 schreef Giem het volgende:
[..]
Wordt alleen nog maar gecheat.Of op een rare manier gespeeld. Alleen de server waar ik 3 jaar geleden op ben begonnen met spelen is nog steeds normaal en schoon... redelijk dan.. wel een banlist van 9000 ip's
![]()
Dank je welquote:
Ze hebben wel zo iets geprobeerd. DMW.. maar daar kreeg je zo veel lagg van..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's dan wel netjes (die 9000-ip's banlist dan).
Is PunkBuster ofzo er niet dan? da's wereldwijd; wordt je op server 1 gebanned via PB, kan je niet op server 2 enz.
ja dig kan ik niet verlatenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Hij ging eerst helemaal weg, nu blijft hij blijkbaar nog wel op DIG rondhangen. Beetje vreemd is het wel iig
Dat zei ik ook alquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Hij ging eerst helemaal weg, nu blijft hij blijkbaar nog wel op DIG rondhangen. Beetje vreemd is het wel iig
Wel even posten in mn feli topicquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:49 schreef Sjowhan het volgende:
Jawel.
Ach jullie vinden me wel liefquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
geen ruggegraat die kerel![]()
gehehehequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja op het strand aan de rose![]()
Niet als mod![]()
Hij durft gewoon niet weg te gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
geen ruggegraat die kerel![]()
Ook niet stiekemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet weg te gaan
Alsof ik em zou missen
Jij kunt echt slecht liegenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik spreek volkomen 100% de waarheid
Oi jumpiequote:
Mannen die zoenenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
Gaattie het proberen goed te maken met een zoen. Ben je helemaal gek geworden
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:16 schreef Sjowhan het volgende:
Marty aka oppermongool
Goed bezig jongens
Enne sherman: ik zie niets. Host em es zelf
Eenschquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:45 schreef Sjowhan het volgende:
Enne Marty, het is juist niet meer bedoeld (iig als mod zijnde) om te gaan rellen he
Ik zou juist niet reageren, het wekt alleen maar tegenreacties op.
Das dan weer niet verkeerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:20 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://img96.imageshack.us/img96/6871/kisses2520ux.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klopt heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:45 schreef Sjowhan het volgende:
Enne Marty, het is juist niet meer bedoeld (iig als mod zijnde) om te gaan rellen he
Ik zou juist niet reageren, het wekt alleen maar tegenreacties op.
Ik heb nog meer.quote:
quote:
ik hoor ergens een opendirquote:
uuuh nee dit is pr0nquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:19 schreef SHERMAN het volgende:
Dan komt er wel een mod. We hebben er nu 2 die geregeld in SC komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |