abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29391417
Er zijn natuurlijk goede redenen voor, ik vind het alleen irritant worden wanneer men aan iedereen die er maar iets over te zeggen heeft een heel artikel wijdt, zoals vrienden, familieleden, en andere 'betrokkenen'.
pi_29391854
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef kLowJow het volgende:
Er zijn natuurlijk goede redenen voor, ik vind het alleen irritant worden wanneer men aan iedereen die er maar iets over te zeggen heeft een heel artikel wijdt, zoals vrienden, familieleden, en andere 'betrokkenen'.
Eensch, hoewel soms enkele handelingen duidelijk worden of in een ander daglicht komen te staan.
Yeah baby Yeah!
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2005 @ 14:45:19 #178
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29392106
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:21 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben juist blij dat dat gebeurt, zit niet te wachten op persvoorlichters die ons wijsmaken dat de klachten niet serieus waren en het allemaal wel meeviel met de mensen die aan de bel hebben getrokken.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:58:42 #179
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29396892
Ik zag bij de kapper alleen de foto's en de kop op de voorpagina van de Telegraaf. Fijn dat ik hier het hele artikel even kon lezen.

Schokkend is het.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:25:28 #180
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29397792
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:04 schreef kLowJow het volgende:
Wordt trouwens wel massaal aandacht aan deze zaak geschonken zeg.
Het is een poema, een Natalee of een moord.
Je moet wat in de zomer
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29397929
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Je moet wat in de zomer
Staatsgreep Mauritanië.
pi_29401971
quote:
GRONINGEN - De 46-jarige verdachte van de moord op twee kinderen in Tolbert ligt in coma.

Hij is woensdag vanuit de Van Mesdagkliniek in Groningen, waar hij werd vastgehouden, overgebracht naar een ziekenhuis.

Hoe de man in coma is geraakt, is onduidelijk. Wel is bekend, dat hij tijdens zijn arrestatie onder invloed van drugs verkeerde.

De rechter-commissaris buigt zich donderdag over het voorarrest van de verdachte, die daarbij niet aanwezig hoeft te zijn. Sectie op het lichaam van de kinderen heeft inmiddels uitgewezen dat ze door fors lichamelijk geweld van buitenaf om het leven zijn gekomen.

De moeder van de kinderen is de afgelopen dagen gehoord door de politie. Volgens een familievriend zou een ruzie over mogelijk ontrouw de aanleiding zijn geweest voor het familidrama. De verdachte zou, nadat hij de vrouw met een ijzeren staaf had geslagen, de kinderen onder handen hebben genomen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29402268
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik ben juist blij dat dat gebeurt, zit niet te wachten op persvoorlichters die ons wijsmaken dat de klachten niet serieus waren en het allemaal wel meeviel met de mensen die aan de bel hebben getrokken.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=66345
pi_29405574
Er ziijn zoveel probleemgezinnen tegenwoordig, dat je niet alles de hulpverlening mag verwijten.
Het is en blijft mensenwerk,
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_29405650
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:33 schreef lionsguy18 het volgende:
dat je niet alles de hulpverlening mag verwijten.
Het is en blijft mensenwerk,
Rot op man, de arrogantie van de macht..
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:38:39 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29405753
ik denk dan ook dat het afschuiven op de hulpverlening een makkelijke anonieme manier is van een zondebok-tactiek. de hulpverlening in nederland staat al jaren op barsten...

aan de andere kant: het zijn gewoon luie/wollige ambtenaren...?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29408965
vreselijk zeg. 2 jonge kinderen vermoord/afgeslacht. Voor hun is alles voorbij en het enge is dat je er steeds meer aan gewend raakt terwijl dit soort vreselijke dingen nooit mogen wennen. Wat moet er een paniek geweest zijn. Moeder die van balkon afspringt en kinderen die achterblijven bij een zo,n randdebiel. Zet Avi C in de cel bij Mohammed B; een mooiere combinatie kan ik me niet bedenken. Kunnen ze elkaar bekeren.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 augustus 2005 @ 09:48:00 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29418169
Uit de Telegraaf van vandaag:
quote:
Moordenaar Tolbert naar het ziekenhuis

door André Spaansen

TOLBERT, donderdag
De 46-jarige Avi C., die maandag de twee jonge kinderen van zijn vriendin doodde in het Groningse Tolbert, is gisteren opgenomen in het academisch ziekenhuis UMCG in Groningen. Hij werd na het drama afgelopen maandag naar de Van Mesdagkliniek overgebracht, maar raakte gisteren onwel.
Hij verbleef enige tijd in het UMCG en is later weer terugbracht naar de Van Mesdag, aldus een zegsman van het openbaar ministerie (OM) in Groningen.
Geruchten als zou de man zelfs in coma zijn geraakt, kunnen politie en justitie niet bevestigen.
De verdachte zou suikerpatiënt zijn, zo werd na het drama in de buurt verteld. Volgens buurtgenoten zou hij zelfs ernstig ziek zijn. Bovendien zou hij een harddrugsgebruiker zijn en ook op het moment van de dubbele moord onder invloed zijn geweest. Zijn aanhouding verliep bovendien niet zachtzinnig, omdat de man zich hevig verzette.
De politie heeft 25 man op de schokkende zaak gezet. „Het buurtonderzoek is nog in volle gang”, vertelt politiewoordvoerder Paul Heidanus. De sectie op de twee jonge slachtoffertjes is afgerond. „Uit dit onderzoek is bevestigd dat de kinderen door fors geweld om het leven zijn gekomen.” Hoewel het korps niet meer details wil vrijgeven, wordt hiermee bevestigd wat in de buurt al direct na het onvoorstelbare drama werd gezegd.

Ook de GGD in Groningen is betrokken bij het onderzoek. „We brengen in opdracht van de gemeente Leek in kaart met welke instanties er contact is geweest door de betrokkenen”, vertelt Luuk Mees van de Hulpverleningsdiensten Groningen, waar ook de GGD onder valt. „Dat moet inzicht geven in de gang van zaken in de korte tijd dat de moeder in Tolbert heeft doorgebracht.” De diverse hulpverleners kregen gisteren een aantal telefoontjes van buurtbewoners die informatie wilden of naar hulp zochten bij het verwerken van de klap.
De biologische vader van de vermoorde Damaris en Daniel, Poppe Jan Rongen, bezocht dinsdag de plek des onheils. Hij trapte tegen de deur van de woning waar het drama zich afspeelde en wrikte de brievenbus zelfs open. „Ik kon naar binnen kijken en zag overal bloed”, vertelde hij gisteren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_29423749
quote:
De coma van Avi C., verdachte van het familiedrama in Tolbert was gefaked. De verdachte werd gisteren in allerijl vanuit de Van Mesdagkliniek overgebracht naar het ziekenhuis toen bleek dat hij in coma was geraakt. Na onderzoek bleek echter dat meneer de boel aan het bedonderen was. Door een training in het Israelische leger zou Avi in staat zijn een coma te faken. Inmiddels is de 46-jarige verdachte van de moord op een 4-jarig meisje en haar 2-jarig broertje weer in de Van Mesdag-kliniek. Vanmiddag wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris.
lees ik op geenstijl weer...

een coma faken
pi_29424195
Wat!!! Dat meen je niet!
Wat een mafketels zijn er toch ook
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_29424438
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:23 schreef rameijer het volgende:
Wat een mafketels zijn er toch ook
Nou was ie al niet helemaal jofel hoor, twee kinderen vermoorden..
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:39:57 #192
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_29426419
rtvnoord.nl
quote:
Na onderzoek bleek dat de coma niet echt was. Door een training in het Israelische leger zou de verdachte in staat zijn een coma te faken.
my god.. die psychopaat spoort voor geen meter in zijn hoofd, en volgens mij is ie nog knettergek ook..

of zou het een bewuste voorbereiding zijn op het ontoerekeningsvatbaar-pleidooi?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  donderdag 4 augustus 2005 @ 17:48:37 #193
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_29426575
Van mijn part kan die "moeder" ook de bak in. ..dit komt er namelijk van als je je(iets wat saaie) maar betrouwbare man inruilt voor de spannende (maar o zo onbetrouwbare) neukpartner.
waarschijnlijk wel
pi_29426747
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:48 schreef HokkePok het volgende:
Van mijn part kan die "moeder" ook de bak in.
Waarom?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 18:14:28 #195
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_29426960
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:01 schreef Eightball het volgende:

[..]

Waarom?
medeplichtigheid
waarschijnlijk wel
pi_29427118
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:14 schreef HokkePok het volgende:
medeplichtigheid
Waaraan? Moord?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 06:01:35 #197
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_29438798
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:23 schreef Eightball het volgende:

[..]

Waaraan? Moord?
In het uiterste geval, maar verwaarlozing van je kind of zoiets. Je hebt als ouder de plicht om je kinderen goed op te voeden. Indien blijkt dat die man al eerder en vaker buitensporig geweld niet heeft geschuwd, dan heeft die moeder haar kind in gevaar gebracht. Als je je kind in een leeuwenkooi dropt weet je ook wat er gebeurd..
waarschijnlijk wel
pi_29439316
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 06:01 schreef HokkePok het volgende:

[..]

In het uiterste geval, maar verwaarlozing van je kind of zoiets. Je hebt als ouder de plicht om je kinderen goed op te voeden. Indien blijkt dat die man al eerder en vaker buitensporig geweld niet heeft geschuwd, dan heeft die moeder haar kind in gevaar gebracht. Als je je kind in een leeuwenkooi dropt weet je ook wat er gebeurd..
Nalatigheid en dood door schuld lijkt me wel een mooie voor deze "moeder".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29439352
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 06:01 schreef HokkePok het volgende:
In het uiterste geval, maar verwaarlozing van je kind of zoiets.
Belachelijk, licht jeugdzorg maar eens door, heb je veel meer aan.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 09:21:30 #200
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_29439905
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Wat ongelooflijk triest. En of het nu toeval is of niet, wat natuurlijk kan is dat mensen eerder geweldddadig kunnen worden als je in een gewelddadige omgeving opgroeit (Midden Oosten).
Het was blijkbaar een soldaat. Doet me denken aan die Nederlandse soldaat die zijn ex, haar broer en schoonpa doodschoot (en de hond liet leven).

Het ging hier overigens wel over iemand uit een 'Westers' land (Israel)
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')